vtec81 Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Witajcie, od pół roku jestem posiadaczem w/w modelu. Od pewnego czasu są z nim pewne problemy. Przy 220km/h pewnego dnia wszedł w tryb awaryjny i od tego momentu sa z nim perypetie. Zapaliła sie spreżynka, i chcek engine. Auto było na serwisie, ponoc był problem z jakims elementem zwiazanym ze spalinami (prawa strona komory silnika). Auto było nastepnie 5 razy z tym samym problemem (sprezynka, traciło moc - tryb awaryjny). Serwis wgrał ponoc nowy soft, ale nie pomogło. Jechałem ostatnio na trasie i przerywało na wysokich obrotach, dodatkowo osłabł (nie ma żadnego komunikatu na desce rozdzielczej). Pomocy! Co z tym fantem zrobić... ? Tracę siły......
elmek Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Jak ja mialem ostatnio takie walki z trybem awaryjnym, sprezynka i check engine, to okazalo sie ze mam zasyfiony filtr paliwa i przez to uszkodzil sie tez czujnik cisnienia paliwa. Po wymianie obu rzeczy wszystko smiga jak powinno. Nie wiem czy o to chodzi, ale przynajmniej objawy podobne Moze pomoze. Generalnie w logach powinno wyjsc.
Musashi Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Witajcie, od pół roku jestem posiadaczem w/w modelu. Od pewnego czasu są z nim pewne problemy. Przy 220km/h pewnego dnia wszedł w tryb awaryjny i od tego momentu sa z nim perypetie. Zapaliła sie spreżynka, i chcek engine. Auto było na serwisie, ponoc był problem z jakims elementem zwiazanym ze spalinami (prawa strona komory silnika). Auto było nastepnie 5 razy z tym samym problemem (sprezynka, traciło moc - tryb awaryjny). Serwis wgrał ponoc nowy soft, ale nie pomogło. Jechałem ostatnio na trasie i przerywało na wysokich obrotach, dodatkowo osłabł (nie ma żadnego komunikatu na desce rozdzielczej). Pomocy! Co z tym fantem zrobić... ? Tracę siły...... jaki masz przbieg? tak jak pisal kolega ale moze zawalony filtr powietrza
vtec81 Opublikowano 17 Września 2008 Autor Opublikowano 17 Września 2008 Przebieg 47tkm - wydaje mi się, że skoro auto było w serwisie 4 razy (w krótkich odstępach czasu) Panowie serwisanci powinni sprawdzić stan filtrów. Czy ten zabieg ich nie obowiązuje? Sprawdzę dziś.....
Musashi Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Przebieg 47tkm - wydaje mi się, że skoro auto było w serwisie 4 razy (w krótkich odstępach czasu) Panowie serwisanci powinni sprawdzić stan filtrów. Czy ten zabieg ich nie obowiązuje? Sprawdzę dziś..... filtr powietrza wymienia sie u ciebie co 90kkm jezeli jezdziles wiekszosc przebigu po miescie moze byc juz zanieczyszczony. ale to tylko hipoteza mozesz miec problemy z nieprawidlowym pomiarem masy powietrza, ktoryms z czyjnikow temperatury silnika lub powietrza dolotowego. zdarzaja sie awarie przy ktorych czujniki mierza ale nieprawidlowo. ECU rejestruje blad w przypadku przerwy obwodu lub zwarcia lub pomiaru zupelnie poza zakresem. falszowanie wynikow w zakresie powoduje nieprawidlowa prace silnika bez zapisu bledu. moznaby sprobowac logowac motor anaogicznie do silnikow 1,9 tdi podobna przyczyne moze dac uszkodzenie podcisnieniowych przewodow sterujacych zaworem N75, sam zawor, przyczyn mozliwych jest sporo... a BTW rozumiem ze bledow ASO zadnych nie znalazlo? zagadaj do kolegow z krakowa pomoga przetestowac autko VAG-iem
vtec81 Opublikowano 17 Września 2008 Autor Opublikowano 17 Września 2008 Szczerze, to od czasu "naprawy" czesci (nie pamietam jak ona profesjonalnie sie nazywa) zwiazanej z kolektorem wydechowym (okopcona była czesc po prawej stronie - ponoć to jakis feler w tych silnikach?) komp. wyłapywał dwa błedy - check i spreżynka - auto było umawiane na serwis po czym w krótkim czasie do niego wracalo z tym samym problemem. Z tego co wiem wymianili cos w sterowaniu turbiny i jakies wezyki podcisnieniowe - teraz błedów na desce nie ma, ale zachowanie silnika jest dziwne. Dzis zauważyłem, że podczas przyspieszania w pewnym zakresie obrotów, auto rozpedza sie słabiej po czym jest delikatne szarpniecie i dostaje dodatkowego kopa...... Jutro zmienie filtr powietrza - zobaczymy czy bedzie jakiś skutek.
Musashi Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Szczerze, to od czasu "naprawy" czesci (nie pamietam jak ona profesjonalnie sie nazywa) zwiazanej z kolektorem wydechowym (okopcona była czesc po prawej stronie - ponoć to jakis feler w tych silnikach?) komp. wyłapywał dwa błedy - check i spreżynka mozesz zrobic fotke tego czegos?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się