Rafusi Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Witam serdecznie! Moj problem polega na tym ze samochod nie zbiera się jak należy. Kiedyś było zupełnie inaczej... teraz przy szybkim dodaniu gazu samochod nie reaguje, dopiero po kilku sek zaczyna się coś dziać. Proszę o analizę logów przepływk: 000 : 003: 008: 010: 011: TU WIDAĆ EWIDENTNY BRAK DOŁADOWANIA PRZY NISKICH OBROTACH, DLACZEGO??? DODAM ŻĘ ROBIŁEM TEZ LOGI DLA CZUJNIKA G62 I G2 I WYSZŁO TAK: na zimnym: i oraz ciepły: i TErmostat czy czujnik???? Mi się wydaje że termostat, bo temp spada ku dołowi jak sie zatrzymałem do logów...
letallec Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 bo temp spada ku dołowi jak sie zatrzymałem do logów... W AVF to norma
przemik Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 IMHO - oprocz fiksujacego termostatu.... nie ma sie do czego przyczepic w tych logach.
Rafusi Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 Też mi się tak wydawało, jednak nie ma tego momentu ciągnięcia przy niskich obrotach(teraz tego nie ma) wczesniej ciągnął od najniższych obrotów. Do 1800obr jest kapa moim zdaniem... poźniej zaczyna się rwanie, ale własnie te niskie obroty mnie interesują, jakie logi zrobić żeby sprawdzić co jest nie tak??? Co może być przyczyną?? DODAM że ECU wywala błędy poduchy silnika na złom (1 i 2 zwarcie z masa...) i czasem błąd 17664 - czujnika temperatury, rowniez zwarcie z masa. Czy te błędy mogą powodować taki stan rzeczy(brak doładowania do 1800obr/min)?
Darev Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Wrzuć statyczne: grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:
lukjar7 Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 katalizator sprawdz i ogolnie drożnośc wydechu, to moze powodowac ze turbo tak wolno sie rozkreca
Rafusi Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 dzisiaj jeszcze postaram sie zrobić te grupy 000 do 018 i reszte BS. Przebieg mam 180tys. Zaznaczam żę cała utrata mocy zaczęła się od dni deszczowych, w ktorych to samochod zaczął dziwnie pracować, kopcić na biało i gasnąć. Później jak go przegazowałem to zaczął normalnie chodzić. Stracił jednak na mocy i tak do dzis jakoś dziwnie się wkręca na te obroty. Myslałem o wydechu... zaraz dorzuce 003 i 011 BS[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2008, 15:51_________________________________________________BS 003: I tutaj mnie martwi otwarcie przepustnicy EGR... czemu tylko po 66 % i 19,9%??? Chyba tak nie ma być... BS 011: Resztę zrobię zaraz...
letallec Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 W moim AVF'ie logi z BS003 i BS011 sa identyczne. Chyba wiecej pokażą dynamiczne.
Rafusi Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 Czyli jakie dynamiczne i jakie statycznie mam zrobić? bo duzo juz jest na gorze... czekam na informację.
letallec Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Dynamicznie grupy: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 A te statyczne, to rób troche dłużej tzn minimum 30s.
lukaszr Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 I tutaj mnie martwi otwarcie przepustnicy EGR... czemu tylko po 66 % i 19,9%??? A mnie nie - w AVF tak jest i nie masz co szukać dziury w doopie (jak to mówi nasz przemiły kolega). Poza tym doprowadź najpierw termikę auta do porządku i potem rób logi, bo 79 stopni to zdecydowanie za mało. Co do turbiny to pompuje ona dość dobrze - dół wcale nie jest zły - przecież nie będzie turbo dmuchało 2300 mbar przy 1500 obrotów. W tych silnikach to normalne zachowanie. Nawet OB masz. Zrób termostat i potem logi. W AVF to norma :decayed Jaka norma ? Spadająca temperatura to norma ? Z 98 stopni może normalne, że będzie spadało, ale nie to, że spada poniżej 80 stopni.
Jarol Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Jak na moje oko kierownice w turbo troszke sie przycinaja i nie zamykają sie do końca i dlatego turbo troszke póżniej dmucha. Zobacz BS blok 11. Moze to też być wina N75
marewel Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Wczoraj logowalem paska AVF kumpla i u niego wyglada to znacznie lepiej nie patrzac ze auto po virusie Moja sugestia to wywalenie kata.
spanky Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 A mnie nie - w AVF tak jest i nie masz co szukać dziury w doopie (jak to mówi nasz przemiły kolega). ktos mnie wolal ... a wracaajc do tematu to wszystko juz zostalo napisane ... brakuje mi tylko jednej rzeczy ... 004 [statyczne i dynamiczne]
lukaszr Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 brakuje mi tylko jednej rzeczy ... 004 [statyczne i dynamiczne] Dla pewności też bym na to rzucił okiem
Rafusi Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 Witam raz jeszcze! Udało mi sie zrobic te logi na 004 i taki ejest efekt. 004 Statycznie: i Dynamiczne 004: Dzisiaj takze wymieniłem termostat i problemu z mułowatym samochodem nie ma. Spalanie się polepszyło, szybciej się wkręca i nie wyskakuje błąd czujnika cieczy chłodzącej.
spanky Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 poprwa delikatnie rozrzad [wraz ze stanem napinaca] i bedzie git ...
Rafusi Opublikowano 17 Września 2008 Autor Opublikowano 17 Września 2008 Dzięki Panowie, jesteście lepsi niż mechanicy warsztatowi Smieszne ale prawdziwe. Byc moze wiekszość z was to mechanicy, ale jak ja zajade do jakiegoś u mnie na Tychach to boki zrywać... TOTALNA NIEWIEDZA!!! Wymiana oleju to 50min - 80min stania... Bez jajec. Pozdrawiam!
lukaszr Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Wątpię czy ktoś z wypowiadających się tutaj jest mechanikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się