sylwiasty Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam. Piotrek możesz podpowiedzieć na których grupach i oknach bazujesz jak stroisz auto na podstawie korekt? Muszę swoją instalkę dostroić bo teraz ma trochę za bogato i korekty mocno na minus idą. W czasie strojenia wchodzisz w nastawy podstawowe czy na normalnym odczycie? Jeśli chodzi o wystrojenie w OL to poproszę kumpla - ma sondę AFR to dostroimy ale w CL chcę dostroić sam, żeby mu czasu nie zajmować. Pozdrawiam. Ps. Mój AEB jest z chips'em. Mam instalację LR Omegas. Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez sylwiasty
koziol1172 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Na normalnym odczycie korekty kanał 007 albo 006 w pierwszej pozycji jest coś ala STFT w drugiej napięcie sondy na pewno. Przed strojeniem wyzeruj je sobie poprzez odłączenie aku... Napewno w następnej grupie po tej masz korekty dłuższe
pioteros Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 zeruje sie tak samo jak czysci sie bledy, clear faults i korekty wracaja do fabryczychdalej tak jak koziol napisal, generalnei te grupy sa od sond, te z procentami co sie szybko zmieniaja sa od korekt chwilowych, na nich stroje sobie wolne obroty a potem juz tylko strojenie mnoznika tak jak kazde strojenie lpg
sylwiasty Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Paweł, Piotrek - dzięki za wskazówki.
koziol1172 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 W moim aebie po kasowaniu bledow nie kasuj korekt, tylko odlaczenie aku je skasuje
pioteros Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 o to dziwne, a masz sterownik na 5 wtykow?
koziol1172 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Tak na 5 i w drugim piecio wtyczkowym mialem tak samo
j4s2c2vr Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 pozatym hany niebieskie na 150KM to zdecydowanie za duzo, u mnie przy 180 wraz byly za duze i trafily zielone jesi nie planujesz modzic zmien na czerwone lub zielone (wieksze) Kurde piszesz, że niebieskie Hany to będzie za dużo dla AJL? Obecnie mam Goldy wsadzone i dość szybko zaczynają pętlić :/
pioteros Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 to zalezy od reduktora, teraz mam 1.5bara na sprezarce i zielone sa doslownie na styk przy cisnieniu 1.3 ac czerwonym, raz na jakis czas wywali blad o petleniu ale mapy sie pokrywaja w miaregeneralnie AJL ma dlugie czasy wtryskow benzynowych dlatego petlą ci wtryski pb, najlepiej bylo by wystroic to na AFRze albo przy korekcie po obrotach jakos, przy duzym cisnieniu reduktora, wtdy czasy wtryskow LPG automatycznie pojda ci w dol i nie bedzie ci wywalal blad - to tak na logike
j4s2c2vr Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Kombinowałem też czy jak wsadzę te wtryski od Volvo, co brałem od Ciebie, to ECU ogarnie sobie?Czy tylko chip pomoże?
pioteros Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 tylko chip niestetyreduktor jaki masz?
j4s2c2vr Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 kme goldjeszcze ciśnienie na reduktorze obczaje w wolnej chwili... może podczas regeneracji przestawiło się jakie powinno być optymalne 1bar czy więcej ?
pioteros Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 zalezy od wtryskiwaczy i ich wydajnosci raczej, przy 1.2 bara zielone/goldy powinny wydolic 50km z cylindra ale w praktyce chyba potrzebuja deko wiecejuwazam ze dla AJLa trzeba ustawic takie cisnienie aby przy koncu obrotomierza mnoznik byl ponizej 1, moze 0.85-0.9 wtedy bedziesz mial mniej komunikatow o petleniu
arre Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 a co bys polecil do keihinow? obecnie testuje je sobie i kreca lepiej niz na PB red silver stag zdjety zawor w butli... ale tez i cisnienie wieksze by mialy czym dac
pioteros Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) ma ktos moze jakies fotki nawierconych od dolu kolektorow 1.8t? wymienilem wtryski na dragony zwykle, wczesniej wpadl kme gold... i co moge powiedziec, srednio sie nadaje ten reduktor do 1.8t ;0 przy bucie w podlodze momentalnie go wychladza i auto dostaje padaczki, chyba spowrotem usmiechne sie do mojego czerwonego ACka tylko ze nie poszaleje z cisnieniem na nim zastanawiam sie jeszcze nad opatuleniem reduktora, i przewodow od gazu i wodnych, zeby przynajmniej na zewnatrz nie oddawal ciepla Edytowane 14 Października 2015 przez pioteros
koziol1172 Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Zadzwon to Ci powiem jak go przerobic , u mnie okolice 230 km i daje rade Wczesniej z 199 km mial duzy problem
pioteros Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 widzialem opis na lpg-forum, chodzi albo o sprezynke wewnatrz albo przelozeniu krocca wylotu gazu?
koziol1172 Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Sprężynę testowałem i nici, Krócice wodne trzeba zmienić i odpowiednio wpiąć się w układ chłodzenia, i bez żadnych zmian krócica wylotu gazu. dodatkowo warto poprawić zaworek bezpieczeństwa
pioteros Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 jak masz wpiety reduktor?
opti Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Zmienialiście miedź na 8mm czy na 6mm wyda te 180KM z AJL ? Reduktor kme silver...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się