mantix Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Witam, pacjent a4, silnik afn, autko notorycznie łapie notlaufa.Zmienna geometria wyczyszczona, gruszka pracuje lekko.Proszę spójrzcie na logi, może macie jakieś pomysły?http://vaglog.rtnet.pl/log_186189.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_186190.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_186191.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_186192.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_186193.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_186194.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_186195.html
baca2309 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 turbo ci przeładowuje strasznie sprawdzałes n75?
mantix Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Wiem, że przeładowuje, auto kolegi, podmienił jakiś n75, ale chyba nie miał pewności czy ten na podmianę jest 100% ok. Myślę żeby podmienić n18 i sprawdzić.Jeszcze zastanawia mnie wygląd jego gruszki od turbiny.Jest mniejsza niż powinna być w afn.
baca2309 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 n18 nie podmieniaj bo sa inaczej skonstruowane nie bd jechał wcale ,sam probowałem. Gruszke mozesz sprawdzic, kupujesz duza strzykawke i wezyk , wytwarzasz cisnienie, wtedy patrzysz czy sztanga chodzi luzno koło1,5-2 cm mozesz sprawdzic szczelnosc gruchy jak i bd trzymał w jednej pozycji a sztanga bd schodziła to gruszka nie szczelna i do wymiany:)
Bartollo Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) N18 śmiało mozesz założyć na próbę będzie chodził. A i zapnij vaga i grupę 011 bs i zobacz jak sztanga chodzi. Edytowane 16 Września 2014 przez Bartollo
baca2309 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 jak ja podłączałem n18 to zero dołądowania pedał w podłage a tu nic:D (n18 nowy) jak wyzej bs 011 i sztanga pracuje zapomniałem że zezmienna geometria:D
Bartollo Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Dziwne ja u siebie w afnie zamieniłem w ramach testu n75 z n18 i bylo wszystko ok. Po regeneracji n75 n18 wrócił na swoje miejsce. Po logu 011 widac ze jest duże przeładowanie. I zrób jeszcze log 011 dynamiczny ze ściągniętym wężykiem z gruszki. Edytowane 16 Września 2014 przez Bartollo
baca2309 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 moze dlatego ze mam ahu ktory jest inaczej sterowany:D
Bartollo Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 A to to trzeba było tak od razu afn sterowanie turbo ma pod ciśnieniem a ahu nadciśnieniem i n75 w 1z/ahu jest całkiem inny od n75 w tdi ze zmienna geometrią
mantix Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 No właśnie dziś kolega podmienił N75 na N18 i po pierwszym "bucie" przyjechał i mówił, że przeładowało. Potem jeszcze sprawdzał i mówił, że nie odcina doładowania.Dziwna sprawa z tym jego autem. Jutro wpadnie do mnie to zrobimy logi. Wiem napewno, że u niego gruszka pracuje inaczej niż u mnie. Ja mam ten silnik w a6 c5 i gruszka ma troszke mniejszy skok i chodzi ciut oporniej. Robiliśmy logi Bs11 i skok sztangi jest, no zobaczymy jutro. Dziekuję za zainteresowanie i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się