Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysterowanie 1.8T 180KM AJL oraz tych z chipsem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, mam AJL i przymierzam się do założenia LPG. Kompletnie się na tym nie znam, więc nie wiem jaki zestaw będzie odpowiedni - auto pozostanie jeszcze przez jakiś dłuższy czas z seryjną mocą, przyszłościowo program i może coś więcej, ale to narazie luźne plany dopiero.

Po przeczytaniu opinii o zakładach zakładających lpg wybór padnie prawdopodobnie na DAVANTI z Katowic.

Mam do Was pytanie - jaki zestaw będzie najodpowiedniejszy oraz jakie powinno być spalanie gazu ?

Samochód opisany w profilu

Opublikowano

spalanie gazu zawsze powinno byc takie same czyli spalanie PB plus okolo 10-15%...

co do zestawu mam staga 4 qbox, wtryski zielone Hany i czerwony reduktor AC-R01, do tego przewody 8mm i to tyle...

Opublikowano

Spalanie w dużej mierze zależy od stylu jazdy, mi wychodzi średnio 13l (auto po sofcie, kapcie 215/35 r18).

Co do gratów to mam staga4, reduktor KME silver ten do 240KM, wtryski hana niebieskie (też do 240), przewód faro 8mm i wlew pod klapką paliwa.

Gaz wyregulowany przez tunera, jestem mega zadowolony ;)

Opublikowano

dzis z ciekawosci zajrzalem do dysz, przy hanach zielonym moje dysze maja 3.6mm... chyba ciut przy duzo? gregor skombinowal mi program do auta ~200km i bede musial sie wziac za strojenie lpg od nowa

Opublikowano

Dużo dlaczego?? Aby nie było za mało.

Opublikowano

w sumie racja
ale za male nie powinny byc, a mnoznik po autokalibracji wychodzi mi na starcie 1.7, cisnienie reduktora 1.2 ac-r01, hany zielone

Opublikowano (edytowane)

Piotrek hana zielona bez dysz, jeszcze jak chcesz zwiększać moc to i tak trzeba będzie podskakiwać z ciśnieniem przy hanie zielonej


I jak będziesz chciał mieć to zrobione z głową to kontaktuj się... Powiem Ci co i jak mechanicznie ma być przygotowane i spotkamy się tylko na strojenie

Strojenie starych 1.8t bez zewnętrznego AFr to strzał w kolano na dłuższą metę jak ktoś lubi pociskać

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

wiem wiem dlatego pomyslalem od razu tez o tobie ;d tylko kawalek jednak mam do ciebie


jak sie ma cisnienie robocze do cisnienia na reduktorze? jak to ustawic poprawnie?
musze jeszcze wymienic filtry bo 20tys zrobione a jeszcze ich nei dotykalem, i nei wiem czy powoli reduktor mi nie siada... sa jakies spadki cisnienia ale jeszcze dokladnie tego nie badalem w jakim stopniu one sa

Opublikowano

Ac-r czerwony? filtry zmień koniecznie, i jaki masz filtr fazy lotnej, reduktor zasilony miedzią 8mm?

Ciśnienie w programie np 1 bar to fizycznie niech ma 1.05 1.1 maks tak najlepiej mi wychodzi na stagach, jeszcze i tak ono będzie często trochę zależne od temperatury

Opublikowano

tak czrwony, teraz w ogole nie moglem autokalibracji ustawic, cisnienie robocze 1.25 a mnoznik w pyte 1.80, moze faktycznie ten filtr daje ciala
reduktor na faro 13 wiec to samo

czyli generalnie to co mi pokazuje na wolnych obrotach, odjac powiedzmy te 0.1b = cisnienie robocze?

Opublikowano

Tak ale nie rob tego od tak sobie, sprawdx jakie masz cisnienie na zimno i na rozgrzanym

Opublikowano

Na jałowym? Odrazu po odpaleniu na pb czy jak się przelaczy na lpg

Opublikowano

Po przelaczeniu na lpg na jalowym i pozniej jak bedzie rozgrzany, najlepiej wlacz program jedx i na koniec zapisz osc

Opublikowano

do 1.8t to i niebieskie nie sa za duze.... nawet jak mnoznik po autokalibracji zaczyna sie na 1.1 to jest dobrze.... mnoznik koncowy moze byc nawet i 0.6 0.7 i jest to nawet lepsza sytuacja z pewnych wzgledow niz gdyby konczyl sie w granicach 1.0 .....

Opublikowano (edytowane)

jako tako ustawilem śruba cisnienie 1.3b, ciut mniej bo chwile po ustawieniu jest 1.35 a po przejazdzce spada na niecale 1.3
maks spadek przy obciazeniu to ok 0.25b, spada do ok 1.0b w rezultacie

przy mnozniku 1.15 w gornym zakresie obrotow wywala blad o petleniu wtryskow chociaz juz jest deko lepiej, mnoznik wyjsciowy ustawia sie na 1.6 przy cisnieniu roboczym 1.25b

wychodze z zalozenia ze wtryski mam za małe, warto by bylo wymienic od razu reduktor albo oddac go na serwis bo nie powinno byc chyba az tak duzego spadku, chyba ze wieksze wtryski nie beda powodowaly tak duzego spadku w momencie kiedy obnizy sie troche cisnienie jego pracy

plan jest zeby kupic hany niebieskie i wtedy bawic sie od poczatku, zapewne wtedy komunikat o petleniu wtryskow zniknie

czasy wtryskow benzynowych to 2.0ms na jałowym i maks ok. 15ms pod maksymalnym obciazeniem

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Wtryski pb seria??? jak chcesz ~200 km to będzie pętlić więc zapomnij o niebieskiej, żeby nie pętliło pb to okolice 180 km wyjdzie pewnie, jak skończę swój projekt to będę wiedział więcej :D

spadek 0.25 na serii masz??? po zmianie filtrów?

Opublikowano

wlasnie nie seria, 345ccm, doładowanie sprezarki ok 1.3b


filtrow jeszcze nie tykalem bo nie mam czasu zajechac i ich kupic ;d

Opublikowano (edytowane)

Nie chce zakładać nowego tematu, a potrzebuje pomocy z wysterowaniem mojego LPG. Silnik to 1.8t AEB (automat), instalacja LPG z reduktorem Lovato RGJ SHP Turbo. W aucie zamontowany FMIC, DP wtryski z BEX-a, i zrobiony program na +200 (nie hamowane). Audi mam od 3 tygodni. Po pierwszych 100km dotankowałem 20,34 L gazu (!!!). Teraz jazda na emeryta i wcale nie jest lepiej. Po 70 km 15,2 Litra. Poprzedni właściciel zaznaczył że instalacja jest przygotowana pod wieksze turbo z bexa i "leje" troche wiecej ale mimo wszystko to gruba przesada. Czy na Górnym Śląsku jest jakaś dobra duszyczka która jest w stanie sprawdzic czy czasem nie wystepuje u mnie opisany problem zapętlania wtrysków. Jaki zakład LPG w okolicy Katowic polecacie?

:edit: sama instalacja sprawuje sie bardzo dobrze...tylko to spalanie

Edytowane przez Mazi1984PL
Opublikowano

a jakie masz wtryski? lpg

Opublikowano (edytowane)

Nie mam tego w dokumentacji. Przepisze wszystkie oznaczenia które na nich widnieją

Lovato type stil class 2 B7R 010184 110r-000081

i fotki kiepskij jakości

https://plus.google.com/photos/106457430825776364529/albums/6137575194368928081?banner=pwa

Edytowane przez Mazi1984PL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...