Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 1.9 TDI Sedan S-Line 2007r/ RECARO /FOTOCHROM+KOMPAS/18CALI RS6+EIBACH-30/Program 145KM/340 NM


instruktor83

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie z ta zapalniczka chowana/przekrecana duzo zabawy jest z wyjeciem?

Trzeba odkrecic tunel

założysz amorki 1BE będzie równo

Gdzie kupowałeś swoje? ,bo chyba też niedawno wymieniałeś:-)

U dzika z forum, polecam :) ma bardzo dobre ceny na Sachsy. Dwa tygodie temu zmienialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z ta zapalniczka chowana/przekrecana duzo zabawy jest z wyjeciem?

Trzeba odkrecic tunel

założysz amorki 1BE będzie równo

Gdzie kupowałeś swoje? ,bo chyba też niedawno wymieniałeś:-)

U dzika z forum, polecam :) ma bardzo dobre ceny na Sachsy. Dwa tygodie temu zmienialem

Z Ciekawości, ile płaciłeś u dzika za te amorki? Wymieniałeś coś jeszcze czy tylko same amortyzatory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1800zł amorki + 650zł pro kit = 2450zł, za tą cenę kupi się już gwint np AP, nie lepszy wybór?

Ja placilem za sprezyny 580. Amorki to cos okolo 1tys. Wszystko nowe

---

Wejdz do mojego tematu tam masz opis i fotki. Wymienialem przy okazji wszystkie gumy, srubki, oslony, odboje, itp. Generalnie wszystko co sie dalo bo to juz nie byly duze koszta

Edytowane przez biggman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z ta zapalniczka chowana/przekrecana duzo zabawy jest z wyjeciem?

Trzeba odkrecic tunel

założysz amorki 1BE będzie równo

Gdzie kupowałeś swoje? ,bo chyba też niedawno wymieniałeś:-)

U dzika z forum, polecam :) ma bardzo dobre ceny na Sachsy. Dwa tygodie temu zmienialem

Z Ciekawości, ile płaciłeś u dzika za te amorki? Wymieniałeś coś jeszcze czy tylko same amortyzatory?

Kolego na logikę krótsze sprężyny , krótsze odboje . Przecież pisałem Ci . Jak odkręcasz zawieszenie to pózniej nowe nakrętki i niektóre śruby .

Edytowane przez marcinch001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na logikę krótsze sprężyny , krótsze odboje . Przecież pisałem Ci . Jak odkręcasz zawieszenie to pózniej nowe nakrętki i niektóre śruby .

I tak też zrobiłem więc to chyba nie do mnie:-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak:-) Mateusztbg tak to wygląda u mnie:-) po zmianie sprężyn oraz odbojów oraz dodatkowych śrub nakrętek, amory jeszcze standardowe

20160409_101843.jpg

Edytowane przez instruktor83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szaleć to szaleć kierunek biały a lampki skrętne :wink:

Ja w skrętne już się nie będę bawił .

A to czemu nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam ze sam bi xenon już wystarczy .

Różnicy w pieniądzach między skrętnymi a nieskrętnymi są wręcz niezauważalne ,też studjuje ten temat teraz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam ze sam bi xenon już wystarczy .

Różnicy w pieniądzach między skrętnymi a nieskrętnymi są wręcz niezauważalne ,też studjuje ten temat teraz

Zgadza się, a rezania tyle samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak się kupi bi xenon skrętny i nie zamontuje się modułu skrętu to czy będzie wywalać jakiś błąd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jak zmieniać to tylko na skrętny! Tak jak mówisz różnica w kasie nie wielka, a efekt finalny o wiele lepszy i praktyczniejszy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic ciekawego na allegro z bi xenonów . Ktoś kupował prawą i lewą lampę osobno - można je tak wypolerować żeby się nie różniły od siebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak się kupi bi xenon skrętny i nie zamontuje się modułu skrętu to czy będzie wywalać jakiś błąd ?

Jak nie zmienisz kodowania na FIS to błędu nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na logikę krótsze sprężyny , krótsze odboje . Przecież pisałem Ci . Jak odkręcasz zawieszenie to pózniej nowe nakrętki i niektóre śruby .

Tak tak pamiętam co mi napisałeś, pytałem Mateusza czy też tak zrobił wymieniając same springu bez amorków :)

A tak:-) Mateusztbg tak to wygląda u mnie:-) po zmianie sprężyn oraz odbojów oraz dodatkowych śrub nakrętek, amory jeszcze standardowe

Całkiem spoko tylko ten przód trochę japa jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic ciekawego na allegro z bi xenonów . Ktoś kupował prawą i lewą lampę osobno - można je tak wypolerować żeby się nie różniły od siebie ?

Marcin dopisz się do facebookowej grupy "Forum miłośników Audi" Jest tam pełno matołów i można często wyrwać graty z rozbiórki za 1/3ceny, dla przykładu kolega z miasta kupił kompletne lampy ori bixenony do a4 b7 za 500zł z WLICZONĄ WYSYŁKĄ ZA POBRANIEM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic ciekawego na allegro z bi xenonów . Ktoś kupował prawą i lewą lampę osobno - można je tak wypolerować żeby się nie różniły od siebie ?

Marcin dopisz się do facebookowej grupy "Forum miłośników Audi" Jest tam pełno matołów i można często wyrwać graty z rozbiórki za 1/3ceny, dla przykładu kolega z miasta kupił kompletne lampy ori bixenony do a4 b7 za 500zł z WLICZONĄ WYSYŁKĄ ZA POBRANIEM :)

To rzeczywiście grosze jak za bixenon:-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...