witus83 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witajcie. Nie przerażajcie się tytułem posta bo mimo że brzmi jak tytuł niskobudżetowego filmu porno to sprawa na prawdę jest niepokojąca. Otóż pomykam sobie po autostradzie 140 km/h co by nie przeginać za mocno i po jakiś 15 min, na 6 biegu na tempomacie auto zaczęło szarpać. Kilka razy szarpnęlo, ja sprzęgło w dechę, trochę wyhamowałem ale że nic się nie działo to dalej jadę. Jako że był to akurat już prawie koniec podróży autostradą dojechałem i nic się nie działo. Dodam że auto użytkuje głównie w mieście i mam 140 tyś przelatane. Czy mogło to być związane z wypalaniem DPF. Na co zwrócić uwagę i jakie macie podejrzenia? Dodam że na razie, odpukać, z autem nic się nie działo. Wiem tylko że dwumas powoli się kończy ale jeszcze nie umarł. Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrowienia
SotoM Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Moze dpf a moze egr cos przyfisiowal. Podlacz vaga i w 073 w 2lub3 okienko masz podane kiedy dpf sie czyścił. Ale to raczej dpf bo ja tez pod tylkiem czuje nieraz jakieí takie zadlawki potem podpinam vcdsa i okazuje sie to dpf sie czyscił.
Frodus Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Ja swoje juz przeżyłem i jeśli chodzi o szarpanie, sprawdź na VAG czy przeładowania nie miałeś. Druga rzecz to dpf i egr. Jakieś błędy musiałbyś podać, będzie nam o wiele łatwiej w pomocy
piotrsob1 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Przegoń auto porządnie, jak przy większych prędkościach będzie szarpać notorycznie lub nie będzie miało chęci jechać, to najpier wymienił bym filtr paliwa. Jak nie pomoże to sprawdź na początek ciśnienie paliwa na tandempompie
witus83 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Filtr paliwa wymieniałem 2 tygodnie temu na MANN'a wiec to raczej nie to...jutro może przegonię go znowu i zobaczymy. Dzieki
Pawelkiwi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Skoro to tylko raz się zdarzyło nie przejmował bym się bardzo. Inaczej gdy sytuacja się powtórzy. Kontrola DPF-a, EGR do weryfikacji ewentualnie logi turbiny. pozdr. Paweł
citeq Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam mam u siebie ten sam problem tez na 6 biegu powyzej 140 szarpie. Sprawdzane bylo wszystko i elektronicznie nic nie wychodzi.
witus83 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Ja się jeszcze zastanawiam czy to może być objaw umierającego dwumasu?
tomekk30 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam, mam szarpanie/dławienie się powyżej 140 gdy zdejmuję nogę z gazu to przez chwile jest dziwne szarpanie nie wiem do czego. Później jak auto zwolni jest ok..
Pawelkiwi Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Jak w diagnostyce nie ma żadnych błędów trzeba jechać z laptokiem na kolanach najlepiej znającego temat kolegi i analizować wartości strategiczne dla tejże usterki.
tomekk30 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Na kompie nie pokazał żadnych błędów , teraz go trochę przegoniłem za parę dni ma mi mechanik podpiąć kompa i zobaczymy..
SotoM Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 rozpedź auto aby to szarpanie było cały czas(obadaj w jakim zakresie predkosci sie pojawia od-do)po obadaniu kiedy zanika to sie rozpedź do tej prędkosci i zrzóc bieg na luz a rpm silnika nie spadna do biegu jałowego ale cały czas miej na uwadze czy to szarpanie/ telepanie buda jest nadal czy znika.
citeq Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 U mnie problem wyjasniony. Cos nie tak z przepustnica
SotoM Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Citeq ty masz 16v ? Wymieniasz na nową przepustnicn?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się