tomecek5 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Witam dzisiaj bylem u mechanika z moja audi ktora nie ma mocy nawet po wgranej nowej mapie na 160km na hamowni pokazalo ze ma 140km. juz wszystko robilem lecz bez efektów wymienilem turbo i jeszcze gorzej chodzil niz na moim przeplywke zawór cisnienia przekladalem n75 i inne pierdoly i nic dzisiaj znachor mi powiedzial ze trzy pompowtryski dzialaja z duzym opóźnieniem czy jakos tak niby dawka paliwa jest ok ale faluja czy jakos tak drugi problem to jest taki ze przeładowuje go turbo pompuje do 2.8bara pod duzym obciazeniem mowil mi ze sterownik w danym momencie potrzebowal 1.9bara a pompowala 2.4bara dodam ze auto nie wchodzi w tryb awaryjny zadnych bledów nie pokazuje inie kopci nawet po tej mapie na 160km choc bym deptal nie wiadomo jak jest mozliwosc ze jak nie dostaje odp dawki paliwa to nadrabia turbina i dlatego tak pompuje dodam ze rozebralem jeden pompowtrysk który kiedys wymienilem bo niby lal i rozpulacze maja numer dsla150p1042 a wtryski o oznaczeniu ar silnik avf moze wałek jest wydarty tylko jak mam go sprawdzic jakie powienien miec grubości mnie juz rece opadaja do tego auta moze ktos cos doradzi dzisiaj jezdzilem 115km sharanem i chodzi dwa razy lepiej niz moje 130km audi;/
Konrad88nj Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Sprawdź jeszcze pompę tandemową. Nie bój się serwisu, tam szybko znajdą przyczynę. Wałek ? pomierzą i nie wymienią niepotrzebnie... który mechanik pomierzy Ci wałek? Mechanicy w warsztatach w większości nie mają podstawowej wiedzy żeby znaleźć przyczynę.
tomecek5 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 A jak ta pompe sprawdzic walek sam moge pomierzyc lecz nie mam pojecia jakie wartosci powinien miec A jak ta pompe sprawdzic walek sam moge pomierzyc lecz nie mam pojecia jakie wartosci powinien miec
piotrsob1 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Z kąd Ty żeś ten nowy soft wytrzasnął, przy takim przeładowaniu powinien wchodzić w tryb awaryjny po kilkunastu sekundach Podejżewam , że to jakaś chałupnicza robota . A tak w ogóle, to zanim się weźmie za modzenie, to najpierw trzeba usunąć wszystkie bolączki trapiące motorówkę, żeby miała zdrową serię i dopiero flashować. Teraz to ciężko będzie stwierdzić co niedomaga. Na twoim miejscu wrzucił bym ori program, doprowadził motorówkę do ładu i dopiero ruszył na program, tylko do fachowca .
tomecek5 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 To ja wiem ze powinien wywalax tryb awaryjny ale nic sie nie dzieje soft mi robila firama ktora tym sie zajmuje tylko jak wrzuce org soft to musial bym to auto pchac bo w ogole nue jedzie
Maras Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 ja bym proponowal wgrac ori mape i jakies logi zrobic
Homiczek Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 hej a to nie ten sam Twój temat ?!? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/287208-jakie-pompowtryski/ To chyba jeden i ten sam problem i jak będziesz się rozpisywał na pińcet tematów to nic z tego nie wyjdzie.
kkam Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Podstawa to wgranie seryjnego SW i zrobienie logow. Teraz niewiesz jaki soft siedzi. w sofcie mozesz zrobic tak ze nie bedzie wchodzil w tryb awaryjny nawet przy duzym przeladowaniu. W pierwszej kolejnosci zrob kompletne logi na seryjnym soficie, a dopiero potem mozemy to przeanalizowac i poszukac ewntualnych usterek. Jezeli masz przeladowanie na obecnym programie to prawdopodobnie tuner zle napisal mape n75, albo masz zapieczone lopatki w turbinie.
tomecek5 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 Dzisiaj mam mozliwosc przelozenia pompek hak nie bedzie reakcij to jutro jade wgrac org.softa i zrobię logi jak bede umial turbine czyszcilem zastanawia mnie tylko czemu nawet malego czarnego dymka nie puści katalizatora nie ma
kkam Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Dymka nie pusci, bo mapa smok limiter mu nie pozwala. Dodatkowo majac duze przeladowanie masz dosyc powietrza, aby przepalic wtryskiwane paliwo.
piotrsob1 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Jak mu auto nie jedzie , a powietrza dostaje prawie drugie tyle co powinien , to raczej tego paliwa dostaje do cylindrów niewiele
SotoM Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) W koncu tłoki pekną i będzie pozamiatane... Zmień soft bo jak sie okaze ze pd kucły i wlozysz 2gie to jak motor kurwicy dostanie to chyba głowice poderwie-zmień mechaników bo poszli po łatwiźnie-nasypmy mu koksu i niech sp***dala... Nie czaję jak tak można... A sprzęglo to sie nie ślizga...? Edytowane 4 Września 2014 przez SotoM
tomecek5 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Dzisiaj zalozylem tylko deie inne pompki bo tylko tyle chlop mial i cud auto sie o niebo lepiej wkreca na obroty i duzo lepiej ciagnie nir czuc moze takiego przyspieszenia jak turbo sie zalaczy i dostanie dawke powietrza ale za to ciagnie od samego zera do konca bez zastanowienia sie podejrzewam jak bym wymienil jeszcze dwie pompki to byl by maly samolocik najwazniejsze ze wiadomo co mu dolega Sprzegllo sie nie zlizga a co do mechanikow to brak słów banda debili zrobic tylko na odpier... i jeszcze jaka kase biora dlatego sam wiekszosc sprawdzalem bo w koncu kasy na mechaniorow by braklo teraz tylko mam dylemat czy zostawic tak jak jest czy kupic caly komplet pompek moze regeneracija doradzcie koledzy a moze ktos ma takie pompki Panowie tak jak wczoraj pisalem wieczorem poskladalem to auto przejechakem sie i jest o wiele lepiej lecz dzisiaj rano idpalam auto po nocy a tu z tlumika niebieski dym leci wczoraj po ciemku nie widzialem czyzby wtryski laly
kkam Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Jak masz niebieski dym to znaczy, ze pali Ci olej. Byc moze turbina zaczela puszczac olej od przeladowania. Seryjna turbina awx/avf wytrzymuje spokojnie 2,55, wiecej to juz loteria. Jezeli u siebie masz doladowanie 2,8 to zalatwisz ja po kilku przejazdach. Jak nie chcesz pchac sie w koszty to zrob tak jak wszyscy Ci doradzaja. Wgraj seryjny soft, zrob porzadna diagnoze. I dopiero potem, jak silnik bedzie w 100% sprawny mysl o podnoszeniu mocy.
tomecek5 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Lecz tylko przez chwile kopcil po odpaleniu potem juz byl spokój A moge samemu przykrecic troche to turbo na ciegle zeby tyle nie dawalo
kkam Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Z Twoich pytan wynika, ze nie masz pojecia o zasadzie dzialania swojego silnika. Jedz do mechanika to Ci to ogarnie.
tomecek5 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Zapytac zawsze mozna i znam zasade dzialania mojego silnika kiedys tez mi tak kopcil bo jeden wtrysk lal ale to jyz dawno nie zawsze jak auto kopci na niebiesko to musi byc ze turbo siada
kkam Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 To jak znasz zasade to dlaczego nie zrobisz logow i nie sprawdzisz co mu dolega?
darek995 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Niech ktoś mu wgra ten ori soft bo jak czytam to co pisze to mnie zbiera. Nie jechało to koksu dołożyli i jedzie ale trochę lepiej... Bo ludzie tak sie nie robi. Napraw auto i potem działaj. Co z tego ze drogo za niewiedzę sie płaci. Może wtryski, może turbo a może auto.
kkam Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Dokladnie. Przy takim podejsciu do naprawy za jakis czas bedzie pytac sie dlaczego ma urwany wirnik w turbinie i czy sam da rade przelozyc z innej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się