pacos 0 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Panowie mam około 2.5 tys obr. przy 100kmh jadac na 5 biegu. Czy są skrzynie w a4 gdzie można mieć te obroty jeszcze niższe? Pytam z ciekawości. Wy też tak macie? W innym temacie pisali, że w 1.8T przy 3 tys. jest 100kmh czyli moim zdaniem bardzo kiepskie przelozenie jak na jazdę w trasie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joker99 0 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Czesc, w moim identycznie, 2.4 V6 , przy 100km/h jakies 2.5 tys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peacenotwar 1 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 W 2.6 to samo. Kolejna przewaga fałki nad czterogarami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Skrzynia sześciobiegowa załatwia sprawę i obroty są jeszcze mniejsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oca69 2 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Skrzynia sześciobiegowa załatwia sprawę i obroty są jeszcze mniejsze. Był już temat ze skrzynia 6 w 2.4 i auto straciło moc bo nie te przełożenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 (edited) Czyli wychodzi na to że jednak czterocylindrowiec plus skrzynia 6 jest górą.! Edited September 26, 2014 by jacek70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oca69 2 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Czyli wychodzi na to że jednak czterocylindrowiec plus skrzynia 6 jest górą.!Ile by nie miał tych biegów na trasie kleka przy V6 . 100 i bez redukcji się przyjmie wyprzedza . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 A w 1,8T z redukcją wyprzedza się tak ze 2,4 może tylko o tym pomarzyć i zapomnieć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banan 109 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 W multitroniku - 3 tyś obr to licznikowe 157-158 km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadiush 1 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 (edited) pomyłka w temacie w 1.8 mam 3 tys obrotów i jakieś 124 km Edited September 26, 2014 by Arkadiush Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banan 109 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Tez mi potem pali tyle gazu ile Tobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
peacenotwar 1 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Tylko ze w czterech garkach jest jeden wielki huk przy 3 tys obrotów, a w v-ce cisza jak makiem zasiał [emoji4] Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Ten huk robi robotę a cisza nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peacenotwar 1 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Dat sound of inline 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul87 59 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 6 biegowa z a4 b6 i 2.4v6 , 6 bieg 100km to jakies 2050-2100 obr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 1,8t +Q 100 km/h 2100 obrotów. Czyli tyle samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul87 59 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 6 w 1.8t a4b6 1.8t jest krotsza niz w 2.4 manualu . Sprawdzalem Link to comment Share on other sites More sharing options...
75max 0 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 2.4 tiptronic 2tyś 100km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porter3 0 Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Jak wyżej. 2.4 v6 tiptronic na 5-tce 2tyś 100km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now