Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po wymianie 3 kompletu tarcz dalej czuc bicie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, od razu mowie ze wiem iz temat byl walkowany tysiace razy takze prosze o wyrozumialosc, mianowicie mam ciagle ten sam odwieczny problem z hamulcami chodzi o przod....zaczynaja bic podczas hamowania juz nie mam sily do tego i co robic , tarcze 345 oz klocki ori audi zalozone nowki sztuki dotarte tak jak ksiazka pisze .....wczesniej tez mialem taki zestaw lecz uzywany chwile bylo dobrze lecz po jakims czasie zaczely bic , teraz z nowymi jest to samo juz praktycznie 3 komplet hamulcow i ciagle to samo jakies rady i sugestie na ten temat? robilem wszystko tak jak bylo opisywane w innych tematach i wypowiedziach ale ciagle mamto samo... :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Piasty krzywe, luz na łożysku

Jakie hamulce z tyłu ?

Edytowane przez Dev
Opublikowano

tyl 300 piasty niby ok , lozyska tez ok , cociaz takie problemy byly by odczuwalne od razu czy nie? 3 komplet tarcz i klockow i na poczatku jest zawsze ok a po jakims czasie ciagle to samo

Opublikowano

Wiele lat temu miałem taki sam problem z fordem mondeo. Wszystko q....a robiłem a na koniec okazało sie ze była to wina alufelg :facepalm: , zle odprowadzaly cieplo i tarcze gieły się jak papier. Skad wiesz ze piasty sa ok, hm ?

Opublikowano

tego nie wiem dlatego pytam czy mozna to jakos sprawdzic ? chociaz mi sie wydaje ze sa ok bo przez jakis czas jak zalozylem nowe tarcze klocki to bylo ok hamowalo elegancko rowniutko a jak zwykle po pewnym czasie urzytkowania wraca to samo , felgi tez raczej nie bo mam zestaw dedykowany do s4 avusy porzadne kolo i mocne .... ogolnie juz sam zglupialem


ogolnie dev od ciebie kupowalem hample i radzilem sie co i jak takze nie mam pojecia w czym tkwi problem

Opublikowano

Witam.

Mam ten sam problem i już mi ręce opadają bo nie wiem co może być

podczas hamowania szarpie mi samochodem i przenosi na karoserię

dodatkowo zauważyłem, że mi pulsuje pedał od hamulca.

Opublikowano

nie pociesze Was....

Mam to samo, będę trzeci raz reklamował tarcze 320mm, miałem 2 rózne firmy, teraz nie pamiętam ale najpierw były Zimmermany, a potem chyba TRW

po wymianie jakiś czas jest OK, potem się krzywią

ręce opadają

Opublikowano

to nie jest wina tarcz

przyczyn bicia trzeba szukac gdzies indziej

Opublikowano

krzywią się równo prawa i lewa strona

jedyne co wiem to wahacze sie kończą

Opublikowano

ja bym sprawdził bicie piast bo od tego sie zaczyna

Opublikowano

niby sprawdzali bicie przy wymianie w ramach reklamacji, teraz im powiem, żeby się skupili na tym

ale obie strony by biły równo??? dziwne

Opublikowano

Założyłem używane tarcze gdzie na aucie smigały i nie szarpało podczas hamowania

niestety u mnie nadal szarpie i tak jak pisałem pulsuje mi pedał od hamulca tak jak by działał ABS :(

Jeden koleś mi powiedział, że może czujnik ABS źle działa (czy to możliwe ?)

sprawdzałem VAG-iem nic nie pokazuje

jeszcze mi powiedział aby odłączyć na próbę czujniki ABS

no tego jeszcze nie sprawdzałem

aczkolwiek na pewno tak zrobię bo już nie wiem czego się złapać

Opublikowano

Odnowie temat bo nie skończył się rozwiązaniem a bardzo mnie ciekawi. Mam podobnie tylko bardzo delikatnie, leciutenkie jakby bicie podczas delikatnego hamowania przy mocnym hamowaniu ok. Przednie klocki nowe tarcze liznięte, tył nowe tarcze nowe klocki. Moje pomysły to wyrobione zaciski choć nie wiem czy to możliwie lub stary płyn hamulcowy, co otym sądzicie?

Opublikowano

Co robiłeś z piastami przed zamontowaniem przetoczonych tarcz ?

Opublikowano

Po przetoczeniu tarcz zamontowałem je i tyle no oczywiście wyczyściłem wszystko tarcze i piaste szczotką drucianą nic więcej nie robiłem. Dodam że tarcze są na tym samym miejscu tzn. nie zamienione plus nowe klocki.

Opublikowano

Nic dziwnego ze bija

Opublikowano

oświeć mnie dlaczego?

Opublikowano

Kolego

jestem tutaj nowy posiadam audi a4 1.8 i dzis zauważyłem że mam pęknięty zbiorniczek od płynu hamulcowego,mam takie pytanie czy przez to że jest pęknięty zapowietrze układ hamulcowy,bo dzis zauważyłem że mam słabe hamulce,biorą przy samej podłodze,byłem u mechanika i powiedział że to właśnie przez to mógł zapowietrzyc mi się układ hamowania z góry serdecznie dziękuje za odpowiedz

Opublikowano

Na logikę jak masz pęknięty zbiorniczek to płyn wycieka jeśli penięcie jest nisko to płynu w zborniczku nie masz i wówczas pompa zaciągnie powietrze.

Opublikowano

oświeć mnie dlaczego?

Zle wyczyszczone piasty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...