Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzięki Wojtaz

1BV u mnie powinno leżeć podobnie :)

Edytowane przez kajmanovsky
Opublikowano (edytowane)

Szukam czegoś sensownego do b5 sedan 1.8t

http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Sprezyny-obnizajace-K.A.W.-Audi-A4-Quattro-Sedan-B5-4-cyl.-benzyna-4030-mm/20315

Zastanawiam się nad weiteciem, eibachem bądź kawem. Szczerze mówiąc to najchętniej brałbym weiteca, ale nie mogę znaleźć nić sensownego 40/30. Z drugiej mam tk niedaleko, więc wygodnie podjechać i zawsze można się dogadać na lepszą cene. A w kjs'ach i szutrach spręzyny kawa spisywały się jak złoto. Nissan Sunny robił ciężką robotę. Ktoś na forum miał przejścia z sprężynami K.A.W.a? Bądź ma sklepy gdzie dostane za sensowne ceny weiteca?

ew.

http://apshop.pl/pl/11022-sprezyny-sportowe-ap-Audi-A4-Limousine-B5-FS10-028.htmlale tutaj to przekonania nie mam.

Edytowane przez DaveDaveDave
Opublikowano

Weitec już nie istnieje, więc na nowe zestawy nie licz. Chyba że ktoś przypadkiem ma jakiś zakurzony zestaw w czeluściach magazynu

Opublikowano

miałem nadzieje na jakis stany magazynowe, no ale trudno. Wczoraj wieczorem znalazłem wzmiankę, apropo zamknięcia.

Opublikowano

czy ma ktoś zdjęcia b5 -40mm przód i tył na kołach 17" 225x45?

Opublikowano

H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica?

Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG

Kolego, ja mam dokładnie ten sam silnik, skrzynię i budę co Twoja i u mnie wygląda to następująco,

PIyKDSt.jpg

więc możesz sobie mniej więcej porównać czy obniża wystarczająco czy nie. Dla mnie to idealny kompromis. Zawieszenie zmienione na Pro-Kita -30/30

powiec mi czy scieraja ci sie opony od strony wewnetrznej po obnizeniu bo mi tak

Opublikowano

H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica?

Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG

Kolego, ja mam dokładnie ten sam silnik, skrzynię i budę co Twoja i u mnie wygląda to następująco,

PIyKDSt.jpg

więc możesz sobie mniej więcej porównać czy obniża wystarczająco czy nie. Dla mnie to idealny kompromis. Zawieszenie zmienione na Pro-Kita -30/30

powiec mi czy scieraja ci sie opony od strony wewnetrznej po obnizeniu bo mi tak

proponuje ustawić zbieżności itd.

Opublikowano

Witam. Ja u siebie w pelnym lifcie 1.8 125km sedan posiadam oryginalny zawias 1ba. Buja strasznie dlatego jestem bardzo zainteresowany sprezynami eibach pro kit -30. Mam pewien dylemat, otoz auto posiada lpg z butla w kole, dodatkowo w bagazniku woze kolo zapasowe wiec jest wieksze obciazenie tyłu. W zwiazku z tym zastanawiam sie czy kupowac eibachy dedykowane do 1.8 w sedanie czy od avanta ? Nie chce zeby przez lpg tył bardziej siedzial od przodu. Drodzy klubowicze doradzcie cos.

Opublikowano

Witam. Ja u siebie w pelnym lifcie 1.8 125km sedan posiadam oryginalny zawias 1ba. Buja strasznie dlatego jestem bardzo zainteresowany sprezynami eibach pro kit -30. Mam pewien dylemat, otoz auto posiada lpg z butla w kole, dodatkowo w bagazniku woze kolo zapasowe wiec jest wieksze obciazenie tyłu. W zwiazku z tym zastanawiam sie czy kupowac eibachy dedykowane do 1.8 w sedanie czy od avanta ? Nie chce zeby przez lpg tył bardziej siedzial od przodu. Drodzy klubowicze doradzcie cos.

Jak dobierzesz z sedana to praktycznie na 100% tył siądzie Ci niżej. Wzięcie sprężyn z avanta faktycznie może rozwiązać problem, jednak tu znów nie ma pełnej pewności co do dokładnej wartości obniżenia

Opublikowano

Panowie potrzebuję fotki a4 b5 na sprężynach -40mm... szukam i szukam i nie mogę znależć. Najlepiej na feldze 18 cali. Z góry dzieki!

Opublikowano

ja mam -30 na 16

Opublikowano

Na 18 cali - 40mm nikt nie ma?

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanko, ile z przodu wynosi odległość rantu błotnika do ziemi przy zawiasie 1be na kołach 205/55/16"?

Edytowane przez Robertuss
Opublikowano

Witam. Ja u siebie w pelnym lifcie 1.8 125km sedan posiadam oryginalny zawias 1ba. Buja strasznie dlatego jestem bardzo zainteresowany sprezynami eibach pro kit -30. Mam pewien dylemat, otoz auto posiada lpg z butla w kole, dodatkowo w bagazniku woze kolo zapasowe wiec jest wieksze obciazenie tyłu. W zwiazku z tym zastanawiam sie czy kupowac eibachy dedykowane do 1.8 w sedanie czy od avanta ? Nie chce zeby przez lpg tył bardziej siedzial od przodu. Drodzy klubowicze doradzcie cos.

Jak dobierzesz z sedana to praktycznie na 100% tył siądzie Ci niżej. Wzięcie sprężyn z avanta faktycznie może rozwiązać problem, jednak tu znów nie ma pełnej pewności co do dokładnej wartości obniżenia

Zamontowałem niecale 2 tygodnie temu springi z venoma AP 40/30 minus do quattro sedana 1.8t. Przyjemnie siadł na 1be, prowadzenie również dobre. Polecam

Opublikowano

mam takie pytanie, czy mogę zakładać -60 na przód przy kole 8,5Jx17H2, ET 30, oponki 225/45R17?

Opublikowano

Co myślicie nad amortyzatorami sportowymi ? Nie chce gwintu ponieważ auto ma sluzyc na codzien a mam zalozone -40mm h&r na serii amorach i pewnie bedzie trzeba je wymienic..
Chyba, że gwint jakis sensowny, ale też z używkami nie chce kombinować.

Opublikowano

Co myślicie nad amortyzatorami sportowymi ? Nie chce gwintu ponieważ auto ma sluzyc na codzien a mam zalozone -40mm h&r na serii amorach i pewnie bedzie trzeba je wymienic..

Chyba, że gwint jakis sensowny, ale też z używkami nie chce kombinować.

Szukaj kw v1 komfort nieporównywalnie lepszy niż na sprężyach - 40mm

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam dylemat .zakupiłem sprężyny eibach pro kit -30/30 .mam do nich prawie nowe amor bilstein ale właśnie nie b8 cz nawet b6 a b4 .pytanie ?czy warto zakładać te b4 czy zainwestować w minimum b8 .i drugie pytanko ,mam teraz założone h&r tez obniżyło o około 30mm ale to raczej jakąś wersja sportowa bo wydaje mi się ze twarda i trochę mnie złości,czy jeśli bym dał sprężyny eibach do tych amorow h&r to ta twardość zostanie ?ps.mam symbol amora ,to jest h&r 13-1002-01

Jeszcze jedno :-) czy na oko to będzie 30 czy 40mm obniżone ? Koła 225/45/17

http://fs5.directupload.net/images/161028/vhbplivv.jpg

Widzę ze takie mieszanki jak ja mam chyba nie są popularne :-) pytanie do jakiegoś specjalisty od zawiech .mam możliwość kupienia h&r wersja Deep AH exlusive parts,czy to jest dobry gwint?

Edytowane przez nina_chudu4
Opublikowano

H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica?

Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG

Kolego, ja mam dokładnie ten sam silnik, skrzynię i budę co Twoja i u mnie wygląda to następująco,

PIyKDSt.jpg

więc możesz sobie mniej więcej porównać czy obniża wystarczająco czy nie. Dla mnie to idealny kompromis. Zawieszenie zmienione na Pro-Kita -30/30

powiec mi czy scieraja ci sie opony od strony wewnetrznej po obnizeniu bo mi tak

Ja mam założone Eibachy ProKit -30/-30 od czterech lat oraz opony na których jeżdżę już trzeci sezon i dopiero niedawno zauważyłem, że mi ostro zbiera przód od wewnętrznej strony. Byłem na jednej stacji i niby wszystko ok, zbieżność i brak luzów. Samo obniżenie może to powodować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...