MarcinEs Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Witam wszystkich! Jakiś czas temu wymieniałem turbinę (ponieważ całkowicie nie działała). Po wymianie turbiny zaczęły się problemy ponieważ auto przerywało, (raz na jakiś czas nie pracowało na jeden cylinder podczas jazdy na gazie.Na benzynie było okej. Najpierw wymieniany był sterownik od gazu, potem świece. Akurat w tym czasie szykował mi się wyjazd za granice wiec samochód (już bez problemów) odebrałem od gazownika. Niestety podczas podróży problem powrócił i już nie tylko na gazie ale i na benzynie auto nie pracowało na jeden cylinder. Sprawdziłem cewki tu na miejscu i jedna z nich stwarzała ten problem. Cewkę kupiłem używaną ( z zapewnieniem ze jest sprawna). Po wymianie i próbie odpalenia samochód nie mógł złapać swoich obrotów. Po wcisnieciu gazu w podłogę obroty maxymalnie dochodzą do 1,5 tyś i skaczą wachając się od 1,5 praktycznie do zera. Następnie samochód po jakimś czasie gaśnie. Na benzynie i na gazie jest to samo.Po odłączeniu jej i pozostawieniu na 4 cewkach jest praktycznie to samo.A wcześniej auto wkręcało sięna obroty(przed wymiana)Dalo sie jezdzic. Czy wie ktoś co to może być? Może to moduł zapłonowy? Wydaje mi się że cewka którą wstawiłem była niesprawna i przez nią coś się stało. Aktualnie przebywam zagranicą więc chciałbym sprawdzić i najlepiej zrobic to samemu bo wiadomo ze mechanicy się tutaj cenią a pozatym w zasadzie nie jestem teraz w stanie nawet wyjechać z parkingu a tylko niedziele mam wolne. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Audi 1,8 T B\G(sekwencja) 98r. AEB
jacek70 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Spróbuj zamienić cewki miejscami. Możesz też sprawdzić zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.
MarcinEs Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 Zmieniałem ,ale nic to nie pomogło. Może jeszcze ktoś ma jakieś pomysły?
cube75 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Gdzieś słyszałem powiedzenie że jeśli chodzi o cewki w naszych autkach "nieszczęscia chodzą czwórkami" może to sie sprawdziło A turbinę założyłeś nową,regenerowaną,używaną? Edytowane 10 Września 2014 przez cube75
zwalowy Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 u mnie byl to modul a doszedlem latwo bo wsadzilem swiece w te przedluzki i polozylem na silniku i krecac okazalo sie ze na jedenj iskra jest ale jest mizerna..a w silniku(gdzie jest potezne cisnienie) ona wrecz ginie.......wymienilem modul i jak reka od jol:D to jol jol:D:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się