Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7] S4 V8 Supercharger


malik

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję darmowe woskowanie megłejersem :naughty:

A czy będzie dzięki temu szybsza ?? :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

naturalnie

powietrze bedzie berdziej opływało sliske auto :)

a najlepiej to go całego plakem nasmaruj to dopiero będzie opływowe

A kto potem zdechłe muchy poodrywa :)

Poziek, ja czytam twoje posty jak mi wpadną na blat, ale sieczke to czasem piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym Ty chłopie tera jeździć będziesz, przecież beemki to chu...ja se nie kupisz :decayed:

Z tego co wiem to juz szuka B6 2.5 V6 TDI, ale tym razem QUATTRO :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek, ja czytam twoje posty jak mi wpadną na blat, ale sie czke to czasem piszesz.

Jak byś czytał uważniej to wiedziałbyś, że za jakiś czas, jak już będę starszym pierdzielem z brzuszkiem to kupie sobie 3.0tdi zrobie czip u Rogala i będę sobie pyrkał po szosach jak król :tongue4::wink4: A na razie sieczka :kox: :kox:

Czym Ty chłopie tera jeździć będziesz, przecież beemki to chu...ja se nie kupisz :decayed:

Z tego co wiem to juz szuka B6 2.5 V6 TDI, ale tym razem QUATTRO :kox:

Stary pierdziel w dizlu :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buba - pisze się ch...j a nie h...j !! Do szkoły chłopie nie chodziłeś :embarrassed:

Poziek, z tym 3.0 TDI to niezły pomysł, a 4.2 TDI to już nieżle zapie...a. Ale narazie takie auta mnie nie rajcują :thumbdown:

A z 2.5 TDI to chyba nie najlepszy pomysł jest, oby utrzymanie tego gnojowoza nie kosztowało więcej niż eSki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) A z 2.5 TDI to chyba nie najlepszy pomysł jest, oby utrzymanie tego gnojowoza nie kosztowało więcej niż eSki.

Na pewno będzie drożej, na pewno. :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do nexii wsiądzie Wróbel

eeee nie wierze ,hyhyhy

bryki z USA tez niby nie skręcają , a ostatnio wróbel wymiatał mustangiem i jak pamiętam był mocno zdziwiony, pozytywnie.

To był Shelby GT500 :gwizdanie:

swoją drogą do czego ma prowadzić ta dyskusja jak ziomy piszą, że E9 ma turbodziurę kiedy to najszybciej wkręcająca się benzyna :kox:

może jechałeś jakimś padniętym ? :decayed:

Dual Scroll też robi swoją robotę, jakby nie było :gwizdanie:

Apropo Wróbla to nie jest on zawsze najlepszy :gwizdanie: Czasem go ktoś objedzie.

Jak już OT to OT. Poziek mamy na spotach SG- CZARNE B6Q 1.8T na pełnym GT28RS i programem by Compsport :naughty: Jak na razie na 1Bar zapitala na prostej podobnie do mojego, ale będzie 1.3Bar :gwizdanie: Czyżby nowy następca siwka. Pewnie coś słyszałeś o tym B6 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już OT to OT. Poziek mamy na spotach SG- CZARNE B6Q 1.8T na pełnym GT28RS i programem by Compsport :naughty: Jak na razie na 1Bar zapitala na prostej podobnie do mojego, ale będzie 1.3Bar :gwizdanie: Czyżby nowy następca siwka. Pewnie coś słyszałeś o tym B6

potwierdzam :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie jakieś padło :naughty:

niech jedzie na jakiś oficjalny czas :decayed: zobaczymy, co to potrafi :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie jakieś padło :naughty:

niech jedzie na jakiś oficjalny czas :decayed: zobaczymy, co to potrafi :kox: :kox: :kox:

skończy projekt to pewnie pojedzie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skończy projekt to pewnie pojedzie :wink4:

czekam cierpliwie, dziwnie spokojny :kox::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie jakieś padło :naughty:

niech jedzie na jakiś oficjalny czas :decayed: zobaczymy, co to potrafi :kox: :kox: :kox:

Myślisz, że pełne GT28RS z A/R ~0.87 będzie gorsze od twojego Eliminatorka :tongue4: :>

Zobaczymy zresztą co pokaże samo auto, no i Compoty bo tam prawdopodobnie będzie ponowne strojenie na 1.3Bar.... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie jakieś padło :naughty:

niech jedzie na jakiś oficjalny czas :decayed: zobaczymy, co to potrafi :kox: :kox: :kox:

Myślisz, że pełne GT28RS z A/R ~0.87 będzie gorsze od twojego Eliminatorka :tongue4: :>

Zobaczymy zresztą co pokaże samo auto, no i Compoty bo tam prawdopodobnie będzie ponowne strojenie na 1.3Bar.... .

Czy one nie byla czasem kiedys na allegro do sprzedania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz, że pełne GT28RS z A/R ~0.87 będzie gorsze od twojego Eliminatorka :tongue4: :>

http://www.mjbmotorsport.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/b6a4dragtimedatabase.htm

rozejrzyj się i sobie odpowiedz sam :kox::naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz, że pełne GT28RS z A/R ~0.87 będzie gorsze od twojego Eliminatorka :tongue4: :>

http://www.mjbmotorsport.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/b6a4dragtimedatabase.htm

rozejrzyj się i sobie odpowiedz sam :kox::naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Z tego co wiem i widać też w tej tabeli to tam nie mają za bardzo softów pod konkretne turba, więc strojenia od podstaw nie ma tam może połowa aut, tylko wgrywają gotowce. GTRS, GT28RS, GT2871r jeździ na tym samym sofcie :gwizdanie: Revo BT, mimo iż to inne turbo o różnej wydajności. No ale widać, że na GT28RS można zrobić 12,7 ,a na GTRS-Eliminator 13,1 więc różnica jest. Poza tym to ubogie te dane w tabeli bo podane jest np. tylko GT28RS, a tych turbo jest kilka rodzajów z różnymi A/R. Tak więc jak sam widzisz ta tabelka jest poglądowa i nie jest jakąś wyrocznią :gwizdanie: :decayed::naughty: GT2X-Eliminator robi 13,3 :naughty: Nieźle. Biorąc pod uwagę, że to w B6 to w B5 będzie nieco lepiej bo jest lżejsze :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ty widzisz ale dwa najlepsze czasy są na eliminatorach :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ty widzisz ale dwa najlepsze czasy są na eliminatorach :evil:

Nie rozumiesz o co mi chodzi. Chodzi o to, że pełne GT28RS ma nieco większą wydajność jednak niż GTRS-Eliminator, a jeśli oba jeżdżą na sofcie który był napisany pod GTRS-Eliminator to GT28RS nie osiągnie swojej max wydajności raczej bo soft może nie pozwolić. No i jak już napisałem nie ma podanych A/R tych turbin w tej tabeli. Poza tym to tak jak już napisałem GTRS-Eliminator ma A/R 0.64, a GT28RS powiedzmy 0.87 . Jasne jest więc że to z A/R 0.87 będzie miało większą wydajność i pozwoli na więcej.

Zresztą co mu tu będziemy dużo gadać wszystko zależy od konkretnego motora w jakim jest stanie jak wystrojony i jak wysoko się go da zakręcić do tego. A życie pokaże co pokaże B6 z Świętochłowic :) :gwizdanie:

Ja mam teraz wałki z ADR założone i silnik kręci się do 7k Rpm bardzo lekko, o wiele lżej niż na seryjnych wałkach :naughty::wink4: Na seryjnych powyżej 6k Rpm czuć było że się już przypychał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...