dani270 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Witam zmiernilem dzis dawke paliwa z 4,4mg na 4,8mg i po ok 50km jak sprawdzilem dawke to byla 3,8mg. Czy ktos potrafi mi wyjasnic dlaczego sie dawka zmienila?
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 w jakiej temp płynu to mierzyłeś ? jak w róznej to masz odpowiedź
dani270 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 tak w roznej ale w logach w innym poscie forumowicze mowia ze mam za duza dawke a na nagrzanym silniku jak sprawdzalem ostatnio to bylo 3.8mg
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ale to cos sie dzieje ,auto nie jedzie czy coś ? bo nie rozumiem
dani270 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 glownym moim problemem jest to ze auto glosno chodzi a czasami robi mi niespodzianki i sie wycisza tzn. pracuje tak jak powinno. jak chodzi glosno to kopci i troche zamula a jak chodzi cicho to jest bardziej elastyczny zwawszy i nie kopci. silnik jak pracuje glosno to przy 2tys obr trzeba zmieniac bieg bo jest za glosno w budzie a jak chodzi cicho to praktycznie go nie slychac w srodku przy tych obrotach.
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 cos nie halo z pompą ,może jakis syf siedzi gdzieś w jakimś zaworze i jak go załapie to zmienia dawke i dzięja sie cyrki ,zrób logi statyczne gr 000 .001. 004 .013 BS i MS
dani270 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Co do tegoi syfu to moze cos w tym jest bo ostatnio jak zmienilem filtr paliwa to po odpaleniu silnik przez chwile ciszej pracowal. Ponizej info o moim silniku i logi: pompa wymieniona na 11, wtryski regenerowane 216,nowe turbo ale ostatnio zauwazylem ze cos lekko lopatki zjadlo mimo nowego filtra;/ nowe panewki, pierscienie, ori przeplywke filtry mana i olej motul 8100,brak kata i egr, kat wtrysku ustawiony Dynamiczne:000 http://vaglog.rtnet.pl/log_182709.html001 http://vaglog.rtnet.pl/log_182703.html003 http://vaglog.rtnet.pl/log_182704.html004 http://vaglog.rtnet.pl/log_182705.html008 http://vaglog.rtnet.pl/log_182706.html010 http://vaglog.rtnet.pl/log_182707.html011 http://vaglog.rtnet.pl/log_182708.htmlStatyczne:BS000 http://vaglog.rtnet.pl/log_182930.html003 http://vaglog.rtnet.pl/log_182931.html004 http://vaglog.rtnet.pl/log_182932.html011 http://vaglog.rtnet.pl/log_182933.htmlNorma:000 http://vaglog.rtnet.pl/log_182923.html001 http://vaglog.rtnet.pl/log_183435.html003 http://vaglog.rtnet.pl/log_182924.html004 http://vaglog.rtnet.pl/log_182925.html008 http://vaglog.rtnet.pl/log_182926.html007 http://vaglog.rtnet.pl/log_183436.html011 http://vaglog.rtnet.pl/log_182927.html013 http://vaglog.rtnet.pl/log_182928.html023 http://vaglog.rtnet.pl/log_182929.htm
vp-tdi Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 sprawdz map sensor ,cos dziwne wskazania są ,te wtryski coś nie zaciekawe albo masz na jakims cylindzrze nizsze spreżanie dokladnie na 2 cyl .albo coś z tym wtryskiem jest nie halo .bo odbiega od reszty . w pompie mozna by było cisnienie podbić bo jak na 11mm troche za słabo daje ,tuner to jakiś ogarniał czy wszystko wsadzone na sztuke ?
dani270 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 dawali pompe za darmo to podmienilem a byla przywieziona z niemiec z autem innym i byla do niego prawdopodobnie regenerowana. tloki i pierscienie zmieniane niecale dwa lata temu. co do map sensora to tez go kiedys podejrzewalem bo odnosilem wrazenie ze powietrze mialo wplyw na prace silnika ale nie wiem jak go sprawdzic. jeden kolego z forum w logach niby wypatryl jakiegos marnego chipa ale watpie zeby niemiec to robil i nie bylo tego w dokumentach byl no i moim zdaniem nie czuc zeby byl mocniejszy jak 110km
tomasz102 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) No około 110-115 KM tam max wychodzi. Jeżeli jest pompa 11 wtryski 216 to tam jest coś mega nie halo. Przy tej dawce paliwa powinno być dużo lepiej, a wychodzi zwykła seria. Mój przy takich czasach jak u Ciebie pokazał zwykłe 110 KM. Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez tomasz102
vp-tdi Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 dokladnie. albo wtryski to nie 216
krzysiek1606 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Witam zmiernilem dzis dawke paliwa z 4,4mg na 4,8mg i po ok 50km jak sprawdzilem dawke to byla 3,8mg. Czy ktos potrafi mi wyjasnic dlaczego sie dawka zmienen ter po pierwsze wymien termostat i napisz od kogo kupiles 216 i jakiej firmy koncowki to moze sie wszystko wyjasni
dani270 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 wiem ze termostat siedzi i postaram sie jutro wymienic a co do wtryskow to wylicytowalem z aukcji allegro i juz nie pamietam jakie tam koncowki wyly wsadzone ale pewnie najtansze. po zmianie wtryskow byla bardzo duza roznica w jezdzie i w pracy silnika.
krzysiek1606 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 wiem ze termostat siedzi i postaram sie jutro wymienic a co do wtryskow to wylicytowalem z aukcji allegro i juz nie pamietam jakie tam koncowki wyly wsadzone ale pewnie najtansze. po zmianie wtryskow byla bardzo duza roznica w jezdzie i w pracy silnika. to inaczej ile za wtryski zaplacilels?
dani270 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 normalnie facet mial cos ok 800zl za wtryski i stare sie oddawalo a wystawil aukcje od 1zl i skonczylo sie na 550zl
vp-tdi Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 wystawil aukcje od 1zl i skonczylo sie na 550z to napewno super jakosci nie są ,ale za tą cene to czego by oczekiwać
krzysiek1606 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) i wszystko jasne wywal ten badziew co kupiles od speca speckoma teraz [vp-tdi-tuning (8)] Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez krzysiek1606
dani270 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) termostat zmieniony podbite cisnienie na pompie i auto do tego znacznie ucichlo i mniej zaczelo dymic a dawke ograniczylem do 5,8mg ale dalej dziwnie pracuje.ostatnio przeplywke podmienilem ale odczucia z jazdy gorsze i wiekszego dymka puszczal przy pelnym gazie wiec ja umylem slodkiem do odtluszczania tarcz ale efekt poprawy byl minimalny bo dalej dziwnie buczal i mulil przy deptaniu z niskich obr.BS000 - http://vaglog.rtnet.pl/log_185727.htmlMB000-http://vaglog.rtnet.pl/log_185728.htmlDynamiczne008 - http://vaglog.rtnet.pl/log_185729.html010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/log_185730.htmlNa innym forum koledzy pisali ze dolne kolo od rozrzadu na wale moze byc za slabo dokrecone i zmieniaja sie fazy rozrzadu przez co silnik raz glosniej raz ciszej pracuje. Ktos na forum z czyms takim sie spotkal? Jak glosno pracuje silnik to brzmi jakby kat wtrysku sie zmienial albo jakby byl za mocno podlewany. A co do wtryskow to na razie musza takie zostac. Edytowane 16 Września 2014 przez dani270
ciahciah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 tyle na wymieniałeś, zgroza, weź mi wytłumacz czemu na oleju zaoszczędziłeś?proste pytanie, czy po nocy zapalając silnik raz od razu pracuje cicho a innego dnia od razu głośno?ja nie widzę w logach żebyś miał luz na zębatym kole wału ale sprawdzić nie zaszkodzi, a to że raz ciszej raz głośniej chodzi silnik ja bym obstawił słupek lub wadliwy zawór, do układu wtryskowego też można by się przyczepić że to jego wina ale wystarczy zrobić logi wtedy jak występuje problem i gdy go nie ma i od razu będzie widać czy to wina układu wtryskowego, możesz podmienić na próbę wtrysk sterującytermostat wymieniłeś a płyn chłodzenia wymieniłeś?na ile bar podbito ciśnienia w pompie?dawkę to ustaw normalną 3-4mg max 5mgnie warto kręcić silnika powyżej 4000obr, to nie benzynadolot był nie drożny a na ostatnich logach jest za drożny, albo przekombinowałeś z przepływką albo masz dużą dziurkę w dolocieturbo późno wstaje
dani270 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 przy wymianie termostatu plynu chlodniczego nie wymienialem bo i tak mial nie cale 1,5 roku ok wymiany co do podbicia cisnienia na pompie to jest to zrobione na oko bo brak manometra by zmierzyc wtrysku 216 nie mam od koggo podmienic wiec ta opcja odpada ale wtryski byly zmieniane na wieksze i zeby dwa razy trafil sie wadliwy sterujacy? rozne fora rozne wypowiedzi dlatego dawka jest 5,8 ale zwieksze ja na dniach w poscie powyzej logi sa na innej przeplywce na ktorej silnik gorzej pracowal a w innym temacie mam logi z dioda http://a4-klub.pl/index.php?/topic/289654-test-z-dioda-zamiast-przeplywki/ Motul to raczej dobry olej i w zupelnosci wystarczy do takiego starego silnika zazwyczaj po nocy jak go odpale to chodzi glosno ale mowa tu glownie podczas jazdy do 2tys obr i troche cichnie po przejechaniu ok 3km i po zostawieniu silnika na chwile na jalowym a czasami poprostu calkiem cicho pracuje tak jak zdrowy tdi ale to zdazalo sie glownie w upalne dni turbo pozno wstaje odkad mam ten samochod i zastanawia mnie to czy moglo byc zle zlozone po czyszczeniu ze tak puzno wstaje bo czesto sie zdaza ze nawet te zalozone po regeneracji puzo wstaja i trzeba je odsylac na reklamacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się