mats0n Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Ostatnio obniżałem swojego klekota, standardowo 1ba, koza była, ale wpadły najlepsze sprężynki eibach pro kit i słabsze amorki o skróconym skoku MTS, co razem nam to daje? Twardość, która nie jest wcale taka twarda, obniżenie o 30mm, przód i tył siedzą idealnie równo i komfort który wcale nie jest taki zły. Polecam ten zestaw!
kebaby Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Witam, powie mi ktoś co to za amorki i czy będzie to pasować do a4 b5 2.4 V6 sedan?
kiciKic Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Panowie. Auto w profilu. 1BA. Chciałbym trochę obniżyć. Do poziomu 1BE. Niestety nigdy nie interesowałem się tym tematem. Zawsze jeździłem na serii w każdym aucie i nie potrzebowałem zmian. Teraz trochę jednak buja na wybojach, w zakrętach. Chce to trochę utwardzic i zjechać w dół. Jakieś propozycje Panowie? Tanie, drogie, używane? Co wybrać?
enczu Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 W dniu 15.01.2018 o 10:44, kiciKic napisał: Panowie. Auto w profilu. 1BA. Chciałbym trochę obniżyć. Do poziomu 1BE. Niestety nigdy nie interesowałem się tym tematem. Zawsze jeździłem na serii w każdym aucie i nie potrzebowałem zmian. Teraz trochę jednak buja na wybojach, w zakrętach. Chce to trochę utwardzic i zjechać w dół. Jakieś propozycje Panowie? Tanie, drogie, używane? Co wybrać? Zacznijmy od tego jaki masz budżet. Bo dla jednego tanio to będzie 1500, dla drugiego 500. Jeśli chcesz osiągnąć poziom 1BE, to najprościej będzie kupić amory od 1BE i po problemie
valent Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Panowie, podpowiedzcie co brać z gwintu: MTS, TA, AP..coś innego? Aktualnie jest założony Eibach pro-kit ale z racji tego, ze po dwóch latach coś mu odbiło i jedna lewa strona jest niżej od prawej o 2cm zdecydowałem, że robi wypad. Żywot amorów też już raczej przesądzony więc tak czy inaczej w duecie ze sprężynami dostaną nominację na opuszczenie programu. Samochód jak w profilu, które zostało przekwalifikowane jako auto okazyjne. Wiosna idzie więc czas na coś się zdecydować. Liczę na Wasze doświadczenie i opinie z nim związane. Budżet: czy to będzie 1500 czy 2000zł nie gra większej roli... pewnym jest, że betonu nie chcę
Wojtaz Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 W dniu 8.03.2018 o 22:50, valent napisał: Panowie, podpowiedzcie co brać z gwintu: MTS, TA, AP..coś innego? Aktualnie jest założony Eibach pro-kit ale z racji tego, ze po dwóch latach coś mu odbiło i jedna lewa strona jest niżej od prawej o 2cm zdecydowałem, że robi wypad. Żywot amorów też już raczej przesądzony więc tak czy inaczej w duecie ze sprężynami dostaną nominację na opuszczenie programu. Samochód jak w profilu, które zostało przekwalifikowane jako auto okazyjne. Wiosna idzie więc czas na coś się zdecydować. Liczę na Wasze doświadczenie i opinie z nim związane. Budżet: czy to będzie 1500 czy 2000zł nie gra większej roli... pewnym jest, że betonu nie chcę Co masz na myśli kolego, że sprężynom coś odbiło? Ja jeżdżę już 2 lata na Pro-kicie i nie widzę najmniejszych problemów. Jeżeli siadła Ci jedna strona tak jak to opisujesz, to znajdź przyczynę, zamiast naprawiać to gwintem, taka moja uwaga
valent Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 2 godziny temu, Wojtaz napisał: Co masz na myśli kolego, że sprężynom coś odbiło? Ja jeżdżę już 2 lata na Pro-kicie i nie widzę najmniejszych problemów. Jeżeli siadła Ci jedna strona tak jak to opisujesz, to znajdź przyczynę, zamiast naprawiać to gwintem, taka moja uwaga Faktem jest, że Pro-kita kupowałem używanego. Na początku wszystko wydawało się być ok, jednak po pewnym czasie zauważyłem, że auto stoi nierówno. Zmierzyłem wysokości rantów od ziemi i wyszło 2-3 cm różnicy. Dlaczego? Tego właśnie nie jestem w stanie stwierdzić... bynajmniej żadna ze sprężyn nie jest pęknięta. Jeśli macie jakieś sugestie co może być przyczyną, chętnie sprawdzę Dochodzi do tego, że amorki mają się ku końcowi więc dlatego zacząłem zastanawiać się nad gwintem.
xBladex Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Witam.. Panowie mam możliwości kupna sprężyn eibach pro kit -30mm ,ale po numerach wychodzi na to że są od silnika V6 ośka ,a ja mam 1.9 TDI. Będzie to pasować czy dać sobie spokój.??
Randor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Będzie pasować ale przód zapewne nie siądzie -30 tylko ok -25.
maddict Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Od dluzszego czasu szukam uzywanych sprezyn do b5 avant 1.8t, znalazlem takie o oznaczeniu h&r 29 794, w uakcji pisze ze pasuja do passata b5 fl i audi a6, w poliftowym pasacie jest inne zawieszenie niz w poliftowej a4 b5?
Brzeziak Opublikowano 10 Września 2018 Opublikowano 10 Września 2018 W dniu 8.09.2018 o 10:44, maddict napisał: Od dluzszego czasu szukam uzywanych sprezyn do b5 avant 1.8t, znalazlem takie o oznaczeniu h&r 29 794, w uakcji pisze ze pasuja do passata b5 fl i audi a6, w poliftowym pasacie jest inne zawieszenie niz w poliftowej a4 b5? To samo, niczym się nie różni.
piter9694 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Witam wszystkich mam taki problem, otóż założyłem eibacha -30 i zauważyłem, że przód zaczął mi trochę podskakiwać na nierównej drodze. Chce wymienić amorki na takie o skróconym skoku od 1be albo 1bv. Myślałem o SACHS ale nie znam nr katalogowego może ktoś pomoże?
Dev Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) 22 minuty temu, piter9694 napisał: Witam wszystkich mam taki problem, otóż założyłem eibacha -30 i zauważyłem, że przód zaczął mi trochę podskakiwać na nierównej drodze. Chce wymienić amorki na takie o skróconym skoku od 1be albo 1bv. Myślałem o SACHS ale nie znam nr katalogowego może ktoś pomoże? ostatnio montowałem obnizonego Sachsa do B5 na 1BV. Znajdę jutro kartony to podam Ci nr amora Edytowane 14 Października 2018 przez Dev
piter9694 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 A orientujesz się może czy 1bv wychodziło w ośce ? Czy tylko w quattro?
Dev Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 1 minutę temu, piter9694 napisał: A orientujesz się może czy 1bv wychodziło w ośce ? Czy tylko w quattro? Były w FWD i w Q
piter9694 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 3 minuty temu, Dev napisał: Były w FWD i w Q Ty wymieniałeś komplet ? Czy tylko przód bo ja tył bym wtedy miał 1ba i nie wiem czy to by ciulowo nie wyglądało jak założę przód 1 bv a tył zostania na 1ba?
Dev Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Teraz, piter9694 napisał: Ty wymieniałeś komplet ? Czy tylko przód bo ja tył bym wtedy miał 1ba i nie wiem czy to by ciulowo nie wyglądało jak założę przód 1 bv a tył zostania na 1ba? Robiłem tylko przód
piter9694 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 A jest ktoś na forum kto zakładał tylne amorki 1bv na ośkę, albo by ogarnął numer amorka?
Dev Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 7 minut temu, piter9694 napisał: A jest ktoś na forum kto zakładał tylne amorki 1bv na ośkę, albo by ogarnął numer amorka? Jutro Ci podam
lolekw660i Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Witam, Mam problem bo obnizylem zawieszenie sprezynami -40 na nowych amorach blistein o obniżonym skoku i i przycialem przednie odboje o 1,5cm i mam kola 15" i ciagle hacze tymi odbojami na sankach i tu pytanie czy sa jakies podkladki na sprężyny lub czy jeśli bym zamontowal kola 16 lub 17 by coś podnioslo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się