karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 roboczo godzina w aso kosztuje 269zł taka ciekawostka, zaczęli by diagnozować to dobra sumka by się uzbierała
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Ta. Wyszłoby z tysiaka a nic by nie znaleźli. Bo auto za stare
łysy90 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Ja kupiłem z allegro napinacz był nawet temat z nr części oryginalnej i ten co z allegro wziąłem za ok 550złi łancuch od 1.8t chyba ale wcięło gdzieś. Już pół roku śmiga albo lepiej a w Aso cena wtedy była 2000zł bo nigdzie nie można było dorwać tego napinacza.
matysek181 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) WItam Podłączę się do tematu napinacza. Rok temu wymieniłem napinacz wraz z łańcuchem. Objawy były typowe czyli klekotanie na biegu jałowym. Po roku temat powrócił. Zaczęło się klekotanie ale tym razem głośniejsze i głównie przy energicznym dodawaniu gazu, szczególnie przy obciążeniu jak np. włączę klimę albo mam auto załadowane 5 osobami to wtedy najbardziej klekocze. Wywala tym razem też błędy przy diagnostyce vagiem (przed rokiem nie było żadnych) . Wieczorem wrzucę dokładnie jakie to błędy dokładnie. Tak na szybko to jeden na pewno dotyczy wałka rozrząd, drugi sondy lambda. Silnik 1,8 125 KM, napinacz z wtyczką. Miał ktoś podobny problem? Edytowane 15 Września 2014 przez matysek181
Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Może napinacz się już rozwalił i nie napina łańcucha jak należy. Stąd klekotanie i błąd synchronizacji wałka. Musiałeś mieć pecha albo kupiłeś siano nie napinacz.
karol2984 Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 A co i za ile kupiłeś ze znowu stuka?
matysek181 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Napinacz kosztowal 700 zł. Poniżej błedy 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17927 Regulacja wałka rozrządu strona 1 - zła funkcja brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Nie ma szans że pompa padła albo smok zawalony?
Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Podjedź do kogoś i sprawdź ciśnienie oleju. Błąd wałka mi się ni podoba. Zdejmij pokrywę i obejrzyj jak to wygląda. Czy możesz uginać napinacz. Przed rozłożeniem daj autu pochodzić żeby nabił ciśnienia w układzie.
matysek181 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 No jestem umówiony na piątek na pomiar ciśnienia i zobaczymy co i jak. Mam nadzieję, że to nie napinacz.
Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Oby. Jak pompa pada albo jest zatkana to są podobne objawy jak przy walniętym napinaczu.
matysek181 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Różnica jest tak, że jak był padnięty za pierwszym razem to klekotło zaraz po odpaleniu i tylko na biegu jalowym, a teraz jak jest zimny to jest ok. Dopiero jak sie nagrzeje to wtedy klekocze na zimny cisza.
Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 To może być pompa. Po rozgrzaniu olej robi się rzadszy i pompa nie wyrabia. Zmierz koniecznie ciśnienie szczególnie na gorącym. Czekaj aż oliwa się porządnie rozgrzeje , wtedy mierz.
matysek181 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 A gdzie jest dokładnie ten czujnik od olejowy zamiast, którego podłączyć zegar bo może sam sobie to sprawdzę i nie będę czekał do piątku? Dużo rozbierania?
Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Zdejmujesz tylko zbiorniczek wyrównawczy. Czujnik wygląda tak: http://www.directupload.net/file/d/3746/o37x7cgf_jpg.htm
matysek181 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Dzieki moze jutro uda sie to zmierzyc
Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Jak masz czym baw się. No i koniecznie zdawaj raport.
matysek181 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Niestety ja mam silnik ARG i dojście do czujnik jest bardzo cięzkie. Próbowałem ale zostawię temat mechanikowi.
karol2984 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 byłem w warsztacie i z ciekawości się spytałem ile wymiana napinacza z łańcuchem, powiedział około 500 PLN, zdjęcie przodu 300zł boże chryste panie
Mesiah Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) Trochę dużo krzyczą U nas chcą ok 200 za zdjęcie przodu zależy od zakładu. Na pewno bym nikomu nie zapłacił tyle kasy. Wiesz co jest najlepsze? Nie trzeba ściągać przodu żeby wymienić ten napinacz z łańcuchem Edytowane 23 Września 2014 przez Mesiah
karol2984 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 no właśnie nie trzeba tak jak pisałeś złapać pasek razem z kołem i lekko podnieść od strony łańcucha żeby wyszedł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się