Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystko masz na wlepce w bagażniku. Po kodach musisz dojść. Tylko, że to nie daje 100% pewności bo ktoś mógł je przecież wymienić. Zmierz jak stoi Ci auto. Mierzysz na równym asfalcie odległość od niego przez środek koła do rantu nadkola. 1BA ma ok 68.5-69cm. Pod warunkiem, że masz zachowany fabryczny rozmiar koła.

Opublikowano

Fabryczny to był 15" hmmm, może na dniach zmierzę sobie :) Dzięki za info.

Opublikowano

Nie chodzi o rozmiar felgi tylko fabryczną średnice całego koła. Jeśli np zamiast r17 225/45 masz 225/50 to koło jest już za duże i auto będzie stało wyżej. Żeby wykluczyć wpływ wielkości koła na wysokość auta musiałbyś mierzyć od rantu błotnika do środka felgi a nie do samej ziemi.Wszyscy jednak podają wymiar do ziemi.

Opublikowano

MTS odradzam . naprawde , miałem fajną glebe i co ? musiałem podnosić bo gdy jechałem we dwójke obcierało przy skrecaniu , poprostu za miekki a ma półtora roku , naprawde warto dołożyc i kupić coś z konkretnej firmy np. używke h&r , sam sie przymierzam już niedługo na H&R wiec jak co to półtoraroczny MTS na sprzedaż : ))

Opublikowano

To widocznie jeszcze za nisko miałeś auto. ja ostatnio jadąc, kompletem ludzi przytarlo mi tylko zjezdzajac z lekkiego kraweznika

Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

MTS jest miękki i lubi przytrzeć przy mocnej glebie przede wszystkim na dołkach jak bujnie autem. Same amory MTS też testowałem ze springami H&R i było już lepiej ale też potrafiło dobić. Do markowych gwintów nie można tego porównywać. Głupi Weitec z 2003r (dość zadbany) wciągnął nosem nowy gwint MTS na starcie. No ale w tej cenie nie można narzekać. Wszyscy dobrze wiedzą, że gwinty z najniższej półki zostały stworzone do lansu po mieście nie do normalnej jazdy.

Opublikowano

no miałem nisko , tak ze wygladało super , kolega tak samo ma obnizone ale ma AP to juz wyższa półka , a mts tak jak pisze kolega Mesiah jest polansować sie po miescie a jak jedziesz szybko , bujnie autem i szuru szuru o nadkola : )

Ja pakuje opony 215/45r17 i gwinta h&r juz niebawem , narazie poleciały inne wydatki , ale naprawde , dozbierajcie trochę i kupcie coś markowego : )

Opublikowano

Siemka. Mam mały problem. A bardziej ciekawostkę. Posiadam a4 b5 1.9 tdi 110 quattro avant i chce je DELIKATNIE obniżyć. Chialem około 30mm. Na przód znaleźć springi to nie problem, aczkolwiek z tyłem juz zaczynają się schody. Dorwalem od chlopaczka z forum 1be na tył do quattro ale sedana. I z tego co wiem to 1be jest niższe od 1ba o 2cm tak? To skoro ja mam avant, czyli czysto teoretycznie jest cięższy od sedana, myślicie ze to się jakoś zgra sensownie?

Zgra w sensie -30mm na przód a tyle 1be od sedana oczywiście.

Opublikowano

Od sedana są chyba bardziej miękkie sprężyny i może być problem .

Opublikowano

No właśnie to nie będzie problem wtedy. Tylko żeby nie były zbyt miękkie. Chce żeby te -20 wyszło około -30

Opublikowano

1BE to loteria, ciężko dobrać pasujące. Jak nie sprawdzisz, to się nie przekonasz :-)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No właśnie to nie będzie problem wtedy. Tylko żeby nie były zbyt miękkie. Chce żeby te -20 wyszło około -30

Będzie problem jak będą się dobijać do ciebie "leżący policjanci" przez podłogę :)
Opublikowano

Ok, wtedy może być problem. :-D

Opublikowano

Witam kolegów.
Otóż posiadam felgi 18 8J ET 45 przód , ET 33 Tył. Opony 225/40. Pro koza na zawieszeniu 1BA. Myślałem już dawno nad gwintem ale postanowiłem wpakować fundusze w coś innego.
Myśle nad sprężynami -30 lub-40 do seryjnych amorków. I pytanie do was koledzy , czy ktoś lata na takim zestawie? lub miał styczność? Nic nie bedzie tarło przy springach-40 ? Jakiej firmy ew, polecacie?
Dzięki za pomoc

Opublikowano

Nic nie będzie tarło ale.. -40 to stanowczo za mało do felg 18 na tym profilu. Mam teraz ok 60/55 przy kołach 17 205/50 i wygląda to bdb. Jak miałem na chwilę 40/40 to była popelina mimo tego, że mam większy profil niż Ty. No i zapomnij o swoich ori amorach. Ne dadzą rady. Pewnie są już trochę przelatane i wyleją. A nawet jeśli są nówki to i tak nie będą w stanie trzymać za mordę obniżonych sprężyn. Miałem i testowałem od groma zawieszeń. Możesz mi wierzyć na słowo. Szkoda Twojej kasy na półśrodki

Opublikowano (edytowane)

Heja, również potrzebuje trochę opini innych. Chce obniżyć samochód, najbardziej denerwuje mnie tył. Na zawieszeniu 1be z tyłu mam 6,5cm przerwy, przód 5cm.

Szukałem sprężyn na tył -40 ale strasznie ciężko znaleźć. Znalazlem kit MTS -40 za 200zł( 4 amorki + 4 sprężyny). Warte to jest tych pieniędzy? Czy twarde będzie to zawieszenie?

Jeszcze mam na oku sprężyny HR -30 4szt z amorkami(tylko chyba 1ba) za 350zł.

Edytowane przez pawcio13022
Opublikowano

MTS będzie miękki. Za 200zł raczej nie kupisz zdrowego kompletu.

Opublikowano

Jakby był miękki to fajnie, Mam kpl amorków czerwonych 1be w rezerwie to jak siądą te MTS to można włozyć te czerwone. A ten zestaw HR jest warty? Twardzszy będzie od MTS?

Opublikowano

Ten H&R sobie odpuść. Możesz wypróbować tego MTS bo jest tani.

Opublikowano

Jak amory nie są seryjne to MTS dają radę

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...