seves Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam serdecznie po raz kolejny przyjaciółki, koleżanki, przyjacieli, kolegów, nieznajone i nieznajomych Na wstępie ogromne podziękowania dla kolegi z forum, mojego przyjaciela... SIRRED - dobrze znanego posiadacza pomodzonej RS6C6 avant. To on śledził niemalże wszystkie aukcje i ogłoszenia w Europie i co chwila podrzucał mi linki nie dając spać Plan był jak zawsze prosty - czarny lub niebieski ew. szary sedan - tym razem w wydaniu RS4B7... Wybór ze względu na potrafiącą zabić akcyzę padł na zarejestrowany - od nowości w kraju - egzemplarz. I tak oto w końcu udało mi się spełnić marzenie, przyziemne ale jednak. Samochód podobno po czyszczeniu silnika - na hamowni 408km ale wykresu nie dostałem więc niebawem trzeba to potwierdzić. Kilka detali do poprawy, ale cena była dość dobra. Wyposażenie nie jest skromne ale co nieco na pewno da się wyrezać Brutal nie ze względu na wygląd, wygląd ma oswojony w stosunku do mojego poprzedniego samochodu wręcz zniewieściały, brutal ze względu na dźwięk a tego niestety nie potrafię Wam tu opisać. Mogę jedynie napisać że prawdopodobnie niebawem szyberdach przestanie działać, bo codziennie go uchylam żeby słuchać i słuchać, dziś nawet w deszczu jechałem z uchylonym . Dźwięk jest przecudowny a to działa jak narkotyk i niestety co światła i co przystanek pozwalam sobie sprawdzić czy wydech się czasem nie zamknął . Niestety bo to odbija się na spalaniu, ale... Ale kto by o spalaniu tu rozmawiał. Nie no dobra bo pewnie to Was zaciekawi... Plus jest taki że pierwszy bak 17,7, drugi 15,4 trzeci 15,0 więc krzywa ekonomicznie pozytywna . Realnie spalanie powinno mieścić się w moim przypadku w granicach 12-15 chyba że odbędą się jakieś dni testowe bo wg FIS'a z jednego dnia spalanie wyniosło 25 ale było ono zawyżone na pewno przez próby wydechu na postoju Jako ciekawostka podam że FIS nie jest w stanie podać mi średniego spalania poniżej 8litrów przy bardzo bardzo delikatnej jeździe, a przy w miarę normalnej ale bez kręcenia powyżej 3tys obr spalanie mięsci się w 10litrach. Wyposażenie z zewnątrz:-Nie jest tego wiele: RS4 seria, -szyberdach zwykły,-biksenon skrętny, -parktronic przód+tył, -clh,-koła letnie: ori RS4 19x9 et29, chwilowo opony pirelli 235/35/19 -koła zimowe: ori RS4 18x8,5 et24, chwilowo opony michelin letnie 255/40/18 Wyposażenie wewnątrz:-kierownica sportowa ze sterowaniem FIS i przyciskiem S bez multifunkcji, -kolorowy FIS RS4 każda go miała ale strasznie cieszy mnie codzień rano zapalający się znaczek RS4, -dekory carbon RS4, -czarna podsufitka (tak tak nie każdy rs miał czarną ),-rns'e LED + bluetooth, zmieniarka w schowku-pełny pakiet światło,-4el. szyby,-i inne RS4 jak nakładki na pedały, uchwyt ręcznego itp.-audio BOSE, -fotele skóra RECARO RS4 w pełnej elektryce bez pamięci, grzane, z białą lamelką - nie wiem jaki to rodzaj skóry ale ta delikatna, gładka (z przykrością muszę przyznać że to jedyny minus samochodu jaki znalazłem, fotele jak naleśniki nie trzymają za dobrze, siedzi się na nich dziwnie wysoko i zarówno trzymanie tyłka jak i pleców na średnio-niskim poziomie. Nie potrafię się do nich przyzwyczaić. Siedziałem w kubłach RS4 kiedy szukałem jeszcze eRSki i to fotele dla mnie jak ulał, na wymiar wręcz, fakt że ciężko się z nich wysiada bo z jednej strony wysoki bok fotela obok uda a z drugiej szeroki próg body RS ale wrażenia podczas jazdy bezcenne, inna sprawa że należę raczej do chudszych osób i może dlatego recaro są dla mnie za szerokie... -lampki wnętrza zostały zastąpione zimnym LED (broniłem się przed tym rękami i nogami i w poprzednich samochodach nie zmieniałem ale tym razem uległem namowom Tolka )Silnik, napęd:-BNS 420ps które ciężko utrzymać - w tej chwili podobno 408ps, -quattro,-6biegowa manualna skrzynia , -otwierane przyciskiem S klapy tylnych tłumików -usunięty został tłumik środkowy - dźwięk na zamkniętych klapach pozostał na przyjemnym i akceptowalnym poziomie a przy klapach otwartych jest jeszcze bardziej brutalnyPlany:-tyle powrotów ile wyjazdów -kompresor+wydech (pewnie to nigdy nie dojdzie do skutku ale nieźle brzmi ) -ledy w reflektory przednie (postoje + drl ale nie chcę rezystorów - jeśli ktoś wie czy i gdzie są dostępne takie żarówki proszę o info) -solardach -el. roleta szyby tylnej, Mała galeria poniżej, Fotki na rotorach 20cali dzięki uprzejmości Miron'a Na prędko obiecane fotki wnętrza - postaram się je niebawem podmienić na lepsze Na klapę jeszcze nie trafiła naklejka (musi musi być jak zawsze u mnie ) więc póki co kubeczek do zdjęcia Taki maleńki znaczek mnie wita co rano Wiem wiem mały detal ale zawsze o tym marzyłem I skromne ujęcie z poprzednim samochodem (ASB 3.0tdi ok.300km i 600Nm) : Autko mniej więcej tak przyspiesza (0-250) : 100-200 na 6biegu : C.D.N. Edytowane 20 Grudnia 2014 przez seves
Gregorski3 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Fotek za wiele nie ma ale z tych co są to muszę powiedzieć,że ładna sztuka. Rotory robią robotę też mam takie tylko niestety 18".Daj jakieś foto środka i powodzenia w modach.
afroo. Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Się muszę powtórzyć jak w poprzednim wątku - pozazdrościć zakupu. Exterior do poprawy bo wygląda słabo przy asb. ; )
instruktor83 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 wowww dwa exstra sedany i ten silniki 408ps
MAT1000 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Gratuluję zakupu, piękna sztuka.Jak wrażenia po przesiadce z mocnego 3.0TDI ?
shakal Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Na fotce z byłą B7, RS4 wygląda tak jakoś nijako Może to te felgi mają na to wpływ. Gratulacje zakupu i bezawaryjności
seves Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Chłopaki dzięki za dobre słowa Macie racje a ja to wiem - wygląd jest oswojony, poprzednia była bardzo groźna, ta jest groźna kiedy zredukuję Jeszcze nie mam konkretnych planów na wygląd i nie wiem jak to się skończy, ale jest kilka pomysłów: 1. Gwint- póki co nie chcę gwintu bo: ORI zawias reaguje genialnie i siedzi bardzo dobrze względem opon (w RS4 koła mają większą średnicę niż w A4 bo 255/35/19) a nie jestem zwolennikiem chowania opon pod błotniki, jak siedzi widać dobrze na rotorach 20cali i oponach 255/30/20 - tył idealnie, przód niestety jak to ori zawias trochę za wysoko... Minus taki że samochód jest po prostu wyższy i zderzak przemieszcza się za wysoko względem asfaltu 2. Alu satynowe dodatki w czerń - prawdopodobnie w satynie zostaną tylko lusterka - nie chcę tuningować wyglądu RS bo nie wiem komu będę ja sprzedawał więc prawdopodobnie elementy te (ramki wokół szyb gril i tylna listwa) zostaną oklejone 3. Koła - Shakal nie wiem właśnie co z kołami, póki co podoba mi się bardziej na ORI kołach 18calowych (to ori koła RS4) bo na nich mam odpowiednie opony, kiedy założyłem ori RS4 19calowe z poprzedniej furki (zostały mi po sprzedaży poprzedniego samochodu) ale z oponami o mniejszej średnicy (235/35/19) wygląda jeszcze słabiej bo koła schowały się w błotniki a dodatkowo jest oczywiście więcej powietrza między oponą a błotnikiem . W tej chwili nie mam wolnych 7czy 10tys na 20z oponami bo jeśli chodzi o mnie to rotory RS5 które pożyczyłem od Mirona siedzą w niej jak ulał 4. Wnętrza reflektorów w czerń - podobnie jak punkt nr 2 nie chcę ingerować za bardzo w wygląd RS, Szkoda mi lamp bo to biksenon skrętny dość trudno dostępny i niestety kosztowny a lampy są prawie nowe więc ten temat pomimo tego że lampy w ASB były idealne w RS odpuszczam :/ Oczywiście liczę na Wasze pomysły i podpowiedzi Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez seves
shakal Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Jak na razie to ja na Twoim miejscu zbierał bym na 20' rotory a resztę zostawił bym tak jak jest, no może tak jak piszesz satynę obkleić lub potraktować plasti dipem.
blant88 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) po raz kolejny autko mega zwłaszcza ten dźwięk, brak słów Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez blant88
marcinch001 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 www.youtube.com/watch?v=fUyzL-CN9_0
Tomi_81 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Seves gratki nowego nabytku co tu dużo pisać RS4 i tyle na Mironowych rotorach wygląda zacnie
seves Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Gratuluję zakupu, piękna sztuka. Jak wrażenia po przesiadce z mocnego 3.0TDI ? Wrażenia mocno średnie - tak jak pisałem w moim poprzednim wątku o 3.0tdi , RSa trzeba kręcić po obrotach, chociaż od samego dołu zbiera się bardzo dobrze, to ogień jest dopiero powyżej 6 a tak na prawdę od 7 do 8,3tys obrotów, jadąc do 6tys obr 3.0tdi jedzie tak samo albo nawet minimalnie lepiej Inna sprawa to odczucia podczas jazdy - 600Nm momentu jest ciężko opisać - mnie po zakupie 3.0tdi przez tydzień bolała szyja bo taką radość dawało to autko szczególnie na 2biegu, tu odczucia są stonowane, przyspiesza płynnie i nie szarpie tak jak tdi gdzie co bieg czujesz strzały momentu, więc po prostu w jednym zdaniu - nie czuć tego jak RS przyspiesza, inaczej ja tego nie czuję bo moi pasażerowie są zachwyceni www.youtube.com/watch?v=fUyzL-CN9_0 Jakbym miał to bym brał, jakieś min. 30tys pln trzeba liczyć na kompresor :/ Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez seves
miron78 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 No wreszcie wątek o tym brutalu Powiem tak Te zdjęcia to jakaś kupa bo w realu ta fura jest 100 razy ładniejsza Rotor na fotce też wygląda ładnie - ale zwyczajnie Na żywo po prostu miażdży suty - a jak ruszy to już nic ino w krzaki i trzepać Można by powiedzieć - co tam B7 - już leciwe i oklepane - ale jeżeli jest to B7 w postaci RS4 to nie ważne jak masz młode autko w garażu - po prostu chce się go mieć Ps. no chyba że w garażu ma się RS4 B8 fura jest przekozakiem i co tu dużo pisać - dla mnie ta fura mogła by mieć ogranicznik prędkości do 100km/h - tym autkiem jedzie się dla dźwięku Jak to Seves powiedział : średnie spalanie 17l/100km z czego 5l przez gazowanie na światłach
yanosho Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 gratki RS-a co do 3.0 TDI pięknie to opisałeś
tomekxp2 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgadzam się z poprzednikami, raz widziałem na żywca RS4 B7 i łeb urywa, wrzuć więcej zdjęć zew. i wew, bo warto, dobra prezentacja to podstawa a tu jest co pokazać.
Arturoo Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Wieemmm ...wiem....cytowanie swojego posta .... Autko przyzwoite... Trochę kierownik nim jeszcze szarpie....przy 7k....,,.......,...... ale jak spadnie śnieg to mu może przejdzie Dzięki za fajną przewózkę ale przynajmniej w dobrym wątku chociaż wkleję
seves Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 hahaha Arturo Ty Łosiu Co do wyglądu eRSa, to mnie osobiście miażdzy codziennie, uśmiecham się jak tylko podchodzę, ale to trzeba lubić, to trzeba czuć, ja to mam po prostu i już Podoba mi się nawet z tą satyną i tu zacząłem się sobą martwić, bo wcześniej chromy zawsze były bleee, a tu nie wiem dlaczego i nie wiem czy się tak nagle zestarzałem czy co jest przyczyną, po prostu jest piękna, jest śliczna taka jaka jest. Dziś kolejny raz się jej przyglądałem i próbowałem sobie wyobrazić satynę w czerni, pewnie byłaby groźniejsza ale czy ładniesza . Do tej pory b7 wiedziałem dokładnie jak ma wyglądać żeby mi się podobać i tak właśnie wyglądał Dragon, a tu jest inaczej ma aluminiowe dodatki i mi się podoba dziwne... Być może właśnie dlatego że to RS, dziwne to... serio dziwne... i nie mam pojęcia jak to się skończy, nie ulega wątpliwości że muszę coś zrobić z kołami a wymówka że na 18 są prawie nowe opony mnie nie uratuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się