Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logow pb/lpg 1.8T AMB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, prosze specow o rzucenie okiem na moje wypociny. Ciagle mam wrazenie ze cos jest nie tak, raz jedzie dobrze a raz w ogole nie jedzie.. Logi zrobilem na pb i lpg aby porownac. Silnik AMB 1.8t 170km. Intalacja BRC jakies 1.5 roku.

PB:

http://vaglog.rtnet.pl/log_185150.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_185151.html

LPG

http://vaglog.rtnet.pl/log_185153.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_185152.html

Z gory dziekuje;)

Opublikowano

Przeplywka do wymiany, dla potwierdzenia zrob 002+033 na pb.

Opublikowano

Przepływomierz zużyty, zaopatrz się w nowy.

Opublikowano

No dziwnie to wyglada bo w tych logach przeplywka pokazala troche wiecej, ale i tak jak na amb za malo, pytanie przy przed logami kasowales bledy? moze lpg ci rozjezdza adapacje.

Opublikowano (edytowane)

Kasowałem a drugie logi zrobiłem po czyszczeniu przeplywki.. Jak zmieniać to tylko na ori czy jakieś zamienniki są godne polecenia?

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Edytowane przez marajan
Opublikowano

zamowilem nowa, jak wymienie to robie od razu logi


Zrrobilem logi na nowej przeplywce ale widze, ze dalej szału nie ma... Filtr powietrza ma jakies 2-3tys. km.. O co tutajj chodzi?

http://vaglog.rtnet.pl/log_185761.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_185762.html


Nikt mi nie odpisuje.. Czy problem z złym odczytem przepływu powietrza moce byc generowany przez blow offa? Mam założony forge 007 z trąbka.

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
Opublikowano

Moze byc najlepiej podmienic na zwykla dv bo te blow off sa nic nie warte.

Opublikowano (edytowane)

Podmienilem DV na ori plastikowy. Zrobilem Logi i dalej jest to samo... Lukasz13 poradz cos bo ja juz nie mam pomyslu;/

http://vaglog.rtnet.pl/log_186627.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_186628.html

Edytowane przez marajan
Opublikowano (edytowane)

Zrob loga 114

Edytowane przez gregor10
Opublikowano

Czasem z logow ciezko wskazac konkretna przyczyne, na pb sporo cofa zaplony, stad mozliwy spadek mocy, zagladales kiedys do kata moze?

Opublikowano

Osobiscie nie zagladalem.. wiec jutro zajrze i zobacze czy jest jakis przeswit.. macie jeszcze jakies sugestie co do cofania zaplonow?

Zrobilem Logi 002,033,114

http://vaglog.rtnet.pl/log_186711.html


zerknie ktos na te logi?;/

Opublikowano

Szczelnosc układu dolotowego robiłeś ?

Opublikowano

Nie robiłem.. Może to mieć wpływ na pomiar przeplywki?

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Opublikowano

Jak najbardziej

Opublikowano

Jak poprawnie to zrobić? Im więcej czytam to tym więcej różnych teorii.. Zakładam wentyl na tipa zaraz za przepływka i dmucham ok 1-2bar. Czy trzeba zdejmować korek olejowy, zatykać odme czy zatykać rurę przed przepustnica? Chce sprawdzić wszystko co możliwe =)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Opublikowano

odpinasz przewód od turbo, przepustnicy i DVki

dwa zaslepiasz a w trzeci dajesz wentyl, taki jak do koła

i dmuchasz 2 bary

jak nic nie wylezie sprawdzasz wszystkie przewody spod kolektora ssacego i szczelnosc zaworów jednokierunkowych

sprawdz też szczelnosc zaworu N75

Opublikowano

a jak nie bede odpinal przeowdu od przepustnicy to sprawdzi sie od razu szczelnosc odmy i tych podcisnien?

Opublikowano

tak, ale do dokładniejszego sprawdznia trzeba robic to osobno

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...