cabanmat Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam Panowie Autko coraz gorzej hamuje, przy każdym kolejnym depnięciu. Przykładowo.. depnę pierwszy raz auto w miarę ładnie staję, depnę drugi raz troszkę gorzej, depnę trzeci raz jeszcze gorze, depnę czwarty raz i auto jedzie... Z tego co wiem... to mam do wymiany tylne tarcze + klocki + płyn (robiłem już wycenę u Wandeja Tarcze OZ, klocki Ferodo, płyn ATE) Jeżeli chodzi o wymianę płynu... jakiego warsztatu szukać ? Chyba zlecenie wymiany płynu mojemu mechanikowi starszej daty to nie najlepszy pomysł. Innymi słowy jakim sprzętem/techniką ma dysponować warsztat ? Warsztat w którym robiłem klimę reklamuję się : wymianę płynu hamulcowego za pomocą profesjonalnego urządzenia Italcom. Jutro też podjadę na stację diagnostyczną (ścieżkę). Co będę wiedział to od razu napiszę. Co podejrzewacie ? Co Sprawdzić ? Dev Ty tu masz status konesera w dziecinie hamulców Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez cabanmat
wesz82 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Tomek może nie mam na imie ale vacum,serwo i ogólnie szczelność do sprawdzenia
cabanmat Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Domyślam się, że nie idzie tego sprawdzić na ścieżce ? Trzeba jechać na warsztat ? Najwyżej podjadę jeszcze do tego warsztatu, który reklamuję się wymianą płynu hamulcowego urządzeniem Italcom. Dzięki za odpowiedź Napomnę, że chodzi o A3 8L Może jakieś małe wskazówki jak sprawdzić vacum pompę, servo czy szczelność ? Bez warsztatu się nie obędzie ? Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez cabanmat
wesz82 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 musisz mieć vacuometr a zeby sprawdzić podcisnienie. Przy duzych predkosciach testowales? Moze tarcze nie domagaja?
cabanmat Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 A jak będzie przy dużych prędkościach np. 100km/h to samo to tarcze ? Czyli pytać czy mają vacuometr na warsztacie ?
wesz82 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Jak dzieje sie to w miescie przy 40-50km/h to mogą byc ww rzeczy. Jak zapierdzielasz ze 160km/h to mogą być tarcze. Powiedz o tym problemie w warsztacie jak ogarnięci to zrobią to.
cabanmat Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Nie no 160 to nie mam gdzie tu rozwinąć pod domem. Nic pewnie coś poszło...
wesz82 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Jakby Ci to powiedzieć nie ma co oczekiwać pod tym względem od diesla... Pompa po prostu nie wyrabia. Zmień tarcze itd dotrzyj to wtedy zacznij się tym przejmować lub nie
cabanmat Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Czyli co ? Wszystko może okazać się sprawne ? Zamieszczam wykres ze ścieżki Domyślam się że vacum, serwo jest sprawne ? Wnioskuję po poprawnie działającym przodzie. Wymiana tarcz i klocków tylnych załatwi sprawę ?
Dev Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 najpierw szczelnosc układu oraz sprawdzenie podcisnienia jakie daje Vacuum wymiana tarcz i klocków nic nie da ale musisz sprawdzic tylne hamulce bo jest straszna d...pa za duża róznica pomiedzy przodem a tyłem
cabanmat Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Co zlecić mechanikowi do sprawdzenia ? Czyli jeszcze muszę sprawdzić całą instalację ? sama wymiana klocków, tarcz i płynu nie pomoże ?
Dev Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 trzeba sprawdzic działanie tłoczków w zaciskach oraz trzpieni w jarzmach no i do tego prawidłowe odpowietrzenie tylnych zacisków
cabanmat Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Okej, można to prze-serwisować "gołymi rękami" czy trzeba kupić jakieś zestawy naprawcze ? Przód jest Ok ???
Dev Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 potrzebujesz klucze oczkowe: 11 i 13, do tego płaska 15-tka płaski srubokret, klucz do szlifierki i cos do zablokowania tłoczka w zacisku
cabanmat Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Aha czyli idzie to przywrócić do używalności bez "zestawów naprawczych" ?
Dev Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 to zalezy od tego w jakim sa stanie, jak w opłakanym to pozostaje tylko wymiana
cabanmat Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Miałbyś coś na sprzedaż gdyby zaszła taka potrzeba ? Albo żebyś zrobił full regenerację ?
Dev Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Miałbyś coś na sprzedaż gdyby zaszła taka potrzeba ? Albo żebyś zrobił full regenerację ? zawsze
cabanmat Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) Pozostaje tylko oglądać poradniki Dev jeżeli chodzi o nowy zestaw na tył to brać tarcze OZ, klocki Ferodo, płyn ATE TYP200 czy SL-6 ? Edytowane 1 Września 2014 przez cabanmat
Dev Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 ten filmik jest o kant d.... potłuc, pomijam tutaj fakt jakim brudasem jest ten gosc i w jaki sposób składa zaciski
Rekomendowane odpowiedzi