Mesiah Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Polatasz ze 2-3 sezony bez problemów o ile kupisz nowy. Używek MTS czy TA raczej się nie kupuje bo i tak są tanie. Dodatkowo masz gwarę która przynajmniej w przypadku MTS;a jest uznawana. Ogólnie wiadomo, ze trakcyjnie te gwint nie stały nawet koło średniej półki ale w tej kasie konkurencji z nowych brak. Edytowane 25 Maja 2015 przez Mesiah
dliwski Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Panowie jak dobrać sprężyny do 1.9 TDI w sedanie? Kupiłem 1BE komplet ze sprężynami ale stoi wyżej niż seria więc nie ta kategoria wagowa, teraz mam zamiar pozbyć się sprężyn i kupić inne - tym razem pasujące jak to ogarnąć żeby pasowały? pełno sprężyn na Allegro ale nie chcę znowu wtopić...
damlew93 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc się podepnę. Mam świeżo ściągnięte B5 z Niemiec, obniżone, na 16 calach. Ciekawość mnie zżera, ale ni cholery nie mogę dowiedzieć jak bardzo obniżona jest w porównaniu do Ori, na sprężynach żadnych napisów, jedyne co odczytałem to to że są koloru żółtego Komfort minimalny, średnie dołki czuć mocno w kabinie. Chciałbym coś z tym zrobić, ale niestety nie wiem w jakie sprężyny iść żeby dalej "estetycznie" a komfort trochę wzrósł Może ktoś da radę coś wywnioskować ze zdjęć, byłbym bardzo wdzięczny
Mesiah Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Ja wnioskuje, że przód Ci bardzo ładnie siadł jak na lekkie 1.8 Według mnie masz teraz jakieś 55-60/35-40. Co chcesz jeszcze wiedzieć? Polecę Ci tak jak każdy inny eibach pro kit 30/30. Komfort będzie znacznie lepszy (zależy jakie masz amory) ale auto będzie znacznie wyżej stało (brzydko w porównaniu do tego co masz teraz). Edytowane 25 Maja 2015 przez Mesiah
damlew93 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Niemiec wiedział co robił Jeszcze nie posiadam wiedzy o moich amorach, auto mam parę dni dopiero. Ale będę musiał chyba wybrać się na jakiś generalny przegląd części No własnie, chciałbym znaleźć jakiś złoty środek pomiędzy wyglądem a komfortem, bo fakt faktem ładnie wygląda, ale po naszych drogach to ciężko się jeździ Będę musiał się jeszcze dokładniej rozejrzeć po forum, może akurat ktoś posiada takie ustawienie zawieszenia jakie by mi najbardziej odpowiadało
dliwski Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 dodam jeszcze tylko do mojego poprzedniego pytania - przy felgach 17" ile najlepiej obniżyć? -40 to nie za dużo?
Mesiah Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Nie. Tyle będzie w sam raz. Jeśli chcesz mogę pstryknąć Ci fotkę jak stoi na 17 205/50 przy obniżeniu 55-60/50-55. Wygląda jak milion dolarów według mnie. Dobra masz tu fotkę. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98f5d5d8b473f021.html Na zdjęciu wygląda jakby tył był niżej ale to wina górki + gratów w bagażniku. Edytowane 26 Maja 2015 przez Mesiah
rejmen Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Przymierzam się do zakupu gwintu AP do quattro. Do wyboru są dwa warianty różniące się naciskiem na osie pierwsza: http://apshop.pl/pl/12885-zawieszenie-gwintowane-ap.html druga: http://apshop.pl/pl/12914-zawieszenie-gwintowane-ap.html według tabliczki która mam w aucie 1-1005kg 2-1060kg pasuje wariant pierwszy. Moje pytanie czy będzie miało duży wpływ jeśli zamontuje wariant drugi gwintu o większym nacisku na oś?
Mesiah Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Prócz wygody nie odczujesz różnicy. Ja bym brał pierwszy wariant. Zakładałem już do B5 H&R z B5 i z A6 C5. Różnica w jeździe była znaczna. To tak jak z tanimi gwintami. TA w ośce 1.8 to taczka i ping pong a w S4 2.7 quatrro dość wygodny gwint. Nie ma chyba sensu kombinować. Edytowane 13 Czerwca 2015 przez Mesiah
Piosal91 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Witam. Podepnę się pod temat i powiedzcie mi czy będzie to pasować i nie będzie nic obcierać. Mianowicie alu 17' 8J ET 48 opona 225/45/17 + Bilstein B12 ? od razu mówię nie będę zmieniał ani felg ani opon bo mam je nówki od roku i teraz wymiana zawieszenia, dlatego dobieram do kół a nie koła do amorów etc. z tego co już się dowiedziałem to powinno ładnie wejść bez żadnych problemów.
Mesiah Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Wejdzie bez żadnych problemów. Nawet dystans by się jakiś przydał żeby to ładnie wyglądało.
Piosal91 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Wejdzie bez żadnych problemów. Nawet dystans by się jakiś przydał żeby to ładnie wyglądało. Jaki dystans byś polecał?
Mesiah Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) Mam identyczny rozmiar felg tylko, że opony 205/50. Założyłem 13mm przód i 17mm tył (dystom). Wygląda super a jeszcze lepiej się prowadzi. Nie wiem jak to będzie wyglądało przy 225 ale takie dystanse powinny być ok. Foto niżej. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/326cf8dc355adf17.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a5080ebd6e477cd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/102457929b7a2d8e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c9818f2f9714dea.html Edytowane 18 Czerwca 2015 przez Mesiah
Piosal91 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Mam identyczny rozmiar felg tylko, że opony 205/50. Założyłem 13mm przód i 17mm tył (dystom). Wygląda super a jeszcze lepiej się prowadzi. Nie wiem jak to będzie wyglądało przy 225 ale takie dystanse powinny być ok. Foto niżej. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/326cf8dc355adf17.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a5080ebd6e477cd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/102457929b7a2d8e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c9818f2f9714dea.html faktycznie wyglada to ładnie, wrzucę ta B12 zobaczę jak bedzie wyglądać i ewentualnie potem dystanse
Mesiah Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Tak Zrób. Wcześniej miałem 18 8j ET35 225/40 i opona z przodu była na równo a z tyłu lekko schowana. Teraz jest to samo tylko, że 17 ale szerokość felgi jest taka sama. 48-13=35 przód i 48-17=31. Będzie pasowało raczej do opony 225.
Janis Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obnizajace-audi-a4-b5-60-40-1-8-i5329504725.htmlA takie coś to to nie?
Piosal91 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obnizajace-audi-a4-b5-60-40-1-8-i5329504725.html A takie coś to to nie? jeśli o mnie chodzi to nie, B12 ma obniżenie o 30mm i wystarczy
Mesiah Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 300zł za nowe springi świadczy o ich jakości. Poza tym z TA jest ruletka i siada to jak chce.
Janis Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 HHmmmm, w sumie racja - nigdy nie mogę ogarnąć jakie zawieszenie w takim razie ja mam seryjnie? Bo nigdzie wyczytać tego nie mogę..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się