PiotrekRc Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam Wszystkich! problem jak w opisie ale nie tylko,dodatkowo od czasu do czasu auto szarpie przy rozpedzaniu a jak by tego było mało to jakos wcale nie czuc tych 170 koni dól obrotów słaby, uderzenie jest dopiero od 2400 rpm a na wysokich obrotach(4000-4500rpm) slychac jakby tykanie. Liste moich zmartwien zamyka cichy odglos tarcia,chrobotania z pod maski przy mniej-wiecej 1300-1800 rpm gdy wchodzi na obroty i spada. zanim napisałem tego posta duzo czytalem o zaworze egr turbo i ustawieniach rozrządu,jednak czy na te wszystkie bolączki pomoze zaslepka z dziurką w egr+ nowa gruszka turba.dodam ze auto ma 180000 tkm(originał) i nowe pompowtryski z listwą(15000tkm).prosze o pomoc, jakies wskazówki badz linki do tematów których sam nie odnalazłem.z góry wielkie dzieki
...radek... Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) mam to samo. u mnie po logach widac ze zaczyna sie wkrecac od 2500obr. masz jakis blad??? a to "chrobotanie" to moze wytarly sie zebatki w EGR? wykrec egr i go przeczysc a przy okazji popatrz na zebatki. u mnie to tak wygladalo Wytarly sie ostatnie zabki i one tarly i robily halas. Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez ...radek...
piotrsob1 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Sprawdź turbawkę, wirnik może mieć takie luzy że o obciera o obudowę. Kryza z otworem na dojściu spalin do EGR-a pomaga tylko na szarpanie/przerywanie przy delikatnym przyspieszaniu w zakresie obrotów 1700-2200 Poobserwuj VAG-iem temperaturę cieczy chłodzącej podczas rozgrzewania silnika, jeżeli będzie skakać, a nie stopniowo, równo rosnąć, to wtedy czujnik do wymiany ( pływające wolne obroty)
PiotrekRc Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Vaga niestety nie posiadam.przez to chrobotanie spac nie moge ale wolne obroty tez mnie martwią.pewien mechanik stwierdzil ze pływaja bo jakis czujnik predkosci walu korbowego fisiuje.trzeba zdjac skrzynie zeby sie do niego dostac ale nie gwarantuje poprawy.po czyszczeniu przeplywki przez parenascie km auto jakby szlo lepiej. Autko u majstra bedzie diagnozowal Dzieki Piotrsob1 to jest jakis trop,tylko ze obroty plywaja nie tylko rano ale tez jak po jezdzie auto postoi ze 2-3 godziny.dodam ze rano przez pierwsze 2 minuty jest ok a pózniej wiadomo co. Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez PiotrekRc
SotoM Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Jedz na kompa,niech spr.parametry pracy silnika a przedewszystkim ust.rozrządu.ja u siebie mialem slaby dół-kwestia ustawienia walkow rozrzadu-syechro mam idealnie na 0,0-zaslepke z egru wyjąłem silnik dostal dół,szarpania w zakresie rpm znikły ,a szuranie mam takze.to normalne w tych silnikach-tylko kwestia czy to szuranie to to samo jest u ciebie... A co do plywania rpm to spr szczelnosc ukladu zasysania powietrza za przeplywomierzem do turbo czy nie ssa tzw powietrza.
PiotrekRc Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Auto w warsztacie,walka troche potrwa bo majster zajety.a to szuranie takze slychac na postoju przy przegazowaniu.dzieki za pomoc. Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez PiotrekRc
piotrsob1 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 A nie zalałeś gdzieś ostatnio jakiegoś badziewnego paliwa ?
PiotrekRc Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 No i po diagnostyce.temperatura rosnie płynnie.komputer pokazał za duże dawkowanie paliwa.dzwoniłem do ASO bo pomki boscha zmienione na akcji,powiedzieli zeby wtrysków nie podejrzewac bo odkad akcja trwa nie mieli jeszcze reklamacji. Tankuje tylko na BP.auto mam krótko.od początku tak jest.poprzedni wlasciciel sam mnie o obrotach poinformowal ale powiedzial ze tak jest odkad wymienił pompowtryskiwacze i ze byl z tym w ASO ale powiedzieli mu ze przez jakis czas tak bedzie sie działo.ja to niestety łyknołem i ato kupiłem:(
SotoM Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) dobra bajka - a pompki sa simens/continental tak na marginesie nie bosch. - chyba to jest przyczyna sprzedaży auta...obroty. za duze dawkowaniew paliwa - czyli? jakies liczby cos...? a te falujace obroty to o co dokładnie chodzi- mozesz to nagrac pokazac - sa to delikatne wahania wskazówki na obrotomierzu czy co - jaie masz rpm na biegu jałowym? Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez SotoM
Pawelkiwi Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Typowe szuranie po zmianie biegów? Czy coś innego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się