Bzyk0001 0 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 A te koni to porównywalny komfort tzn amortyzator co bilstein b4-b6 bo b8 jest chyba sporo twardszy ja szukam komfortu ale żeby auto się dobrze prowadziło i ładnie wyglądało nie zależy mi na mega sportowym zawieszenie..nie u nas w regionie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisssx 1 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 B4 jest do zwykłych b6 do -40 B8 powyżej -40 ale w praktyce b6 i b8 prawie to samo Choć fakt b8 twardszy niż b6 ale cena kosmos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk0001 0 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Czyli można powiedzieć ze jak bym się skłonił ku b6 to komfort będzie podobny co do 1be? Bo broń Boże nie chce taczek ani podskakiwanie na nierównościach i chodzi mi o to żeby nie było twardziej niż na sline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebiok 0 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) Panowie tak na szybko bo czas nagli. Amortyzatory kayaba pod ori zawieszenie a ja mam -30 weitec. Da rade? Wytrzymaja dlugo czy dokladac kasy bart[emoji769] Edytowane 16 Lutego 2015 przez bebiok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 U mnie KYB po założeniu sprężyn 1BE skończyły się po kilku miesiącach,z tym że już miały trochę przejechane na 1BA. Ale to je ewidentnie dobiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebiok 0 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Zamowilem te kayaba. Zobaczymy czy to bedzie jezdzilo na -30. Ma ktos tak zalozone? bart[emoji769] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm320 2 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 W Hondzie jeździłem na KYB + Jamex -40mm, jeździło się pięknie. Trzymał się drogi o niebo lepiej niż moja A4 z 1BE i Eibachami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor2208 0 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Koledzy możecie zweryfikować te oznaczenia amorków Sachs ponieważ nigdzie w temacie nie ma konkretnych oznaczeń, a szukam alternatywy dla Bilsteina B6, B8. Obecnie mam zawieszenie 1BA. SACHS (wersja dla zawieszenia sportowego) 558 297 - SEXOV32/15x127A - przód 312 784 - SEOV30/13x200A - tył Nikt, nic nie wie? Edytowane 18 Lutego 2015 przez gregor2208 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 U mnie już wszystko się pięknie poukładało. Zawieszenie jeszcze raz było rozluźnione i skręcone. Poniżej porównanie jak auto stało na sprężynach 1BE i amortyzatorach KYB (8kat z przodu, 10 z tyłu - we wlepce jest 10-ta), a jak stoi obecnie na Eibach Pro Kit -30mm i amortyzatorach Koni STR T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaki89 8 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Wygląda dobrze i już nie taka koza, ciekawe jak ułoży się na większym kole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebiok 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Ladnie. Bardzo twardo?? bart[emoji769] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 U mnie już wszystko się pięknie poukładało. Zawieszenie jeszcze raz było rozluźnione i skręcone. Poniżej porównanie jak auto stało na sprężynach 1BE i amortyzatorach KYB (8kat z przodu, 10 z tyłu - we wlepce jest 10-ta), a jak stoi obecnie na Eibach Pro Kit -30mm i amortyzatorach Koni STR T. Witaj, Bardzo ładnie siadło na tym setupie Na letnim kółeczku będzie Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Sachsa do 1BE nie polecam. Tyl zaczął skrzypieć po zimie, a przedni wylał sie po niecałych trzech latach. Poza tym szału nie robi w prowadzeniu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekR 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam koledzy , mam takie pytanie , przeczytałem cały ten watek do tego jeszcze kilka innych. pomóżcie bo mam taki problem ze stukaniem w przednim prawym kole. kilkakrotnie sprawdzałem zawieszenie i jest ok, prawie cała prawa strona wymieniona. Sprezyny wymieniłem na eibach pro kit -30 i zostawiłem niestety seryjny amorek 1BA , i czy to moze byc przyczyna stukania? na nierównościach , zjezdzaniu z kraweznika , wjezdzaniu na nisko obsadzona studzienke, itd. ostatnio nawet zauwazyłem cos takiego ze jak siedzi ktos z prawej strony to jakby troche mniej stukało. Czy miał ktos moze z was taki problem koledzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebiok 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Albo skrecales zawieszenie na wiszacym i koncowki do wymiany lub po prostu sprezyna skonczyla amortyzator. bart[emoji769] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Też obstawiam że amorki umarły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Ladnie. Bardzo twardo?? Właśnie nie za bardzo, raczej komfortowo. Gdyby nie to że autem jeździ żona, to założyłbym coś z serii Sport, albo gwint. Na letnich pewnie będzie bardziej tłukło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ans 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Jak dla mnie wizualnie na Twoich Koni jest idealnie jak bedziesz mial juz letnią felge koniecznie wrzuć tu fotki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekR 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Albo skrecales zawieszenie na wiszacym i koncowki do wymiany lub po prostu sprezyna skonczyla amortyzator. bart[emoji769] Co miałes kolego na mysli piszac "na wiszacym"? amorki ostatnio sprawdzałem i wyszedł pomiar lewego bdb a prawy db, wiec nie mam pojecia Edytowane 23 Lutego 2015 przez maniekR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebiok 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Na wiszacym tz jak skrecales wahacze to nie byly podparte np podnosnikiem. Tymi pomiarami nie ma co sie sugerowac. bart[emoji769] Edytowane 23 Lutego 2015 przez bebiok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się