Skocz do zawartości
IGNOROWANY

16891 - podwyższone obroty biegu jałowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ma taką gumową membranę. Powinna puszczać tylko w jedną stronę a zazwyczaj jak rozwalona ty leży byle jak.

Opublikowano

W ASO powiedzieli, że nazywa się to śruba odpowietrzająca . To to samo?

Opublikowano

Tak. Też tak to nazywają. Pierdoła która sprawia problemy a kosztuje grosze ?

Opublikowano

Tak. Też tak to nazywają. Pierdoła która sprawia problemy a kosztuje grosze

45 zł w ASO

Opublikowano

Witam serdecznie , mi rowniez od nie tak dawna wyskoczyl ten blad : 16891    Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych
    zbyt mała oporność  -  BŁĄD SPORADYCZNY , dodatkowo jeszcze ten : 17536    Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
    zbyt mała oporność  -  BŁĄD SPORADYCZNY  , czy jak wymienie ten zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej to moze problem zniknie ? Jesli chodzi o ten drugi blad to moze tez byc przez ten zawor , czy jednak wybrac sie do gazownika na regulacje gazu ? Powiem ze czasem jak mocniej wcisne pedal gazu to raz albo dwa razy mi szarpnie autem delikatnie powyzej 2000 obrotow , objawia sie tylko na lpg , na pb normalnie jezdzi. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam serdecznie , odgrzeje kotleta ale prosze niech ktos odpowie czy to normalne zjawisko czy moze czas na wymiane zaworka . Mianowiecie normalnoscia jest jak odpalam samochod na zimnym silniku to obroty wskakuja gdzies w okolicach 1100 po czym gdzies po okolo pol minuty spadaja do tych 890 czy tam 900 ? samochod normalnie chodzi , nie zwiekszaja sie obroty w czasie jazdy jak i na postoku , na cieplym silniku jak odpalam to od razu wskakuja na 890,900 . Normalna sprawa to jest Panowie ze samochod podczas odpalania potrzebuje wiekszych troche obrotow na zimnym ? Pozdrawiam

Opublikowano

Witam wszystkich poprzedników. Mam ten sam problem, zaworek już zamówiony, jak tylko dostanę zabieram się za wymianę.

Opublikowano

Zaworek/odpowietrznik wymieniony. Dość utrudniona wymiana ze względu na utrudniony dostęp ale po wymianie wszystko wróciło do normy. Wielkie dzięki kolegom którzy podzielili się problemem. Nawet dziś wielu mechaników nie umie znaleźć przyczyny opisanej usterki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...