tomekhxc Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 witam, od razu mowie ze wiem iz temat byl walkowany tysiace razy takze prosze o wyrozumialosc, mianowicie mam ciagle ten sam odwieczny problem z hamulcami chodzi o przod....zaczynaja bic podczas hamowania juz nie mam sily do tego i co robic , tarcze 345 oz klocki ori audi zalozone nowki sztuki dotarte tak jak ksiazka pisze .....wczesniej tez mialem taki zestaw lecz uzywany chwile bylo dobrze lecz po jakims czasie zaczely bic , teraz z nowymi jest to samo juz praktycznie 3 komplet hamulcow i ciagle to samo jakies rady i sugestie na ten temat? robilem wszystko tak jak bylo opisywane w innych tematach i wypowiedziach ale ciagle mamto samo...
Dev Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Piasty krzywe, luz na łożysku Jakie hamulce z tyłu ? Edytowane 6 Września 2014 przez Dev
tomekhxc Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 tyl 300 piasty niby ok , lozyska tez ok , cociaz takie problemy byly by odczuwalne od razu czy nie? 3 komplet tarcz i klockow i na poczatku jest zawsze ok a po jakims czasie ciagle to samo
Dev Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Wiele lat temu miałem taki sam problem z fordem mondeo. Wszystko q....a robiłem a na koniec okazało sie ze była to wina alufelg , zle odprowadzaly cieplo i tarcze gieły się jak papier. Skad wiesz ze piasty sa ok, hm ?
tomekhxc Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 tego nie wiem dlatego pytam czy mozna to jakos sprawdzic ? chociaz mi sie wydaje ze sa ok bo przez jakis czas jak zalozylem nowe tarcze klocki to bylo ok hamowalo elegancko rowniutko a jak zwykle po pewnym czasie urzytkowania wraca to samo , felgi tez raczej nie bo mam zestaw dedykowany do s4 avusy porzadne kolo i mocne .... ogolnie juz sam zglupialem ogolnie dev od ciebie kupowalem hample i radzilem sie co i jak takze nie mam pojecia w czym tkwi problem
AREK112 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Witam. Mam ten sam problem i już mi ręce opadają bo nie wiem co może być podczas hamowania szarpie mi samochodem i przenosi na karoserię dodatkowo zauważyłem, że mi pulsuje pedał od hamulca.
wachu153 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 nie pociesze Was.... Mam to samo, będę trzeci raz reklamował tarcze 320mm, miałem 2 rózne firmy, teraz nie pamiętam ale najpierw były Zimmermany, a potem chyba TRW po wymianie jakiś czas jest OK, potem się krzywią ręce opadają
Dev Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 to nie jest wina tarcz przyczyn bicia trzeba szukac gdzies indziej
wachu153 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 krzywią się równo prawa i lewa strona jedyne co wiem to wahacze sie kończą
Dev Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 ja bym sprawdził bicie piast bo od tego sie zaczyna
wachu153 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 niby sprawdzali bicie przy wymianie w ramach reklamacji, teraz im powiem, żeby się skupili na tym ale obie strony by biły równo??? dziwne
AREK112 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Założyłem używane tarcze gdzie na aucie smigały i nie szarpało podczas hamowania niestety u mnie nadal szarpie i tak jak pisałem pulsuje mi pedał od hamulca tak jak by działał ABS Jeden koleś mi powiedział, że może czujnik ABS źle działa (czy to możliwe ?) sprawdzałem VAG-iem nic nie pokazuje jeszcze mi powiedział aby odłączyć na próbę czujniki ABS no tego jeszcze nie sprawdzałem aczkolwiek na pewno tak zrobię bo już nie wiem czego się złapać
marson Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Odnowie temat bo nie skończył się rozwiązaniem a bardzo mnie ciekawi. Mam podobnie tylko bardzo delikatnie, leciutenkie jakby bicie podczas delikatnego hamowania przy mocnym hamowaniu ok. Przednie klocki nowe tarcze liznięte, tył nowe tarcze nowe klocki. Moje pomysły to wyrobione zaciski choć nie wiem czy to możliwie lub stary płyn hamulcowy, co otym sądzicie?
Dev Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Co robiłeś z piastami przed zamontowaniem przetoczonych tarcz ?
marson Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Po przetoczeniu tarcz zamontowałem je i tyle no oczywiście wyczyściłem wszystko tarcze i piaste szczotką drucianą nic więcej nie robiłem. Dodam że tarcze są na tym samym miejscu tzn. nie zamienione plus nowe klocki.
Kowal ozo Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Kolego jestem tutaj nowy posiadam audi a4 1.8 i dzis zauważyłem że mam pęknięty zbiorniczek od płynu hamulcowego,mam takie pytanie czy przez to że jest pęknięty zapowietrze układ hamulcowy,bo dzis zauważyłem że mam słabe hamulce,biorą przy samej podłodze,byłem u mechanika i powiedział że to właśnie przez to mógł zapowietrzyc mi się układ hamowania z góry serdecznie dziękuje za odpowiedz
marson Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Na logikę jak masz pęknięty zbiorniczek to płyn wycieka jeśli penięcie jest nisko to płynu w zborniczku nie masz i wówczas pompa zaciągnie powietrze.
Dev Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 oświeć mnie dlaczego? Zle wyczyszczone piasty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się