kajmanovsky Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzięki Wojtaz 1BV u mnie powinno leżeć podobnie Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez kajmanovsky
DaveDaveDave Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Szukam czegoś sensownego do b5 sedan 1.8t http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Sprezyny-obnizajace-K.A.W.-Audi-A4-Quattro-Sedan-B5-4-cyl.-benzyna-4030-mm/20315 Zastanawiam się nad weiteciem, eibachem bądź kawem. Szczerze mówiąc to najchętniej brałbym weiteca, ale nie mogę znaleźć nić sensownego 40/30. Z drugiej mam tk niedaleko, więc wygodnie podjechać i zawsze można się dogadać na lepszą cene. A w kjs'ach i szutrach spręzyny kawa spisywały się jak złoto. Nissan Sunny robił ciężką robotę. Ktoś na forum miał przejścia z sprężynami K.A.W.a? Bądź ma sklepy gdzie dostane za sensowne ceny weiteca? ew. http://apshop.pl/pl/11022-sprezyny-sportowe-ap-Audi-A4-Limousine-B5-FS10-028.htmlale tutaj to przekonania nie mam. Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez DaveDaveDave
Trewor87 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Weitec już nie istnieje, więc na nowe zestawy nie licz. Chyba że ktoś przypadkiem ma jakiś zakurzony zestaw w czeluściach magazynu
DaveDaveDave Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 miałem nadzieje na jakis stany magazynowe, no ale trudno. Wczoraj wieczorem znalazłem wzmiankę, apropo zamknięcia.
igor.ddk Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 czy ma ktoś zdjęcia b5 -40mm przód i tył na kołach 17" 225x45?
Edzio Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica? Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG Kolego, ja mam dokładnie ten sam silnik, skrzynię i budę co Twoja i u mnie wygląda to następująco, więc możesz sobie mniej więcej porównać czy obniża wystarczająco czy nie. Dla mnie to idealny kompromis. Zawieszenie zmienione na Pro-Kita -30/30 powiec mi czy scieraja ci sie opony od strony wewnetrznej po obnizeniu bo mi tak
DaveDaveDave Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica? Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG Kolego, ja mam dokładnie ten sam silnik, skrzynię i budę co Twoja i u mnie wygląda to następująco, więc możesz sobie mniej więcej porównać czy obniża wystarczająco czy nie. Dla mnie to idealny kompromis. Zawieszenie zmienione na Pro-Kita -30/30 powiec mi czy scieraja ci sie opony od strony wewnetrznej po obnizeniu bo mi tak proponuje ustawić zbieżności itd.
marcin3060 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Witam. Ja u siebie w pelnym lifcie 1.8 125km sedan posiadam oryginalny zawias 1ba. Buja strasznie dlatego jestem bardzo zainteresowany sprezynami eibach pro kit -30. Mam pewien dylemat, otoz auto posiada lpg z butla w kole, dodatkowo w bagazniku woze kolo zapasowe wiec jest wieksze obciazenie tyłu. W zwiazku z tym zastanawiam sie czy kupowac eibachy dedykowane do 1.8 w sedanie czy od avanta ? Nie chce zeby przez lpg tył bardziej siedzial od przodu. Drodzy klubowicze doradzcie cos.
Trewor87 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Witam. Ja u siebie w pelnym lifcie 1.8 125km sedan posiadam oryginalny zawias 1ba. Buja strasznie dlatego jestem bardzo zainteresowany sprezynami eibach pro kit -30. Mam pewien dylemat, otoz auto posiada lpg z butla w kole, dodatkowo w bagazniku woze kolo zapasowe wiec jest wieksze obciazenie tyłu. W zwiazku z tym zastanawiam sie czy kupowac eibachy dedykowane do 1.8 w sedanie czy od avanta ? Nie chce zeby przez lpg tył bardziej siedzial od przodu. Drodzy klubowicze doradzcie cos. Jak dobierzesz z sedana to praktycznie na 100% tył siądzie Ci niżej. Wzięcie sprężyn z avanta faktycznie może rozwiązać problem, jednak tu znów nie ma pełnej pewności co do dokładnej wartości obniżenia
Gość Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Jakie polecacie zawieszenie gwintowane do 1.8 benzyna?
robertjudi Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Panowie potrzebuję fotki a4 b5 na sprężynach -40mm... szukam i szukam i nie mogę znależć. Najlepiej na feldze 18 cali. Z góry dzieki!
robertjudi Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Na 18 cali - 40mm nikt nie ma?
Robertuss Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Mam pytanko, ile z przodu wynosi odległość rantu błotnika do ziemi przy zawiasie 1be na kołach 205/55/16"? Edytowane 22 Września 2016 przez Robertuss
DaveDaveDave Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Witam. Ja u siebie w pelnym lifcie 1.8 125km sedan posiadam oryginalny zawias 1ba. Buja strasznie dlatego jestem bardzo zainteresowany sprezynami eibach pro kit -30. Mam pewien dylemat, otoz auto posiada lpg z butla w kole, dodatkowo w bagazniku woze kolo zapasowe wiec jest wieksze obciazenie tyłu. W zwiazku z tym zastanawiam sie czy kupowac eibachy dedykowane do 1.8 w sedanie czy od avanta ? Nie chce zeby przez lpg tył bardziej siedzial od przodu. Drodzy klubowicze doradzcie cos. Jak dobierzesz z sedana to praktycznie na 100% tył siądzie Ci niżej. Wzięcie sprężyn z avanta faktycznie może rozwiązać problem, jednak tu znów nie ma pełnej pewności co do dokładnej wartości obniżenia Zamontowałem niecale 2 tygodnie temu springi z venoma AP 40/30 minus do quattro sedana 1.8t. Przyjemnie siadł na 1be, prowadzenie również dobre. Polecam
street_soldier Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 mam takie pytanie, czy mogę zakładać -60 na przód przy kole 8,5Jx17H2, ET 30, oponki 225/45R17?
Janis Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Co myślicie nad amortyzatorami sportowymi ? Nie chce gwintu ponieważ auto ma sluzyc na codzien a mam zalozone -40mm h&r na serii amorach i pewnie bedzie trzeba je wymienic..Chyba, że gwint jakis sensowny, ale też z używkami nie chce kombinować.
robertjudi Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Co myślicie nad amortyzatorami sportowymi ? Nie chce gwintu ponieważ auto ma sluzyc na codzien a mam zalozone -40mm h&r na serii amorach i pewnie bedzie trzeba je wymienic.. Chyba, że gwint jakis sensowny, ale też z używkami nie chce kombinować. Szukaj kw v1 komfort nieporównywalnie lepszy niż na sprężyach - 40mm
nina_chudu4 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Panowie mam dylemat .zakupiłem sprężyny eibach pro kit -30/30 .mam do nich prawie nowe amor bilstein ale właśnie nie b8 cz nawet b6 a b4 .pytanie ?czy warto zakładać te b4 czy zainwestować w minimum b8 .i drugie pytanko ,mam teraz założone h&r tez obniżyło o około 30mm ale to raczej jakąś wersja sportowa bo wydaje mi się ze twarda i trochę mnie złości,czy jeśli bym dał sprężyny eibach do tych amorow h&r to ta twardość zostanie ?ps.mam symbol amora ,to jest h&r 13-1002-01 Jeszcze jedno :-) czy na oko to będzie 30 czy 40mm obniżone ? Koła 225/45/17 http://fs5.directupload.net/images/161028/vhbplivv.jpg Widzę ze takie mieszanki jak ja mam chyba nie są popularne :-) pytanie do jakiegoś specjalisty od zawiech .mam możliwość kupienia h&r wersja Deep AH exlusive parts,czy to jest dobry gwint? Edytowane 28 Października 2016 przez nina_chudu4
Marcenao Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica? Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG Kolego, ja mam dokładnie ten sam silnik, skrzynię i budę co Twoja i u mnie wygląda to następująco, więc możesz sobie mniej więcej porównać czy obniża wystarczająco czy nie. Dla mnie to idealny kompromis. Zawieszenie zmienione na Pro-Kita -30/30 powiec mi czy scieraja ci sie opony od strony wewnetrznej po obnizeniu bo mi tak Ja mam założone Eibachy ProKit -30/-30 od czterech lat oraz opony na których jeżdżę już trzeci sezon i dopiero niedawno zauważyłem, że mi ostro zbiera przód od wewnętrznej strony. Byłem na jednej stacji i niby wszystko ok, zbieżność i brak luzów. Samo obniżenie może to powodować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się