marajan Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Witam, prosze specow o rzucenie okiem na moje wypociny. Ciagle mam wrazenie ze cos jest nie tak, raz jedzie dobrze a raz w ogole nie jedzie.. Logi zrobilem na pb i lpg aby porownac. Silnik AMB 1.8t 170km. Intalacja BRC jakies 1.5 roku. PB: http://vaglog.rtnet.pl/log_185150.html http://vaglog.rtnet.pl/log_185151.html LPG http://vaglog.rtnet.pl/log_185153.html http://vaglog.rtnet.pl/log_185152.html Z gory dziekuje;)
Łukasz13 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Przeplywka do wymiany, dla potwierdzenia zrob 002+033 na pb.
gregor10 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Przepływomierz zużyty, zaopatrz się w nowy.
marajan Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) http://vaglog.rtnet.pl/log_185213.html zrobilem tak jak chciales Edytowane 5 Września 2014 przez marajan
Łukasz13 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 No dziwnie to wyglada bo w tych logach przeplywka pokazala troche wiecej, ale i tak jak na amb za malo, pytanie przy przed logami kasowales bledy? moze lpg ci rozjezdza adapacje.
marajan Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Kasowałem a drugie logi zrobiłem po czyszczeniu przeplywki.. Jak zmieniać to tylko na ori czy jakieś zamienniki są godne polecenia?Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Edytowane 10 Września 2014 przez marajan
marajan Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 zamowilem nowa, jak wymienie to robie od razu logi Zrrobilem logi na nowej przeplywce ale widze, ze dalej szału nie ma... Filtr powietrza ma jakies 2-3tys. km.. O co tutajj chodzi? http://vaglog.rtnet.pl/log_185761.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_185762.html Nikt mi nie odpisuje.. Czy problem z złym odczytem przepływu powietrza moce byc generowany przez blow offa? Mam założony forge 007 z trąbka.Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
Łukasz13 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Moze byc najlepiej podmienic na zwykla dv bo te blow off sa nic nie warte.
marajan Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Podmienilem DV na ori plastikowy. Zrobilem Logi i dalej jest to samo... Lukasz13 poradz cos bo ja juz nie mam pomyslu;/ http://vaglog.rtnet.pl/log_186627.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186628.html Edytowane 18 Września 2014 przez marajan
gregor10 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Zrob loga 114 Edytowane 18 Września 2014 przez gregor10
Łukasz13 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Czasem z logow ciezko wskazac konkretna przyczyne, na pb sporo cofa zaplony, stad mozliwy spadek mocy, zagladales kiedys do kata moze?
marajan Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Osobiscie nie zagladalem.. wiec jutro zajrze i zobacze czy jest jakis przeswit.. macie jeszcze jakies sugestie co do cofania zaplonow? Zrobilem Logi 002,033,114 http://vaglog.rtnet.pl/log_186711.html zerknie ktos na te logi?;/
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Szczelnosc układu dolotowego robiłeś ?
marajan Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 Nie robiłem.. Może to mieć wpływ na pomiar przeplywki? Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
marajan Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Jak poprawnie to zrobić? Im więcej czytam to tym więcej różnych teorii.. Zakładam wentyl na tipa zaraz za przepływka i dmucham ok 1-2bar. Czy trzeba zdejmować korek olejowy, zatykać odme czy zatykać rurę przed przepustnica? Chce sprawdzić wszystko co możliwe =) Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
Dev Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 odpinasz przewód od turbo, przepustnicy i DVki dwa zaslepiasz a w trzeci dajesz wentyl, taki jak do koła i dmuchasz 2 bary jak nic nie wylezie sprawdzasz wszystkie przewody spod kolektora ssacego i szczelnosc zaworów jednokierunkowych sprawdz też szczelnosc zaworu N75
marajan Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 a jak nie bede odpinal przeowdu od przepustnicy to sprawdzi sie od razu szczelnosc odmy i tych podcisnien?
Dev Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 tak, ale do dokładniejszego sprawdznia trzeba robic to osobno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się