swiro222 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 witam.po wymianie tarcz i klockow z przodu, hamowanie jest slabe.musze gleboko nacisnac a i tak slabo hamuje.na tarczach klocki zbieraja tylko zewnetrzna czesc tarczy(powiedzmy ze polowe powierzchni).na jednej jest lepiej na drogiej dosadnie pol tarczy jest brane.sam wymienialem.spotkal ktos sie z tym?
karol18183 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ile km przejechałes? prowadnie posmarowałes nowym smarem do prowadnic i rozruszałes? generalnie to normalne ze po wymianie nie hamuje ja jak wymieniłem 2 miechy temu to myslałem ze ktos nogami hamuje tylko po 1000 km wszystko wrociło do normy pamietaj zeby nie hamowac ostro i długo bo przebarwisz tarcze i zesklisz klocki i beda do wyjeb*nia przez pierwsze 1000km jezdzij tak jakbys hamował klockami rowerowymi staraj hamowac silnikiem redukujac biegi przez pierwsze 200 km wgl "nie hamuj"
swiro222 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) czesc.km maks 200km.nie smarowalem prowadnic bo byly suche i czyste.gdzies widzialem ze nie wszedzie producent karze smarowac.w week odkrece kolo i zobacze ponownie.jestem ciekaw co doprowadnic, gdyz widzialem ze po dokreceniu sa widoczne przed gwintem.nie mam porownania chyba ze ktos ma fotki z bliska.u mnie zacisk to ATE http://www.ate-hamulce.pl/www/ate_pl_pl/themen/10_produkte/20_hydraulikteile/productinfo_bremssattel_pl.html Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez swiro222
JózefPiłsudski Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) U mnie też było podobnie po wymianie klocków z przodu. Przez kilkaset kilometrów miałem wrażenie,że klocek nie bierze całej tarczy, a do tego miałem dragania przy lekkim hamowaniu. Obecnie przejechałem 2-3 tys km i wszystko wróciło do normy,a tarcza wygląda jak nowa. Tylko ja przy wymianie delikatnie potraktowałem prowadnice smarem. Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez JózefPiłsudski
swiro222 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 powierzchnia tarcia zwieksza sie.okolo 500 moze 600km zrobilem
jacek70 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Prowadnice hamulców należy zawsze potraktować smarem. To nie zaszkodzi a tylko pomoże. W tym przypadku to " Kto smaruje ten… hamuje"
Gregorski3 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Spokojnie czekaj do tych 1000km jak dalej nie będzie brac całej tarczy to wtedy warto jeszcze raz tam zerknąć.
Grzesiek1985 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Przerabialem temat u siebie z tyłu Musiałem porządnie oczyścić jarzmo w którym siada klocek i wewnętrzną cześć zacisku na którym siadają spręzynki od klocka Ale to tył Myślę że z przodu tez musisz oczyścić konkret smar na prowadnice i powinny być efekty
swiro222 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) CO TY CHCESZ SMAROWAC JAK W KOLO PROWADNICY(SRUBY) OTACZA JA GUMA! OPROCZ GWINTU, NO ALE TO WIEMY Edytowane 21 Września 2014 przez swiro222
jacek70 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Prowadnice hamulców, i nie krzycz.
tomaszstn Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Ja bym powiedział że tam się nic nie smaruje Ma być tylko wyczyszczone bo na prowadnicach tworzy się nalot i mają lekko chodzić, co innego z tyłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się