.md Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Panowie, mam AJL i przymierzam się do założenia LPG. Kompletnie się na tym nie znam, więc nie wiem jaki zestaw będzie odpowiedni - auto pozostanie jeszcze przez jakiś dłuższy czas z seryjną mocą, przyszłościowo program i może coś więcej, ale to narazie luźne plany dopiero. Po przeczytaniu opinii o zakładach zakładających lpg wybór padnie prawdopodobnie na DAVANTI z Katowic. Mam do Was pytanie - jaki zestaw będzie najodpowiedniejszy oraz jakie powinno być spalanie gazu ? Samochód opisany w profilu
pioteros Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 spalanie gazu zawsze powinno byc takie same czyli spalanie PB plus okolo 10-15%...co do zestawu mam staga 4 qbox, wtryski zielone Hany i czerwony reduktor AC-R01, do tego przewody 8mm i to tyle...
Marc!n Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Spalanie w dużej mierze zależy od stylu jazdy, mi wychodzi średnio 13l (auto po sofcie, kapcie 215/35 r18). Co do gratów to mam staga4, reduktor KME silver ten do 240KM, wtryski hana niebieskie (też do 240), przewód faro 8mm i wlew pod klapką paliwa. Gaz wyregulowany przez tunera, jestem mega zadowolony
pioteros Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 dzis z ciekawosci zajrzalem do dysz, przy hanach zielonym moje dysze maja 3.6mm... chyba ciut przy duzo? gregor skombinowal mi program do auta ~200km i bede musial sie wziac za strojenie lpg od nowa
jacek70 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Dużo dlaczego?? Aby nie było za mało.
pioteros Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 w sumie racjaale za male nie powinny byc, a mnoznik po autokalibracji wychodzi mi na starcie 1.7, cisnienie reduktora 1.2 ac-r01, hany zielone
koziol1172 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Piotrek hana zielona bez dysz, jeszcze jak chcesz zwiększać moc to i tak trzeba będzie podskakiwać z ciśnieniem przy hanie zielonej I jak będziesz chciał mieć to zrobione z głową to kontaktuj się... Powiem Ci co i jak mechanicznie ma być przygotowane i spotkamy się tylko na strojenie Strojenie starych 1.8t bez zewnętrznego AFr to strzał w kolano na dłuższą metę jak ktoś lubi pociskać Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez koziol1172
pioteros Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 wiem wiem dlatego pomyslalem od razu tez o tobie ;d tylko kawalek jednak mam do ciebiejak sie ma cisnienie robocze do cisnienia na reduktorze? jak to ustawic poprawnie?musze jeszcze wymienic filtry bo 20tys zrobione a jeszcze ich nei dotykalem, i nei wiem czy powoli reduktor mi nie siada... sa jakies spadki cisnienia ale jeszcze dokladnie tego nie badalem w jakim stopniu one sa
koziol1172 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Ac-r czerwony? filtry zmień koniecznie, i jaki masz filtr fazy lotnej, reduktor zasilony miedzią 8mm? Ciśnienie w programie np 1 bar to fizycznie niech ma 1.05 1.1 maks tak najlepiej mi wychodzi na stagach, jeszcze i tak ono będzie często trochę zależne od temperatury
pioteros Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 tak czrwony, teraz w ogole nie moglem autokalibracji ustawic, cisnienie robocze 1.25 a mnoznik w pyte 1.80, moze faktycznie ten filtr daje cialareduktor na faro 13 wiec to samoczyli generalnie to co mi pokazuje na wolnych obrotach, odjac powiedzmy te 0.1b = cisnienie robocze?
koziol1172 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Tak ale nie rob tego od tak sobie, sprawdx jakie masz cisnienie na zimno i na rozgrzanym
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Na jałowym? Odrazu po odpaleniu na pb czy jak się przelaczy na lpg
koziol1172 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Po przelaczeniu na lpg na jalowym i pozniej jak bedzie rozgrzany, najlepiej wlacz program jedx i na koniec zapisz osc
soul87 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 do 1.8t to i niebieskie nie sa za duze.... nawet jak mnoznik po autokalibracji zaczyna sie na 1.1 to jest dobrze.... mnoznik koncowy moze byc nawet i 0.6 0.7 i jest to nawet lepsza sytuacja z pewnych wzgledow niz gdyby konczyl sie w granicach 1.0 .....
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) jako tako ustawilem śruba cisnienie 1.3b, ciut mniej bo chwile po ustawieniu jest 1.35 a po przejazdzce spada na niecale 1.3maks spadek przy obciazeniu to ok 0.25b, spada do ok 1.0b w rezultacieprzy mnozniku 1.15 w gornym zakresie obrotow wywala blad o petleniu wtryskow chociaz juz jest deko lepiej, mnoznik wyjsciowy ustawia sie na 1.6 przy cisnieniu roboczym 1.25bwychodze z zalozenia ze wtryski mam za małe, warto by bylo wymienic od razu reduktor albo oddac go na serwis bo nie powinno byc chyba az tak duzego spadku, chyba ze wieksze wtryski nie beda powodowaly tak duzego spadku w momencie kiedy obnizy sie troche cisnienie jego pracyplan jest zeby kupic hany niebieskie i wtedy bawic sie od poczatku, zapewne wtedy komunikat o petleniu wtryskow zniknieczasy wtryskow benzynowych to 2.0ms na jałowym i maks ok. 15ms pod maksymalnym obciazeniem Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez pioteros
koziol1172 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Wtryski pb seria??? jak chcesz ~200 km to będzie pętlić więc zapomnij o niebieskiej, żeby nie pętliło pb to okolice 180 km wyjdzie pewnie, jak skończę swój projekt to będę wiedział więcej spadek 0.25 na serii masz??? po zmianie filtrów?
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 wlasnie nie seria, 345ccm, doładowanie sprezarki ok 1.3b filtrow jeszcze nie tykalem bo nie mam czasu zajechac i ich kupic ;d
Mazi1984PL Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie chce zakładać nowego tematu, a potrzebuje pomocy z wysterowaniem mojego LPG. Silnik to 1.8t AEB (automat), instalacja LPG z reduktorem Lovato RGJ SHP Turbo. W aucie zamontowany FMIC, DP wtryski z BEX-a, i zrobiony program na +200 (nie hamowane). Audi mam od 3 tygodni. Po pierwszych 100km dotankowałem 20,34 L gazu (!!!). Teraz jazda na emeryta i wcale nie jest lepiej. Po 70 km 15,2 Litra. Poprzedni właściciel zaznaczył że instalacja jest przygotowana pod wieksze turbo z bexa i "leje" troche wiecej ale mimo wszystko to gruba przesada. Czy na Górnym Śląsku jest jakaś dobra duszyczka która jest w stanie sprawdzic czy czasem nie wystepuje u mnie opisany problem zapętlania wtrysków. Jaki zakład LPG w okolicy Katowic polecacie? :edit: sama instalacja sprawuje sie bardzo dobrze...tylko to spalanie Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez Mazi1984PL
Mazi1984PL Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie mam tego w dokumentacji. Przepisze wszystkie oznaczenia które na nich widnieją Lovato type stil class 2 B7R 010184 110r-000081 i fotki kiepskij jakości https://plus.google.com/photos/106457430825776364529/albums/6137575194368928081?banner=pwa Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez Mazi1984PL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się