eXik Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Czy są to objawy brudnej przepustnicy ?? poniżej filmik: I jeśli tak to jest jakieś foto story jak ją przeczyścić ?? chciałbym ją zdemontować, lecz mam AHLa musiał bym spuścić płyn z chłodnicy ? Edytowane 15 Września 2014 przez eXik
Arkadiush Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 kolego wyczyszczenie kalibracja adaptacja i jazda. ja oddałem do elektryka znajomego
eXik Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 A ile podliczył Cie za taką usługe ?
jacek70 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 To raczej nie przepustnica. Co mówi vag?
eXik Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Vag nie mówi nic, milczy ostatnio sprawdzałem błedy - zero. Zdarza się to tylko jak zapalam auto, podczas pracy silnika czy jazdy nie mam takich objawów. Mam pytanie, ile moga kosztowac te kable ktore ida od przepływki do ECU ? Edytowane 15 Września 2014 przez eXik
jacek70 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 A twoim kablem co jest że chcesz zmieniać?
eXik Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Pewnego dnia jakoś miesiac po kupnie auta zajrzalem profilaktycznie pod maske, patrze a kable sa przetarne lub pojedzone oto zdjecia: http://postimg.org/image/mljiatrcn/ http://postimg.org/image/q2gjrtntf/ Tak jak widac kable ida od przeplywki, oczywiscie kabelki zlaczylem ze soba itp. Czy mozliwe jest to ze to jest wina tych kabli jesli chodzi o moje obroty ??
jacek70 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Jeżeli polutowałeś dobrze i nie pozamieniałeś kolorów kabli to niepoważne to mieć wpływu.Kompa podpinałeś?
eXik Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Niestety kabli nie lutowałem złączyłem ze sobą i dobrze zabezpieczyłem. Tak podłączałem na kompie zero błędów, na zimnym silniku nie dzieje mi się tak bo oczywiście odrazu ssanie się załącza, jeśli chodzi o rozgrzany to zdarza mi się czasem jak odpalę auto, to obroty spadną do 500, i później wracają już do normy 830 tak jak na filmiku, kolejna sprawa która mnie zastanawia to jest to, że jak zmieniam biegi i wciskam sprzęgło to obroty jeszcze same chwile utrzymują się i dopiero opadają. Ostatnio sprawdzałem na kompie obroty auta, to było 820-850 czyli w normie. Wydaje mi się ze muszę chyba przepływomierz wyczyścić, bo raczej przepustnica to nie jest.
jacek70 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 A z ciekawości sondę sprawdzałeś? Podobne objawy Przerabiałem w adr i winna była sonda.
eXik Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Hmm mialem tez przetarty kabel od sondy ale ladnie skleilem i nie zauwazylem zeby bardzo duzo mi palil czy cos.
jacek70 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Tu chodzi nie tylko o ilość jaką pali ale o sterowanie.
eXik Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 A może też mieć sonda jakiś wpływ na przyspieszenie auta?? bo zdaje mi sie ze jakos wolno przyspiesz, fakt faktem ciagnie, ale jakos nie daje duzej satysfakcji wiadomo to jest też tylko 100 koni A i zdarzy sie szarpnac na zimnym silniku przy gwałtownym dodaniu gazu, ale nie wymienialem jeszcze swiec wiec moze to ich wina.
jacek70 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Dobrze byłoby faktycznie sprawdzić świece. Następnie sprawdzić prawidłowość działania sondy.
eXik Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Jakiej firmy swiece najlepiej kupic ? beru, NGK czy bosha ?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 koledzy a jak najlepiej sprawdzić sondę ? u mnie nic się nie dzieje ale nie za szkodzi spojrzeć w jakim jest stanie
eXik Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 A jaką wartość na VAGu powinna pokazywać sonda, w jakich granicach oscylować?
maximus86 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Ja bym jeszcze też proponował wymienić kable WN jeśli długo już na nich jeździsz, skoro jest słabszy i lubi szarpnąć na zimnym może to być wina przewodów WN...
Timek Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Mam ten sam problem. Wymienilem czujnik temperatury bo na kompie pokazał błąd. Wymienilem świece ale nic nie zmieniło. Mechanik powiedział ze być może to sonda lub brudna przepustnica. Co do sondy to wymiana a co do przepustnicy jest możliwość wyczyszczenia i adaptacji ale powiedział mi tez ze przepustnica może po tym zwariowac i wtedy będzie trzeba wymienic proponuje uderzyć pierw w sondę i chwile po jeździć ja tez tak będę robił jak nie pomoże to wtedy ryzykować z przepustnica najwyżej trzeba będzie wymienić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się