malik Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 GIAC USA kończy prace nad takim kitem do S4 Niestety jeszcze nie opublikowali żadnych wykresików ale opinie tych, którzy mieli okazję "posmakować" zmodyfikowanego autka są obiecujące: "Guys... I've seen this B7 S4 first hand and it is a BEAST!!! ... Great job to Nik and GIAC, way up. This new VF SC kit will re-awaken the monstrous S4 to everything you can possibly ever want out of your 4.2 V8 and put a smile on your face from ear to ear like there is no tomorrow, it will not only make you think twice about trading it in for an RS4 but make you appreciate once again why you bought the 4.2 V8 S4 (if your looking into modding it)." "AWE-Tuning will be exclusively marketing and releasing all information on this kit, and they may be announcing the power figures at Waterfest next week. The demo car may be in their booth also, but I would expect that they will post a thread when they have all the details finalized. When comparing the supercharged S4 dyno results to some of the most "hopped-up" B7 RS4 dyno plots in the GIAC database, the supercharged S4 whp and wtq curves are clearly above the RS4. If judged on power alone, the S4 supercharger would be the better option than upgrading to the RS4."
poziek Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Ciekawe jak takie S4 wypadnie w porównaniu z Evo 9
AndyN Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 ------------ Ciekawe jak takie S4 wypadnie w porównaniu z Evo 9 Ile waży jedno a ile drugie? Power to nie wszystko, zostaje jeszcze handling
malik Opublikowano 17 Września 2008 Autor Opublikowano 17 Września 2008 Ciekawe jak takie S4 wypadnie w porównaniu z Evo 9 No ciekawe, ciekawe
poziek Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 zostaje jeszcze handling i przewidujesz, że ta cecha będzie po stronie Audi :tongue4: :polew: :polew: :polew:
AndyN Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 zostaje jeszcze handling i przewidujesz, że ta cecha będzie po stronie Audi :tongue4: :polew: :polew: :polew: Nawet przez moment o tym nie pomyślałem ---- Malik, to może przywieź od razu tę swoją z takim "dodatkiem" Po co dwa razy jeździć
malik Opublikowano 17 Września 2008 Autor Opublikowano 17 Września 2008 Malik, to może przywieź od razu tę swoją z takim "dodatkiem" Po co dwa razy jeździć No właśnie myślę Na Audizine robią właśnie nabór autek na próbne instalacje
AndyN Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 No właśnie myślę Na Audizine robią właśnie nabór autek na próbne instalacje Dolar pewnie do czasu przywożenia auta aż tak się nie umocni Patrząc co tam się teraz dzieje, np. z sektorem bankowym ... Więc w dobrej cenie można mieć rakietę ------ Oświećcie mnie: to jest kompresor, tak? Z napędem elektrycznym? Nie spalinami z wydechu?
poziek Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 kompresor mechaniczny napędzany paskiem [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2008, 16:58_________________________________________________Malik w końcu miałbys auto, ktore nie tylko "wyglada" ale i jedzie :gwizdanie:
malik Opublikowano 17 Września 2008 Autor Opublikowano 17 Września 2008 Oświećcie mnie: to jest kompresor, tak? Z napędem elektrycznym? Nie spalinami z wydechu? Patrząc na rolkę z przodu to chyba napędzany paskiem z silnika
poziek Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Kurde mogłoby z 480KM mieć kurde własnie doczytałem, że to jest do S4 :naughty: Buahahahha to wiesz co Maliku to swoim cie wciagnę. Pewnie coś koło 390KM będzie :gwizdanie:
letallec Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 whp and wtq curves are clearly above the RS4 może jednak nie lykniesz poziu
AndyN Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Kurde mogłoby z 480KM mieć Malik'u, o rezaniu hebli myślałeś? Czy zostawiasz serię? Bo z takim kompresorkiem to przyspieszać będzie ale jak tam z hebelkami ....
ono Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Piękna sprawa Malik Ja bym polatał chwilkę serią a potem ....
Flyer Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Jezeli bedzie latac to tak, jak to: http://www.youtube.com/watch?v=UTghGPj6JaA ... to zaczynam odkladac
malik Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 O ja pierdo*e! Kur*a mać! Niestety kompresor od MTM kosztuje około EUR 20k To juz lepiej chyba kupić RS-a Sprzęt od GIAC ma kosztować około $7k
carnivore1 Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 wczoraj widzialem to samo na swoim liczniku do 260... na hamowni u Witka
poziek Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Sprzęt od GIAC ma kosztować około $7k Ja bym brał.
Flyer Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Sprzęt od GIAC ma kosztować około $7k Ciekawe jak z zywotnoscia i serwisem takiego czegos w PL, bo rozumiem, ze montaz w USA?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się