Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki ON tankujecie do swoich 2.0 CR zwykły czy uszlachetniony?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pewnie z ruskiej fabryki stoperan :D

Opublikowano (edytowane)

Właśnie dlaczego tak twierdzisz? Masz jakieś dowody na to czy tylko słyszałeś takie głupoty ,bo gdzieś tam ktoś powiedział

Musisz udowodnić to co sugerujesz.

po pierwsze cena jest bardzo atrakcyjna. po drugie kiedyś tankowałem na tesco olej napedowy,który miał mętny kolor. z reszta nie mamy zielonego pojecia skad oni biorą paliwo!

czasami od ruskich tankuje ,a z reguły zachodnie stacje.

może zaoszczędzicie 1000 zł w ciągu roku ,ale jak posypie się pompa lub wtryski to zmienicie stacje.

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

Skąd ty się urwales...

Opublikowano

Ja również tankuje orlen verva.

Pytanie tylko mam do was czy dolewacie jakiegos mixolu do tego paliwa? Czy po za ropą z dystrybutora nic do baku więcej nie wpada?

Opublikowano

Kodzak33 , filtr paliwa co 10 tys to chyba lekka przesada... Ja wymieniam co 30 a zalecenia są co 60 tys.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie dlaczego tak twierdzisz? Masz jakieś dowody na to czy tylko słyszałeś takie głupoty ,bo gdzieś tam ktoś powiedział

Musisz udowodnić to co sugerujesz.

po pierwsze cena jest bardzo atrakcyjna. po drugie kiedyś tankowałem na tesco olej napedowy,który miał mętny kolor. z reszta nie mamy zielonego pojecia skad oni biorą paliwo!

czasami od ruskich tankuje ,a z reguły zachodnie stacje.

może zaoszczędzicie 1000 zł w ciągu roku ,ale jak posypie się pompa lub wtryski to zmienicie stacje.

I dalej nie napisałeś szczegółów , wszystko z du@py wzięte. :facepalm: Rozleciał Ci się silnik, wtryski,pompa?I jak podejrzałeś że leci mętne paliwo przecież wąż jest czarny :grin: Rentgen w oczach?

Edytowane przez skrab
Opublikowano

Ja nie dziaduje 100zł w te czy we wte nie robi różnicy, a dodam że poprzednie auto kiedyś zimą zalałem vervą i w kolejnym dniu gdy było -20 nie chciał mi odpalić a jak wyjąłem filtr paliwa to się okazało że wydzieliła się parafina cały filtr był w żelu! od tamtej pory omijam orlen! tak samo było w zeszłym roku na okęciu w Warszawie gdzie na tym orlenie przed obwodnicą(przy centrum handlowym) im ropa zamarzła, a wszyscy zaczęli jeździć na shell kilometr dalej przed samym Raszynem wnioski zostawiam Wam, zgodzę się z tym że rolen orlenowi tak samo nie równy jak shell shellowi czyli zależy przedewszystkim od miejsca gdzie stoi stacja.

Opublikowano

Na zimę jest taki środek jak dodatek do paliwa żeby sie nie wytrącała parafina, i przy mrozach :wink: trzeba zalewać,( skyn) czy coś takiego ja zalewam ,i nigdy nie miałem w żadnym aucie problemów :decayed:

Opublikowano

jak pożądne paliwo to nic nie trzeba dolewać...

Opublikowano

Orlen Verva

Opublikowano

Właśnie dlaczego tak twierdzisz? Masz jakieś dowody na to czy tylko słyszałeś takie głupoty ,bo gdzieś tam ktoś powiedział

Musisz udowodnić to co sugerujesz.

po pierwsze cena jest bardzo atrakcyjna. po drugie kiedyś tankowałem na tesco olej napedowy,który miał mętny kolor. z reszta nie mamy zielonego pojecia skad oni biorą paliwo!

czasami od ruskich tankuje ,a z reguły zachodnie stacje.

może zaoszczędzicie 1000 zł w ciągu roku ,ale jak posypie się pompa lub wtryski to zmienicie stacje.

I dalej nie napisałeś szczegółów , wszystko z du@py wzięte. :facepalm: Rozleciał Ci się silnik, wtryski,pompa?I jak podejrzałeś że leci mętne paliwo przecież wąż jest czarny :grin: Rentgen w oczach?

nie wiem czy widziales ale jeszcze w starych dystrybutorach jest takie szkielko z wiatraczkiem .u nas na auchanie takie jeszcze maja:D

Opublikowano

Dawno takiego szkiełka nie widziałem(nie ma już takich dystrybutorów) ,a jak sie nie myle to było ono przyciemnione ....

Opublikowano

Co najciekawsze tylko w Polsce są ulepszane ON :grin: w większosci krajów w europie jest jeden wąż z ON a u nas mydlą oczy jakimś ulepszanym paliwem :facepalm:

Póżniej człowek przyjedzie na urlop do Polski po przejechaniu połowy europy i nie wie co tankować bo dwa rodzaje ON :grin:

Opublikowano

na zachodzie zwykly on jak u nas verwa z uszlachatniaczami.polskie realia

Opublikowano (edytowane)

Co najciekawsze tylko w Polsce są ulepszane ON :grin: w większosci krajów w europie jest jeden wąż z ON a u nas mydlą oczy jakimś ulepszanym paliwem :facepalm:

Póżniej człowek przyjedzie na urlop do Polski po przejechaniu połowy europy i nie wie co tankować bo dwa rodzaje ON :grin:

roznica polega na tym jak kolega zauwazyl ze za granica jest jeden waz bo paliwo jest uszlachetniane/wzbogacane kazde (i tak we Włoszech, Austrii itp nie musialem szukac markowej stacji typu schell,bp itp bo powiem szczerze ze moglbym policzyc na palcach jednej dloni ile ich widzaelm przejezdzajac włochy czy austrie w kierunku alp )ale nie woda jak w Polsce ja tankuje od 6 lat na jednej stacji STATOIL DIESEL GOLD-a i nie mialem nigdy problemow z rozruchem itp. ale tez nie dajmy sie zwariowac ze mamy az tak zle paliwo owszem zdazaly sie wpadki koncernow ale tylko u nas w polsce wiec o czyms to swiadczy a nie wspomne juz o nie markowych stacjach, a powtarzanie po kims badz wycztaniu w jakiejs gazecie ze uszlachetniacze powoduja ze ropa traci wlasciwosci smarne jest bzdura

Edytowane przez lukas309
Opublikowano (edytowane)

A pierdzielicie juz jak potluczeni. Na zachodzie to, na zachodzie tamto a gówno za pezeproszeniem widzieliscie. Jakos co stacja to mam do wyboru różne rodzaje ON czy to Włochy czy Austria. Po drugie ten super zachodni ON o jakości polskiego psliwa ulepszanego mi zamarzł blokując auto. Quadral, nie obraź się ale qyjdz czasem z domu, pojezdzij po różnych stacjach. Popatrz tez na paliwo czasem bo teraz to trochę sadzisz farmazony jakich malo.

Ja już parę lat jeżdzę, wcześniej też na stacjach patrzyłem co się dzieje więc niejedned dystrybutor starej daty widziałem. I powiem, że to dość odważne twierdzenie, że nie były przydymiane albo coś w tym stylu. W najlepszym wypadku ze starości ciężk otam w tej kopułce wypatrzeć żeby ocenić jakość paliwa...

A stacje przy marketach.... skąd paliwo i skąd cena? jeszcze nie wiesz? po tylu latach ciągle nie wiesz? Paliwo wszyscy biorą z tego samego żródła to po pierwsze. Po drugie cena - market zarabia na czym chce w danej chwili. To jest biznes i jak da paliwo w promocji to sobie odbija na czym innym. Swego czasu stacje tego typu były obiektem wzmożonych kontroli. No i co? no właśnie nic co potwierdziałoby twoje tezy.

Z resztą nie rozumiem, masz problem ze stacjami w PL gdzie wiadomo skąd paliwo pochodzi a nie masz wątpliwości z ruskim paliwem. Ot filozofia. Strasznie jedziesz ogólnie na to paliwo w Polsce nie mając nic na uzasadnienie a wychwalasz "zachód". Tez pewnie bez uzasadnienia. TO nie wiem wyjedź może z tego kraju czy jak, skoro wszedzie jest tak lepiej?

Edytowane przez marekg
Opublikowano

nie ma co madrkowac bo nikt z nas nie wiem jak jest naprawde ale ja wiem jedno ze silnik 1,9 TDi PD a 2,0 CR to całkiem inna bajka i bałbym sie mega tankowac na nie markowych stacjach i znam nie jeden przypadek ze A4 B8 przyjezdza z zachodu i pojezdzi troche i pada pompa wysokiego cisnienia - przypadek ???? watpie, wadliwa pompa ???? watpie to co jak nie paliwo jest winne ????? auta z przebiegami po 300 tys zrobione w niemczech i skrecone przez naszych rodakow na 150 tys uwazasz tez za uczciwosc ????? nikt sobie nie zapracowal na dystans do samych siebie jak tylko nasi rodacy ktorzy jak mowi powiedzenie ,, nikt nikogo tak nie wyje..... jak polak polaka '' i powiazanie polaka i motoryzacji wiaze sie z ryzykiem wpadki .......

Opublikowano (edytowane)

Wspólny mianownik wszystkich współczesnych silników, szczególnie diesli jest taki, że są wrażliwe na jakość paliwa. Czy to PD czy CR, z różnych powodów konstrukcyjnych ale i jedne i drugie na byle czym długo nie pojadą. Zasada aby nie tankować "byle gdzie" obowiązuje zawsze i coś mi się wydaje, że nie tylko w Polsce. Ale to elementarz raczej. To zaś co i kiedy ulega awarii w autach przyprowadzonych z zachodu lepiej pozostawić do oceny konkretnych przypadków. Bo to co zjeżdża do Polski to często auta, które swoje już wyjeździły a Polak myśli ciągle kategoriami Audi 80 i niezniszczalnych 1,6 TD. I tu nagle zonk bo przyszedł czas na pompę czy cos innego. Winne to, winne tamto, jak nie paliwo to te uny su winne. Ale głowa nie przyjmuje, że Audi się zużywa i szczególnie CR w końcu może szlag trafić. Takie czasy.

Edytowane przez marekg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...