malik 6 Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Są już oficjalne dane: 496Hp / 434Nm "AWE Car - Puts down about 376awhp and is running ~6psi of boost. The kit will be ~8k but is not ready to buy yet. They are still doing final touches but want everyone to know that the hardware is ready ASP Car - Puts down 400awhp and runs great ~10psi on a twin screw type blower. The kit will be ~12k but includes the FMIC. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 malik bierz będziesz rsy wciągał :> zamontujemy sami u pozia w garażu..poź wystawi gwarancje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krotki 2 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Malik - jak już kupisz tą sprężarke i będziesz chciał poprawić hamulce to daj znać - mam kolesia który srzedaje porszaki i przy okazji handluje częściami do nich - przy 500 koniach przydałyby Ci się hantle od GT2 - jakieś ceramiki... - gwarantuje że zapłacisz za nie mniej niż za kompresor... - tak z ciekawostek - koleś w 2007r sprzedał więcej samochodów tej marki niż wszystkie salony Porscha w Polsce razem wzięte :gwizdanie: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Dzięki za sugestie. Myślę jednak, że na dzień dzisiejszy spasuję. 340Hp na razie powinno mi wystarczyć. Jak zacznie brakować mocy po kilku miesiącach to zacznę rozgląać się za rozbudową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Po przejsciu z 190ps w dizlu to 340 w benzynie to i tak bedzie dla Ciebie szok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 módl sie o 300km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 módl sie o 300km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Na rynek amerykański te silniki są wyżyłowane na 360ps. Zobaczymy ile z tego zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Na rynek amerykański te silniki są wyżyłowane na 360ps. Zobaczymy ile z tego zostało no i jak doliczysz naszą benzynke to wyjedzie z 375 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 W S4 B6 były problemy z serią (grzanie), ale w B7 podobno już jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 No Malikusie jak zapodasz kompresor to bije czołem o podłoge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Malik hehe konkretna decyzja Ale z EVO 9 nie ma szans...ja na pewnym spocie na Cargo widziałem pojedynek EVO 9 GT340 z Audi RS4 B5 podkręconym na 460KM i EVO wygrało o długość RS'a EVO to EVO [br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:23_________________________________________________Wszystko pięknie ładnie tylko te 496KM są pod warunkiem że seria S4 ma te 344KM i trzyma moc.... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 No Malikusie jak zapodasz kompresor to bije czołem o podłoge będe odrazu za Toba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dygu 0 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Malik hehe konkretna decyzja Ale z EVO 9 nie ma szans...ja na pewnym spocie na Cargo widziałem pojedynek EVO 9 GT340 z Audi RS4 B5 podkręconym na 460KM i EVO wygrało o długość RS'a EVO to EVO [br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:23_________________________________________________Wszystko pięknie ładnie tylko te 496KM są pod warunkiem że seria S4 ma te 344KM i trzyma moc.... :gwizdanie: Te RS4 bylo na blachach WK?? kolor taki jak ten?? klik?? jeśli tak to ja się nie dziwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Nie nie, nie było na blachach WK, WK to Ursus a ja jestem z Ursusa i znam Jacka właściciela srebrnej RS4 na WK on ma seryjną moc jak na razie seryjną...idzie zima i idą mody...ale na spotach w tym roku była seria. Wspomniane przez emnie RS4 jest na blachach WPI...również w srebrnym kolorze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dygu 0 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 yhy ta tez rozważałem często stoi pod sportmile w piasecznie te?? http://www.sportmile.pl/p_2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobi_one 1 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 hmm fajna sprawa..... :> ale czy to zda egzamin hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Czerwona kreska (S4 z kompresorem), zielona (RS4 fabryczne), niebieska (S4 fabryczne) Testy na benzynie 91 oktanów (niestety taką c**jnię tankują w USA jak sam miałem się okazję przekonać, a 93 oktany to najlepsza jaką znajdziecie) Poniżej kilka filmików. Auto jadące z kamerą to fabryczne RS4 B7 Sedan. Filmowane za oknem jest czarne S4 B7 Avant z kompresorem. Video #1 (rolowany start, S4 daje sygnał do startu). http://s426.photobucket.com/albums/pp348/Sean-VF/Audi%20A4/?action=view¤t=MOV06339.flv Video #2 (rolowany start, RS4 daje sygnał do startu). http://s426.photobucket.com/albums/pp348/Sean-VF/Audi%20A4/?action=view¤t=MOV06340.flv Robi wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 91 to nie jest liczba oktanów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Załączam link do tekstu źródłowego http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=243434 Ja się na tym pewnie średnio znam ale w takim razie jak byś przetłumaczył "91 octane"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się