Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wymienić tarcze ?


sebul

Rekomendowane odpowiedzi

WYMIENILEM TARCZE I KLOCKI Z PRZODU.TRZY DNI JUZ JEZDZE I WIDZE ZE NA OBU UKLADACH KLOCKI TRA TYLKO NA GORNEJ POWIERZCHNI TARCZY.POLOWE POWIERZCHNI ZBIERAJA KLOCKI.ZNA KTOS PRZYCZYNE?

Wg mnie jeszcze sie nie dotarły i dlatego nie trą całą powierzchnią. Zrobisz z 500 km to zobaczysz poprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


NA OBU UKLADACH KLOCKI TRA TYLKO NA GORNEJ POWIERZCHNI TARCZY

a nie spaprałeś czegoś, bo klocek powinien od razu po wymianie ładnie wycierać cała swoją powierzchnią a tym bardziej jak masz nowe tarcze. Na starych tarczach nowy klocek ma prawo sie tak zachować i ułozyć sie do startej tarczy ale na nowym komplecie tak nie powinno być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie. Ja jak u siebie przód wymieniłem to też zdzierały do połowy na początku, już nie pamiętam czy od zewnętrznej czy wewnętrznej, po obu stronach. Gdy się dotarły po około 500km to wycierają po całości i wsio super hamuje.
Pojeździj trochę i zobaczysz. Zacznij się martwić jak po 1000km będzie tak samo - wówczas trzeba będzie rozebrać i poprawić.

Edytowane przez irzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA OBU UKLADACH KLOCKI TRA TYLKO NA GORNEJ POWIERZCHNI TARCZY

a nie spaprałeś czegoś, bo klocek powinien od razu po wymianie ładnie wycierać cała swoją powierzchnią a tym bardziej jak masz nowe tarcze. Na starych tarczach nowy klocek ma prawo sie tak zachować i ułozyć sie do startej tarczy ale na nowym komplecie tak nie powinno być

Błądzisz.To normalne że musi się ułożyć. Dlatego trzeba po wymianie delikatnie traktować hamulce żeby nie pokrzywić tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Błądzisz.To normalne że musi się ułożyć. Dlatego trzeba po wymianie delikatnie traktować hamulce żeby nie pokrzywić tarcz

ułozyc tak ale nie hamować kawałkiem klocka - to nie jest poprawne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widzicie opinnie rozne.pojezdze i zobacze co bedzie.dzisiaj zauwazylem , ze na jednej jest w miare ok a na drugiej do polowy bierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w tylnych zaciskach tłoczki wkręcamy po obu stronach w prawo, czy jeden w prawo a drugi w lewo?

P.S.
swiro222, jak tam Twoje docieranko? Czy już trą po całości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi Wkrecasz zawsze w prawo, to nie ford :facepalm::decayed:

Czuję ironię :P

W Fordzie Kolego również wkręcasz obie strony w prawo. Przekulałem Focusem b e z a w a r y j n i e ponad 320kkm i klocki zawsze robiłem sam stąd pewność ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to cos zmienili bo w mondeo mk3 jest jak pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to cos zmienili bo w mondeo mk3 jest jak pisałem

Spoko, nie ma co drążyć ;) A swoją drogą nie słyszałem aby tłoczki wkręcało się stronami lewo/prawo. Nawet zestawy do wkręcania tłoczków są tylko z gwintem "w prawo" :)

Pozdrówka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy słyszał ktoś że w a4 b7 po wymianie tarcz i klocków trzeba podłączać pod komputer i wgrywać jakiś update oprogramowania albo coś w ten deseń ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy słyszał ktoś że w a4 b7 po wymianie tarcz i klocków trzeba podłączać pod komputer i wgrywać jakiś update oprogramowania albo coś w ten deseń ?

nic sie nie robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy słyszał ktoś że w a4 b7 po wymianie tarcz i klocków trzeba podłączać pod komputer i wgrywać jakiś update oprogramowania albo coś w ten deseń ?

W Pasatach (po 2005r) trzeba kalibrować bo tam są silniczki przy tylnych zaciskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie kalibruje, tylko "otwiera" i "zamyka" zacisk żeby wcisnac tloczki.

w A8 trzeba VAGiem wpisać grubosc klocków aby zapaliła się kontrolka zużycia Gdy sie skończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev w b7 zeby wymienic tarcze to z przodu i z tylu trzeba jarzmo odkrecac?

Pisales cos ze lepiej zmienic jedna os pozniej druga. W sumie moge tak zrobic wiec jak lepiej?

Wysłane z G2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie, że w ośkach (o ile dobrze zrozumiłem) tylne tarcze zintegrowane są z pierścieniem ABS'u, a jak sytuacja wygląda w przypadku auta z Q?

Na dniach będe zmieniał przednie, tylne dopiero sprawdzę w jakim są stanie... pytam z ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie, że w ośkach (o ile dobrze zrozumiłem) tylne tarcze zintegrowane są z pierścieniem ABS'u, a jak sytuacja wygląda w przypadku auta z Q?

Na dniach będe zmieniał przednie, tylne dopiero sprawdzę w jakim są stanie... pytam z ciekawości.

pierscienie ABS sa na przegubach tak jak z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż jeden plus (pod względem kosztów) Q w stosunku do ośki :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...