babka321 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Witam. Zastanawiam się nad pewną kwestią, mianowicie chodzi mi o regenerację wahaczy dolnych czyli wymiany tulei gumowo-metalowych. Czy jest to możliwe??? Zaintrygowało mnie to ponieważ znalazłem w sprzedaży tuleje i zastanawiam się czy potrzebny jest jakiś specjalistyczny sprzęt do ich wymiany, czy tylko zwykła prasa. Może ktoś już robił coś takiego? Z góry dzięki za pomoc.
tomaszstn Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Dużo osób to robiło, np. ja tyle że nie sam a oddałem do firmy która zajmuje się regeneracją, za dwa wraz z wymianą zapłaciłem tyle co za 1 nowy 1
jacek70 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 A ile wytrzymują regenerowane? Czy warto? Pytam bo nie wiem.
tomaszstn Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Jak wsadzisz dobre tuleje, np z Lema to wytrzymają tyle samo co nowe wahacze z Lemfordera, warunek te które oddajesz do regeneracji to muszą być ori.
JózefPiłsudski Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Operacja wymaga specjalistycznych narzędzi czy wystarczy prasa i trochę wiedzy?
tomaszstn Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Zależy który wahacz, tuleje dasz radę jeśli masz sprzęt ale sworzeń to już gorzej.
eXik Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 A możesz podać jakieś namiary gdzie regenerują? I Czy to Ty do nich wysyłałeś ?
DraKio Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 kupujesz tulejke i na prasie wprasowujesz , prasa moze byc amatorska , lewarek hydrauliczny i ogień sworznia sam nie zregenerujesz w domowych warunkach ;d a tuleje są dostępne i w niedużych pieniądzach wiec jak masz jakas tulejke wywaloną to naprase i latasz dalej
tomaszstn Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 A możesz podać jakieś namiary gdzie regenerują? I Czy to Ty do nich wysyłałeś ? Ja robiłem w zaprzyjaźnionym warsztacie, mieli już po regeneracji na stanie. Oni to oddają bodajże do firmy w Bytomiu ale mogę się mylić, nie pamiętam już bo to dość czasu temu było.
pionti2 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) A tak wogóle to czy można wymieniać sworznie w naszych wahaczach? Szukam w necie sworzni do zawieszenia A4 B6 i nijak nie mogę znaleźć. Tulei jest pełno. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez pionti2
lechwik Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Witam takie Pytanie Muszę wymienić tuleje w wachaczu ( prawym dolny tylni ) A4 B6 2003rok Jak wyjmuje ten wachacz to czy łatwo zdemontować zwrotnice i jakie narzędzia do tego przygotować? Jaką tuleje kupić może macie jej numer i ew kto to wymieni (wybije i wbije) w Mazowieckim ? Pozdrawiam Wiktor Edytowane 16 Listopada 2016 przez lechwik
misza9966 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 A tak wogóle to czy można wymieniać sworznie w naszych wahaczach? Szukam w necie sworzni do zawieszenia A4 B6 i nijak nie mogę znaleźć. Tulei jest pełno. siemka.jak poszlo ze sworzniami?bo sam szukam gdzie mozna zregenerowac
adasm112 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Witam kolego. Mam zaprzyjaźnioną firmę która regeneruje właśnie wahacze. Ja jeżdżę już 1.5 roku. Wszystko na org. Więcej na priv. ;D
Yag3 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Witam kolego. Mam zaprzyjaźnioną firmę która regeneruje właśnie wahacze. Ja jeżdżę już 1.5 roku. Wszystko na org. Więcej na priv. ;D jeśli jest możliwość to także potrzebuję namiar na regenerację Adasm112, jeśli możesz podpowiedzieć gdzie szukać tej firmy od regeneracji wahaczy do b6 tki z góry thx pozdrawiam
Alko-maty Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Skoro przeprowadzałeś regenerację wahaczy to podaj jeszcze jakie koszty się z tym wiążą, bo na ten temat nic nie piszesz,a ciekawi mnie czy jest to porównywalne z kupnem kompletu nowych czy też wyraźnie tańsze, sam nigdy nie brałem opcji regeneracji części zawieszenia pod uwagę.
erchi Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Koszt regenerowanych jest rzędu 550-600zł za komplet (bez faktury). Tyle bynajmniej to kosztowało 2 lata temu w Poznaniu, nie wiem jak teraz/gdzie indziej. Korzystnie cenowo wypadają zestawy, np. MS czy SKV, w komplecie dodatkowo drążki/końcówki, łączniki, no i komplet nowych śrub. Jeżdżę na regenerowanych od ok. 60tys km, na tę chwilę nic nie hałasuje.
azure Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Koszt regenerowanych jest rzędu 550-600zł za komplet (bez faktury). Tyle bynajmniej to kosztowało 2 lata temu w Poznaniu, nie wiem jak teraz/gdzie indziej. Korzystnie cenowo wypadają zestawy, np. MS czy SKV, w komplecie dodatkowo drążki/końcówki, łączniki, no i komplet nowych śrub. Jeżdżę na regenerowanych od ok. 60tys km, na tę chwilę nic nie hałasuje. Raczej ze 30kkm, bo jak kojarzę to w tym roku wrzucałeś... :-)
erchi Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Źle kojarzysz Wrzucałem z końcem 2014 albo początkiem 2015 (a zatem mogłem rozminąć się o ok. 10tys km) Edytowane 19 Grudnia 2016 przez erchi
adasm112 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Witam. Wybaczcie że tak późno odpisuje ale nie miałem zbytnio czasu. Dużo osób pisało do mnie już na priv w sprawie kontaktu. Chłopaki regenerują do prawie każdego modelu od Fiata po Wartburga nawet ;D więc ja płaciłem za wszystko prawie 800 zł łącznie z KW. Dostałem gwarancję na rok pisemną. Czekałem na wahacze około 2 dni. Jeśli masz org to wysyłasz do chłopaków i robią na Twoich z tym że musisz tak czekać do tygodnia. A jeśli chcesz to oni Tobie wysyłają już po regeneracji a ty im odsyłasz swoje (muszą być org!) i zwracają Tobie jakąś kwotę. Fajna i miła obsługa. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Klawisz-84 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Dnia 27.12.2016 o 00:11, adasm112 napisał: Witam. Wybaczcie że tak późno odpisuje ale nie miałem zbytnio czasu. Dużo osób pisało do mnie już na priv w sprawie kontaktu. Chłopaki regenerują do prawie każdego modelu od Fiata po Wartburga nawet ;D więc ja płaciłem za wszystko prawie 800 zł łącznie z KW. Dostałem gwarancję na rok pisemną. Czekałem na wahacze około 2 dni. Jeśli masz org to wysyłasz do chłopaków i robią na Twoich z tym że musisz tak czekać do tygodnia. A jeśli chcesz to oni Tobie wysyłają już po regeneracji a ty im odsyłasz swoje (muszą być org!) i zwracają Tobie jakąś kwotę. Fajna i miła obsługa. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Ale jaka nazwa firmy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się