zakwas1 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Witajcie Od pewnego czasu zauwazylem ubytek plynu wspomagania. Dodam,że płyn zmienialem jesienią ubiegłego roku.Kompletne przetłoczenie starego,oryginalnego nowym płynem zakupionym w ASO. Oczywiscie plynu dolalem,jednak sytuacja znowu się powtarza.Zdjąłem plastik ze zbiorniczka i zauwazyłem,że wąż powrotu jest cały spocony. W sumie coraz niżej był coraz bardziej spocony płynem. Nie wjezdzalem na kanal,zeby zdjac pokrywe i obejrzec co dzieje się pod spodem ,ale łapiąc za przewód słyszałem na dole stuk,jakby coś nie było dokręcone. Zdjąłem ten przewód ,uciąłem 0,5cm i na imadle ściaśniłem obejmę. Dolałem płynu,odpowietrzyłem układ.Po długiej trasie znowu płynu jest na minimum.. Mial ktos podobny problem? Mozecie cos poradzic? http://autopartmaster.com/imgbank/cat/vw1/img.asp@mdl=221&unit=53D0B625 To jakis schemat znaleziony w @. Wąz o ktorym mowie prezentuje sie nr 16tym Pozdrawiam
kamil642 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 A maglownica jak wyglada, zobacz na gumy czy sie gdzies nie poci, czy być może już leje
jacek70 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Na pewno masz wyciek, maglownica lub instalacja. U mnie lało od dołu zbiornika. Dziwnym trafem był pęknięty.
ŁYSY44 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 jak nigdzie nie widać wycieku to zobacz osłony przy maglu jak już kolega wcześniej pisał jeśli sczelna to od razu nie zobaczysz małego wycieku
Emejcz Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Jak masz w osłonach magla to zobaczysz dopiero jak je zdejmiesz - wyleci wtedy. Jak są szczelne to na zewnątrz będzie sucho przy małym wycieku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się