Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przy każdym kolejnym depnięciu auto gorzej hamuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie :hi:

Autko coraz gorzej hamuje, przy każdym kolejnym depnięciu.

Przykładowo.. depnę pierwszy raz auto w miarę ładnie staję, depnę drugi raz troszkę gorzej, depnę trzeci raz jeszcze gorze, depnę czwarty raz i auto jedzie...

Z tego co wiem... to mam do wymiany tylne tarcze + klocki + płyn (robiłem już wycenę u Wandeja :decayed: Tarcze OZ, klocki Ferodo, płyn ATE)

Jeżeli chodzi o wymianę płynu... jakiego warsztatu szukać ?

Chyba zlecenie wymiany płynu mojemu mechanikowi starszej daty to nie najlepszy pomysł.

Innymi słowy jakim sprzętem/techniką ma dysponować warsztat ?

Warsztat w którym robiłem klimę reklamuję się :

  • wymianę płynu hamulcowego za pomocą profesjonalnego urządzenia Italcom.

Jutro też podjadę na stację diagnostyczną (ścieżkę).

Co będę wiedział to od razu napiszę.

Co podejrzewacie ? Co Sprawdzić ?

Dev Ty tu masz status konesera w dziecinie hamulców ;)

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

Tomek może nie mam na imie ale vacum,serwo i ogólnie szczelność do sprawdzenia :wink:

Opublikowano (edytowane)

Domyślam się, że nie idzie tego sprawdzić na ścieżce ?

Trzeba jechać na warsztat ?

Najwyżej podjadę jeszcze do tego warsztatu, który reklamuję się wymianą płynu hamulcowego urządzeniem Italcom.

Dzięki za odpowiedź :wink:

Napomnę, że chodzi o A3 8L :P

Może jakieś małe wskazówki jak sprawdzić vacum pompę, servo czy szczelność ?

Bez warsztatu się nie obędzie ?

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

musisz mieć vacuometr a zeby sprawdzić podcisnienie.

Przy duzych predkosciach testowales?

Moze tarcze nie domagaja?

Opublikowano

A jak będzie przy dużych prędkościach np. 100km/h to samo to tarcze ?

Czyli pytać czy mają vacuometr na warsztacie ?

Opublikowano

Jak dzieje sie to w miescie przy 40-50km/h to mogą byc ww rzeczy.

Jak zapierdzielasz ze 160km/h to mogą być tarcze.

Powiedz o tym problemie w warsztacie jak ogarnięci to zrobią to.

Opublikowano

Nie no 160 to nie mam gdzie tu rozwinąć pod domem.

Nic pewnie coś poszło...

Opublikowano

Jakby Ci to powiedzieć nie ma co oczekiwać pod tym względem od diesla...

Pompa po prostu nie wyrabia.

Zmień tarcze itd dotrzyj to wtedy zacznij się tym przejmować lub nie :D

Opublikowano

Czyli co ? Wszystko może okazać się sprawne ?

Zamieszczam wykres ze ścieżki :decayed:

Domyślam się że vacum, serwo jest sprawne ? Wnioskuję po poprawnie działającym przodzie.

Wymiana tarcz i klocków tylnych załatwi sprawę ?

2521207800_1409585446_thumb.jpg

Opublikowano

najpierw szczelnosc układu oraz sprawdzenie podcisnienia jakie daje Vacuum

wymiana tarcz i klocków nic nie da ale musisz sprawdzic tylne hamulce bo jest straszna d...pa

za duża róznica pomiedzy przodem a tyłem

Opublikowano

Co zlecić mechanikowi do sprawdzenia ?

Czyli jeszcze muszę sprawdzić całą instalację ? sama wymiana klocków, tarcz i płynu nie pomoże ?

Opublikowano

trzeba sprawdzic działanie tłoczków w zaciskach oraz trzpieni w jarzmach

no i do tego prawidłowe odpowietrzenie tylnych zacisków

Opublikowano

Okej, można to prze-serwisować "gołymi rękami" czy trzeba kupić jakieś zestawy naprawcze ?

Przód jest Ok ???

Opublikowano

potrzebujesz klucze oczkowe: 11 i 13, do tego płaska 15-tka :grin:

płaski srubokret, klucz do szlifierki i cos do zablokowania tłoczka w zacisku

Opublikowano

Aha czyli idzie to przywrócić do używalności bez "zestawów naprawczych" ?

Opublikowano

to zalezy od tego w jakim sa stanie, jak w opłakanym to pozostaje tylko wymiana

Opublikowano

Miałbyś coś na sprzedaż gdyby zaszła taka potrzeba ? Albo żebyś zrobił full regenerację ?

Opublikowano

Miałbyś coś na sprzedaż gdyby zaszła taka potrzeba ? Albo żebyś zrobił full regenerację ?

zawsze :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Pozostaje tylko oglądać poradniki ;)

Dev jeżeli chodzi o nowy zestaw na tył to brać tarcze OZ, klocki Ferodo, płyn ATE TYP200 czy SL-6 ?

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

ten filmik jest o kant d.... potłuc, pomijam tutaj fakt jakim brudasem jest ten gosc i w jaki sposób składa zaciski

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...