sebco Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Witam Półtora miesiąca temu byłem na przeglądzie sądząc że wszystko OK. Diagnosta stwierdza słaby ręczny lewy, słaby lewy nożny. Różnica w nacisku między lewym i prawym tyłem 300kg. Koła się nie grzeją. I od jakiś 2 miesięcy na ręcznym zaczął pojawiać się coraz większy luz. Jak dla mnie luz jest spory.1/5 - 1/4 zaciągu. Na co mam się nastawić, jaką robotę. Od czego zacząć? Chcę to zrobić przed zimą?
Dev Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Zaciski do rozbiorki, ale sam będziesz miał problem.
quadral20004 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 czemu sam ma miec problem.chyba przy odpowietrzaniu
jacek70 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Zapiekło się. Zobacz czy klocki nie przypalone?
Dev Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 czemu sam ma miec problem.chyba przy odpowietrzaniu Przy rozbieraniu i skladaniu
sebco Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 Ogólnie wszystko robię sam. Ale tylnych hamulców nie robiłem w A4. Co jest problemem? Co potrzebuję Rozumiem że robić od razu 2 strony?
quadral20004 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) kolega ma moze problem z rozebraniem z roznych powodow. ty jak masz zaplecze to zrobisz to bez problemu. Edytowane 7 Września 2014 przez quadral20004
marjon Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 wyjac i wsadzic tłoczek to kazdy potrafi. ale jak chcesz zrobic zacisk tylny porzadnie zeby działal dłuzej niz 2 miesiace musisz go rozebrac calkowicie. musisz miec do tego miedzy innymi takie szczypce: http://allegro.pl/szczypce-do-pierscieni-segera-zaciskow-hamulcowych-i4526060979.html mozna bez nich ale wtedy potrzebne spore doświadczenie, ponadprzecietne zdolności manualne i nerwy ze stali
sebco Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 zaplecze jest. Pytanie ile czasu potrzebuję i jakie części? A może lepiej kupić regenerowane 150zł/szt Jaka opcja najlepsza, najszybsza i cenowo satysfakcjonująca?
sebco Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 U mnie regeneracja 125zl z jarzmem dajesz twoje a wysyłam moje po wymianie. Czy rozbieram i wysyłam do regeneracji moje? Z malowaniem razem, czy tylko regeneracja?
Dev Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 wysyłasz do mnie a ja robie reszte zacisk jest robiony na zicher, malowanie proszkowanie i wszystko co jest z tym zwiazane jezeli czesci w zacisku i jarzmnie sa wszystkie dobre to koszt wynosi 125zł a jak cos trzeba wymienic to koszt jest wiekszy ale o tym za kazdym razem informuje klienta poszukaj na forum to znajdziesz moich pare prac
sebco Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 wysyłasz do mnie a ja robie reszte zacisk jest robiony na zicher, malowanie proszkowanie i wszystko co jest z tym zwiazane jezeli czesci w zacisku i jarzmnie sa wszystkie dobre to koszt wynosi 125zł a jak cos trzeba wymienic to koszt jest wiekszy ale o tym za kazdym razem informuje klienta poszukaj na forum to znajdziesz moich pare prac czas oczekiwania od momentu otrzymania przesyłki. Jakie koszty od do?
Dev Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 od 125 do 200zł czas zalezny od koloru jaki chcesz na zacisku i jarzmie, bo malujemy jeden kolor w ciągu dnia i wszystko zalezy od tego jak trafisz jak bedzie Ci obojętny kolor to do 7 dni znalazłem, jak wyglada żeliwny tył po regeneracji
sebco Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 Czyli bez samochodu 7dni lub zaślepić przewody i jeździć. Jaki tam jest gwint na przewodzie hamulcowym - czym zaślepić
Dev Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 M12x1 na koncowce lub przed elastycznym M10x1
sebco Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 Mam kolor szampański samochodu (złoty). Felgi - kolor standardowy srebrny. Który z tych kolorów będzie najszybciej - termin wykonania? Jeżeli te kolory są dostępne Jaki masz kolor standard na co dzień?
sebco Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 Witam Jestem po zabiegu wymiany. Okazało się że prowadnice zacisków były zapieczone 3 na 4. Dodatkowo wyczyściłem tłok i dałem nowe uszczelki. Jednak po odpowietrzeniu mam miękki pedał. Panowie jaki jest najlepszy garażowy sposób na odpowietrzanie. Odpowietrzyłem tylko tył bez przodu. Najpierw tylne prawe później tylne lewe. Czy mam tez odpowietrzyć przód. Dodatkowo okazało się że do wymiany są tarcze i kolocki tylne 7,5mm więc poniżej minimum. Propozycja jaka? Tracze + klocki Jeżeli tarcze do wymiany to jak to jest z tym pierścieniem ABS. Ściągne go bez problemu czy kupić nowy? Rozumiem że najlepiej wymienić również łożyska? Więc aby nie było chaosu proszę o odpowiedź na pytanka poniżej: 1. Jak odpowietrzyć układ? 2. Jakie tarcze i klocki (marka)? 3a. Sposób na wybicie pierścienia ABS 3b. Czy kupić od razu pierścień ABS 4. Czy wymienić łożyska? 5. Jakie kupić łożyska (marka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się