Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wariujące wskaźniki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już lepiej. Wystarczy zmienić tarczę obrotów i zmienić wsad. Jak będziesz miał kabel to dasz radę. Tylko Ty masz już immo3 i będzie trzeba odczytać pin z tego jaegera, a do tego potrzebny bedzie jeszcze kabel vag tacho.

Opublikowano

Chyba że odczyta pin z ECU. Wtedy starczy np. commander

Opublikowano

Ale generalnie to wszytko przez laptopa nie ? i skąd wezmę tarcze skoro ta moja nie pasuje. W internecie nie widziałem.

Opublikowano

Na ogół trzeba kupić drugi licznik :D więc od razu szukaj z tarczą europejską

Opublikowano

Ale żeby zmienić z benzyny na tdi to tez trzeba tarcze zmieniać ? Nie da się obrotów diesla ustawić na tarczy z benzyny ?

I mój kumpel ma kabel elm 327 obd 2, będzie grało ?

Opublikowano

Wszystko się da tylko lepiej zmienić tarcze i przerobić wsad

Opublikowano

Ok. Wychodzi na to, że jak chce kupić z anglika albo benzyny to muszę dokupić jeszcze drugi licznik dla samej tarczy. To ja już wole kupić licznik europejski z tdi, żeby miał gotowe tarcze nawet jeśli będzie biały i cenowo wyjdzie mi to samo ; p


Dobra zamawiam ten biały. Zadzwoniłem gość mi powiedział że wszystko sprawne i że jest z 99r. Podsumowując możecie mi powiedzieć jaki kabel będzie mi potrzebny i program do zamontowania tego licznika w moim aucie ?


http://allegro.pl/biale-liczniki-zegary-audi-a4-b5-2-5-tdi-lift-i5748425108.html

Opublikowano

Cena wysoka więc fis igła?

Kkl od viaken wystarczy

Program np. vcds, vag-com lub k+can Commander

Opublikowano

Powinno pójść

Opublikowano

A znalazłem jeszcze przed chwilą przy kluczyku zapasowym w szafce jakiś numer na plastikowym breloczku. Może to ten pin immo ?

Opublikowano

To będzie to ;)

Opublikowano

Dobra, więc PIN już mam, licznik będzie za jakieś dwa dni, i kabel Kkl też w drodze. Wytłumaczy mi ktoś teraz jak w prosty sposób sprawdzić ten licznik, gdyż mam 14 dni na zwrot ? I jak z licznikiem będzie wszystko w porządku to jakie następne kroki ? Nie wiem o co chodzi z tym wsadem i czy muszę to robić, dodam że nie zależy mi na wszystkich funkcjach fisu, chcę mieć po prostu działające te funkcje które miałem zepsute na starym liczniku z 1/2 fis. Póki co nie interesuje mnie też montaż manetki.

Opublikowano

Najpierw podłącz zamiast starego nowy i sprawdź jak działa fis. będzie pikać, więc się nie przestrasz :)

Opublikowano

Dokładnie. Tylko nie proboj na nim odpalić auta bo immo może się rozkodowac i ani na jadnych ani na drugich nie uruchomisz silnika.

Opublikowano

Ok przekręcę sam zapłon :P


Mam ten licznik, już sprawdziłem, jest w miare okej, nawet test vagiem zrobiłem. Jaki następny krok ? Adaptacja kluczyków ? Macie panowie jakąś stronę gdzie jest opisane jak to zrobić ?

Opublikowano

Tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...