Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana wachaczy przód


Soldier007

Rekomendowane odpowiedzi

Jemu sie sympatycznie robi, bo ma fany podnośnik, a ja nawet kanału nie mam :decayed:

A jesli chodzi o te filmiki, konieczne jest dokrecanie kluczem dynamometrycznym?

czy dokręcać na "chama" ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokręcaj ręką mocno ale bez zapierania się to będzie trzymać a klucz dynamometryczny hmmm...dałbym sobie z nim spokój jest niepotrzebny lepiej by się sprawdził przy dokręcaniu śruby na piacie która i tak trzeba bardzo mocno dokrecic. A tu wystarcza ci zwykle klucze nawet dostałeś odemnie zdjęcie potrzebnych narzędzi :-)

A co do zamieszczonych filmikow to zapomnij ze tak lekko ci śruby puszcza hehe zresztą widać ze to jest nowy komplet założony i nie dokręcony wiec lekko idzie. Ale to jest tylko film pokazowy :-)

A co do zamieszczonych filmikow to zapomnij ze tak lekko ci śruby puszcza hehe zresztą widać ze to jest nowy komplet założony i nie dokręcony wiec lekko idzie. Ale to jest tylko film pokazowy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj też, że jak odkręcisz te 3 śruby od kolumny to pod spodem (od strony nadkola) masz jeszcze taki mały wystający trzpień i na nim może być zabezpieczenie.

U mnie było zabłocone i nawet go nie zauważyłem a co się przez to naszarpałem z tą kolumną to moje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jemu sie sympatycznie robi, bo ma fany podnośnik, a ja nawet kanału nie mam :decayed:

A jesli chodzi o te filmiki, konieczne jest dokrecanie kluczem dynamometrycznym?

czy dokręcać na "chama" ??

U siebie robiłem najpierw też bez kanału/podnośnika.

Grunt to przemyśleć co się nam przyda.

Ja mam sprawdzony zestaw do bezkanałowego działania:

-dwa lewarki

-dwa pieńki dębowe

-cegła (do oparcia na niej zwrotnicy aby dokręcić dolne wahacze na opuszczonym aucie)

-breszka do odginania wahaczy/zwrotnicy

-pozostałe zwyczajne narzędzia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie robiłem najpierw też bez kanału/podnośnika.

Grunt to przemyśleć co się nam przyda.

Ja mam sprawdzony zestaw do bezkanałowego działania:

-dwa lewarki

-dwa pieńki dębowe

-cegła (do oparcia na niej zwrotnicy aby dokręcić dolne wahacze na opuszczonym aucie)

-breszka do odginania wahaczy/zwrotnicy

-pozostałe zwyczajne narzędzia :)

No ja mam tez taki sam zestaw jak sie zabieram do czegoś :decayed:

-cegła (do oparcia na niej zwrotnicy aby dokręcić dolne wahacze na opuszczonym aucie)

ja chyba zaopatrzę się w żabe zeby podnieśc zwrotnice :)

Edytowane przez przemek11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dołączając się do tematu chciałem zapytać bo przymierzam się do wymiany kompletu wahaczy lewa i prawa strona jakiej firmy polecacie wahacze z tego co patrzyłem po allegro to myślałem o tych http://allegro.pl/zestaw-wahacze-lemforder-audi-a4-a6-c5-passat-b5-i4824486150.html i jeszcze takie pytanko po wymianie trzeba koniecznie ustawić zbieżność ? Z góry dzięki za odpowiedz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba ustawiać. w razie czego z kompletem lema w dobrej cenie też się polecam :)) w bardzo dobrej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam kolegę dzik.

Towar z najwyższej półki ceny bardzo dobre i pewność zadowolenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba ustawiać. w razie czego z kompletem lema w dobrej cenie też się polecam :)) w bardzo dobrej :)

Marcin, podeślij mi na pw ceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chcesz zmieniać wahacze to polecam Lemforder zakładałem własnie tej firmy u siebie i fakt cena jest nie co wyższa niż innych wahaczy ale jak na razie zrobiłem na nich ponad 20 tyś km i jest nadal cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chcesz zmieniać wahacze to polecam Lemforder zakładałem własnie tej firmy u siebie i fakt cena jest nie co wyższa niż innych wahaczy ale jak na razie zrobiłem na nich ponad 20 tyś km i jest nadal cisza

Piotre wielkie dzięki :) kupuje Lemfordera :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam MS, wprawdzie Hiszpańskie drogi są tak różne od POLSKICH, jednakże wyjazd do PL latem nie pokazał jakich ujemnych stron.

mam już przejechane około 40.000 km i dalej nic nie stuka, wymieniając łożysko prawego koła nie zauważyłem niepokojących rzeczy...

osobiście polecam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MS'y około 500zł komplet. Z forum kolega Wandej sprzedaje sprawdzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie co wystarczy na dłużej? W swoim a4 co pół roku musze robić coś z zaweiszenie co chwila wysypują się jakieś wachcze ciągłe stuki. Jest to bardzo denerwujące. Czy wymiana kompletnego zawieszenia na przód wystarczy na dłuższą eksploatacje bez problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...