Awra 28 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Auto po założeniu amora monroe realflex stało się sztywniejsze, problem myszkowania prawie zanikł. Na tych realflexach przód siadł niżej o 1cm. Dzięki Panowie za pomoc w temacie i za upieranie się co do wymiany amorków. Mieliście rację Uprzedzam tylko że ujechałem na nich może z kilometr i już wydawało mi się że auto stało się sztywniejsze i to dość mocno, dam znać jeszcze czy bardzo mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 A co mówiłem, te procenty można wsadzić w d... Teraz sam na własnej skórze odczułeś to co się mówiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Auto po założeniu amora monroe realflex stało się sztywniejsze, problem myszkowania prawie zanikł. Na tych realflexach przód siadł niżej o 1cm. Dzięki Panowie za pomoc w temacie i za upieranie się co do wymiany amorków. Mieliście rację Uprzedzam tylko że ujechałem na nich może z kilometr i już wydawało mi się że auto stało się sztywniejsze i to dość mocno, dam znać jeszcze czy bardzo mocno. A możesz zdradzić ile cię kosztowały te Reflexy? Też szukam czegoś do siebie. Bilstein B6 trochę drogi. Myślałem o Koni albo Sachs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Uderz do kolegi: http://a4-klub.pl/index.php?/user/88863-rychle84/ Masz blisko a też handluje częściami albo oczywiście do naszego działu komercyjnego, jest też kilka osób które znajdą i dobiorą Ci amorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Od dzika kupiłem tomaszstn. naturalnie miałes rację... powiedzcie mi jedno , czy sztywniejsze amory mogą powodować, że ujawniły się stuki w zawieszeniu? Bo po założeniu amorów cos mi pukac zaczelo, tzn. dudnic na dołkach ale przy takiej trochę szybszej jezdzie po naszym dziurawym asfalcie. Edytowane 18 Października 2014 przez Awra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Sprawdź dokładnie, bo mi to stukały te amorki i poszły na reklamację, która została uznana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 No dobra, ale mam na stacji diagnostycznej to sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Sprawdź dokładnie zawias, łączniki stabilizatorów, czasami są wybite te gumy nad, pod sprężyną, w sumie wszystko może mieć znaczenie, tak jak kolega wyżej powiedział również amorki ale zacząłbym od tego co wcześniej napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Przeglądałem trochę internet pod kątem stuków po wymianie zawiasu na sztywniejsze. Wiele osób miało tak, że było wrażenie stukania amorka - bujałem autem z kolegą i stuków zero, pchaliśmy przód w dół i też nic, na takich łagodnych zagłębieniach asfaltu jest cisza natomiast w czasie jazdy po nierównościach słuchać takie głuche uderzenia ALE ja nigdy nie miałem takiego twardego auta i prawda Mariusz miałeś rację one są twarde. Auto było na szarpakach 2-3 tyg. temu i wątpię żeby coś się zmieniło. Podjadę w przyszłym tygodniu na SKP i myślę że już samo badanie przyczepności powinno wywołać jakieś stuki i wtedy będę wiedział czy to amortyzatory. Na postoju też pracują te elementy które sugerujesz Tomku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Najlepiej auto na podnośnik, breszka i dokładnie posprawdzać, przeważnie na szarpakach nic nie wychodzi. Jeszcze sprawdź poduszki pod silnikiem, skrzynią, maglownica, drążki kierownicze (często lubią popukiwać a większość sprawdza tylko końcówki) no i końcówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ans 0 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 u mnie zaczela tak stukać maglownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Też częsta przypadłość modelu B6 nie wiem jak w B7, czy już tam czegoś nie poprawili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) ceny amortyzatorów bilstein b6 poszły w dół czy mamy do czynienia z podróbka? http://www.czesci24.pl/szczegoly/1103917/amortyzator_z_uchwytem_sprezyny-AUDI-A4,%20%28B7%29%20Sedan/AVANT%2011.2004-/CABRIO%2011.2005--Amortyzatory http://allegro.pl/bilstein-b6-amort-tyl-audi-a4-b6-sedan-kombi-kpl-i4657201986.html Edytowane 23 Października 2014 przez roman_tyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Poszły w dół, bo nikt tego nie kupuje, może wyprzedaż robią w BILSTEIN a jeszcze widzę że ze starą numeracją BNE a nie np.19/24 tak więc możliwe że dlatego. Nie ma sensu po za tym, bo jeśli masz np, zawias 1BE to są inne dostępne amorki Bilsteina do zawiasu 1BE i w lepszej cenie, i 1BE ma - 20 od standardu 1BA. Edytowane 23 Października 2014 przez powaguspisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Napisales tak jakby nie bylo roznicy pomiedzy bilstein b4 a bilstein b6 procz dwukrotnej roznicy cenowej. Moze niech sie wypowie ktoś kto jezdzil na jednych i drugich. Poza tym jakie do zawieszenia 1BE bys zastosowal? ( ja mam eibach -30, lezy kolo -40) BTW. czy ktoś wie ile kosztują oryginaly do zawieszenia 1BE ? czyli Boge Edytowane 23 Października 2014 przez roman_tyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Zamiast B6 zastosowałbym B8 a oryginał pewnie za szt. tyle co miałbyś komplet PS: W większości Sachs szedł w ori, przynajmniej ja się się z takimi spotykałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) porównanie amorka ori 1BA do bilstein b6 (przy eibachu lezy tak jak wczesniej bylo na ori amorkach czyli 63.5cm) Edytowane 28 Października 2014 przez roman_tyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Ale prowadzenie to pewnie się zmieniło, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camilo01 0 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 podacie numer tych B6 ? jest tego trochę na allegro ale każdy o innym numerze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 przód: 24-119788 tyl: 24-119795 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się