Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co sądzicie o tym napinaczu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

roboczo godzina w aso kosztuje 269zł taka ciekawostka, zaczęli by diagnozować to dobra sumka by się uzbierała

Opublikowano

Ta. Wyszłoby z tysiaka a nic by nie znaleźli. Bo auto za stare :grin:

Opublikowano

Ja kupiłem z allegro napinacz był nawet temat z nr części oryginalnej i ten co z allegro wziąłem za ok 550złi łancuch od 1.8t chyba ale wcięło gdzieś. Już pół roku śmiga albo lepiej a w Aso cena wtedy była 2000zł bo nigdzie nie można było dorwać tego napinacza.

Opublikowano (edytowane)

WItam

Podłączę się do tematu napinacza. Rok temu wymieniłem napinacz wraz z łańcuchem. Objawy były typowe czyli klekotanie na biegu jałowym. Po roku temat powrócił. Zaczęło się klekotanie ale tym razem głośniejsze i głównie przy energicznym dodawaniu gazu, szczególnie przy obciążeniu jak np. włączę klimę albo mam auto załadowane 5 osobami to wtedy najbardziej klekocze. Wywala tym razem też błędy przy diagnostyce vagiem (przed rokiem nie było żadnych) . Wieczorem wrzucę dokładnie jakie to błędy dokładnie. Tak na szybko to jeden na pewno dotyczy wałka rozrząd, drugi sondy lambda. Silnik 1,8 125 KM, napinacz z wtyczką. Miał ktoś podobny problem?

Edytowane przez matysek181
Opublikowano

Może napinacz się już rozwalił i nie napina łańcucha jak należy. Stąd klekotanie i błąd synchronizacji wałka. Musiałeś mieć pecha albo kupiłeś siano nie napinacz.

Opublikowano

A co i za ile kupiłeś ze znowu stuka?

Opublikowano

Napinacz kosztowal 700 zł.

Poniżej błedy

16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17927 Regulacja wałka rozrządu strona 1 - zła funkcja brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Nie ma szans że pompa padła albo smok zawalony?

Opublikowano

Podjedź do kogoś i sprawdź ciśnienie oleju. Błąd wałka mi się ni podoba. Zdejmij pokrywę i obejrzyj jak to wygląda. Czy możesz uginać napinacz. Przed rozłożeniem daj autu pochodzić żeby nabił ciśnienia w układzie.

Opublikowano

Oby. Jak pompa pada albo jest zatkana to są podobne objawy jak przy walniętym napinaczu.

Opublikowano

Różnica jest tak, że jak był padnięty za pierwszym razem to klekotło zaraz po odpaleniu i tylko na biegu jalowym, a teraz jak jest zimny to jest ok. Dopiero jak sie nagrzeje to wtedy klekocze na zimny cisza.

Opublikowano

To może być pompa. Po rozgrzaniu olej robi się rzadszy i pompa nie wyrabia. Zmierz koniecznie ciśnienie szczególnie na gorącym. Czekaj aż oliwa się porządnie rozgrzeje , wtedy mierz.

Opublikowano

A gdzie jest dokładnie ten czujnik od olejowy zamiast, którego podłączyć zegar bo może sam sobie to sprawdzę i nie będę czekał do piątku? Dużo rozbierania?

Opublikowano

Jak masz czym baw się. No i koniecznie zdawaj raport.

Opublikowano

byłem w warsztacie i z ciekawości się spytałem ile wymiana napinacza z łańcuchem, powiedział około 500 PLN, zdjęcie przodu 300zł boże chryste panie

Opublikowano (edytowane)

Trochę dużo krzyczą :kox: U nas chcą ok 200 za zdjęcie przodu zależy od zakładu. Na pewno bym nikomu nie zapłacił tyle kasy. Wiesz co jest najlepsze? Nie trzeba ściągać przodu żeby wymienić ten napinacz z łańcuchem :grin:

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

no właśnie nie trzeba tak jak pisałeś złapać pasek razem z kołem i lekko podnieść od strony łańcucha żeby wyszedł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...