Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

nie pali po wcisnienciu kluczyka, trzeba trzymać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak w temacie, posiadam A4 b8 , po wymianie pompy wysokiego ciśnienia, pompy paliwowej oraz wtrysków auto nie pali po wcisnieciu kluczyka tylko musze trzymać aż złapie. Co moze byc przyczyną? mechanik nie dał rady.
 

U mnie dzisiaj temat został ogarnięty. Z racji tego że miałem trochę więcej czasu zabrałem się dzisiaj za to ECU, ciężko to cholerstwo rozkleic, bo klej trzyma bardzo mocno, ale powoli podrzewajac dało radę go otworzyć.

I tak jak pisał kolega iwadrian, powodem była upalona jedna ścieżka, tak jak widać na zdjęciu.

Po zrobieniu mostka problem z trzymaniem kluczyka znikł. Auto odpala tak jak kiedyś, po naciśnięciu kluczyka, taka mała rzecz a cieszy. emoji1.png

77b8f56130c2e41687e5aa40f4340219.jpg

Opublikowano

Błędy?

Opublikowano

A podpinałes kompa ? jakies błedy ? :) raczej tutaj nikt nie bedzie zgadywał co jest nie halo .

Opublikowano

komputer był podpinany wyskakiwały błedy typu zwarcie rozrusznika, mechanik mówił ze wymienił jakies tulejki i to tyle. dalej nie pali jak powinien. niestety jestem zielony w tych sprawach dlatego pytam czy miał ktos podobny pryzpadek

Opublikowano

a wczesniej tego nie bylo ? ( przed naprawą ? )

Opublikowano

przed naprawą palił jak powinien czyli bez trzymania.. wystarzczyło wcisnąc kluczyc i sam kręcił


nr. błędu 5462 sterowanie rozrusznika komunikan wzrotny zacisku 50 , zwarcie z masa przerwa

Tak pokazuje VAG

Opublikowano

Witam,

udalo sie rozwiazac problem, co bylo przyczyna? Mam u siebie taka sama sytuacje i blad chyba tez wlanie taki...

Opublikowano

niestety jeszcze nie :/

Opublikowano

niestety jeszcze nie :/

poradziliście sobie z tym problemem?

Opublikowano

niestety jeszcze nie :/

poradziliście sobie z tym problemem?

nadal nie

Opublikowano

podobny problem mialem, u mnie to była synchronizacja wałka rozrządu, w ASO przyjemnosc 300zł

Opublikowano

podobny problem mialem, u mnie to była synchronizacja wałka rozrządu, w ASO przyjemnosc 300zł

Hej,

O to jest jakis trop... Start / Stop masz u siebie, dzialal Ci jak z tym kluczykiem miales problem? Jak Ci sie to zrobilo w samochodzie, przy wymianie rozrzadu wlasnie?

Opublikowano

Mialem auto.u elektromechanika powiedzial ze chodzi o sterownik silnika. Miales podobny blad (nr. błędu 5462 sterowanie rozrusznika komunikan wzrotny zacisku 50 , zwarcie z masa przerwa)przy podpieciu VAG?

Opublikowano

Tak, dokładnie ten sam błąd

Opublikowano

Sprawdź bezpieczniki ,Ew przekaźniki przy sterowniku silnika. Wymontuj podszybie,wlew spryskiwacza , 3 torxy i już jesteś.

Być może auto po stłuczce i coś luźne , zaoksydowane, lutowane...

Sprawdź tez czy masz inne usterki w aucie, jeśli sterownik silnika nie widzi np. Sygnału sprzęgła po sieci z ręcznego hamulca . To jest podobny objaw..

Najlepiej schemat w reke i jechane....

Opublikowano

Kiepska sprawa. Naciapane tej elektroniki ze ciezko sie czasem polapac co z czym się je :/
Zycze szybkiego rozwiazania sprawy !


Kiepska sprawa. Naciapane tej elektroniki ze ciezko sie czasem polapac co z czym się je :/
Zycze szybkiego rozwiazania sprawy !

Opublikowano

Instalację, bezpieczniki i przekaźniki sprawdziłem jako pierwsze. W aucie poza w/w zero błędów. Czujnik sprzęgła oczywiście ok (gdyby był uszkodzony to w ogóle nie kręcił by rozrusznik).

Sygnał zacisku 50 jest to 12V podawane przez przekaźniki jako wzbudzenie rozrusznika. Sygnał ten idzie również do sterownika silnika. Wszystko oczywiście sprawdzone.


Instalację, bezpieczniki i przekaźniki sprawdziłem jako pierwsze. W aucie poza w/w zero błędów. Czujnik sprzęgła oczywiście ok (gdyby był uszkodzony to w ogóle nie kręcił by rozrusznik).

Sygnał zacisku 50 jest to 12V podawane przez przekaźniki jako wzbudzenie rozrusznika. Sygnał ten idzie również do sterownika silnika. Wszystko oczywiście sprawdzone.

Opublikowano

zna ktoś kogoś w małopolsce kto mogłby dać z tym rade? Okolice Krakowa

Opublikowano (edytowane)

troszke z boku tematu ale od kilku godzin mam taki samochód i nie wiem jak go "właściwie" odpalać.

tzn jak nie wcisne sprzegla i wcisne kluczyk to tylko ruszy zegarami i zapali swiece żarowe ale nie odpali.

Jak wcisne natomiast sprzegło to pali od razu bez grzania swiec żarowych.

Jak zrobic aby najpierw zagrzał swiece?

Edytowane przez bullet77
Opublikowano

Odpalasz zawsze ze sprzęgłem, jesli nie grzeje świec to znaczy że tego nie potrzebuje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...