Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja Wahaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zastanawiam się nad pewną kwestią, mianowicie chodzi mi o regenerację wahaczy dolnych czyli wymiany tulei gumowo-metalowych. Czy jest to możliwe??? Zaintrygowało mnie to ponieważ znalazłem w sprzedaży tuleje i zastanawiam się czy potrzebny jest jakiś specjalistyczny sprzęt do ich wymiany, czy tylko zwykła prasa. Może ktoś już robił coś takiego? Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Dużo osób to robiło, np. ja tyle że nie sam a oddałem do firmy która zajmuje się regeneracją, za dwa wraz z wymianą zapłaciłem tyle co za 1 nowy :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A ile wytrzymują regenerowane? Czy warto? Pytam bo nie wiem.

Opublikowano

Jak wsadzisz dobre tuleje, np z Lema to wytrzymają tyle samo co nowe wahacze z Lemfordera, warunek te które oddajesz do regeneracji to muszą być ori.

Opublikowano

Operacja wymaga specjalistycznych narzędzi czy wystarczy prasa i trochę wiedzy? :naughty:

Opublikowano

Zależy który wahacz, tuleje dasz radę jeśli masz sprzęt ale sworzeń to już gorzej.

Opublikowano

A możesz podać jakieś namiary gdzie regenerują? I Czy to Ty do nich wysyłałeś ?

Opublikowano

kupujesz tulejke i na prasie wprasowujesz , prasa moze byc amatorska , lewarek hydrauliczny i ogień ;)

sworznia sam nie zregenerujesz w domowych warunkach ;d

a tuleje są dostępne i w niedużych pieniądzach wiec jak masz jakas tulejke wywaloną to naprase i latasz dalej :)

Opublikowano

A możesz podać jakieś namiary gdzie regenerują? I Czy to Ty do nich wysyłałeś ?

Ja robiłem w zaprzyjaźnionym warsztacie, mieli już po regeneracji na stanie. Oni to oddają bodajże do firmy w Bytomiu ale mogę się mylić, nie pamiętam już bo to dość czasu temu było.

Opublikowano (edytowane)

A tak wogóle to czy można wymieniać sworznie w naszych wahaczach?

Szukam w necie sworzni do zawieszenia A4 B6 i nijak nie mogę znaleźć.

Tulei jest pełno.

Edytowane przez pionti2
Opublikowano (edytowane)

Witam

takie Pytanie

Muszę wymienić tuleje w wachaczu ( prawym dolny tylni ) A4 B6 2003rok

Jak wyjmuje ten wachacz to czy łatwo zdemontować zwrotnice i jakie narzędzia do tego przygotować?

Jaką tuleje kupić może macie jej numer i ew kto to wymieni (wybije i wbije) w Mazowieckim ?

Pozdrawiam

Wiktor

Edytowane przez lechwik
Opublikowano

A tak wogóle to czy można wymieniać sworznie w naszych wahaczach?

Szukam w necie sworzni do zawieszenia A4 B6 i nijak nie mogę znaleźć.

Tulei jest pełno.

siemka.jak poszlo ze sworzniami?bo sam szukam gdzie mozna zregenerowac

Opublikowano

Witam kolego. Mam zaprzyjaźnioną firmę która regeneruje właśnie wahacze. Ja jeżdżę już 1.5 roku. Wszystko na org. Więcej na priv. ;D

Opublikowano

Witam kolego. Mam zaprzyjaźnioną firmę która regeneruje właśnie wahacze. Ja jeżdżę już 1.5 roku. Wszystko na org. Więcej na priv. ;D

jeśli jest możliwość to także potrzebuję namiar na regenerację

Adasm112, jeśli możesz podpowiedzieć gdzie szukać tej firmy od regeneracji wahaczy do b6 tki z góry thx pozdrawiam

Opublikowano

Skoro przeprowadzałeś regenerację wahaczy to podaj jeszcze jakie koszty się z tym wiążą, bo na ten temat nic nie piszesz,a ciekawi mnie czy jest to porównywalne z kupnem kompletu nowych czy też wyraźnie tańsze, sam nigdy nie brałem opcji regeneracji części zawieszenia pod uwagę.

Opublikowano

Koszt regenerowanych jest rzędu 550-600zł za komplet (bez faktury). Tyle bynajmniej to kosztowało 2 lata temu w Poznaniu, nie wiem jak teraz/gdzie indziej.

Korzystnie cenowo wypadają zestawy, np. MS czy SKV, w komplecie dodatkowo drążki/końcówki, łączniki, no i komplet nowych śrub.

Jeżdżę na regenerowanych od ok. 60tys km, na tę chwilę nic nie hałasuje.

Opublikowano

Koszt regenerowanych jest rzędu 550-600zł za komplet (bez faktury). Tyle bynajmniej to kosztowało 2 lata temu w Poznaniu, nie wiem jak teraz/gdzie indziej.

Korzystnie cenowo wypadają zestawy, np. MS czy SKV, w komplecie dodatkowo drążki/końcówki, łączniki, no i komplet nowych śrub.

Jeżdżę na regenerowanych od ok. 60tys km, na tę chwilę nic nie hałasuje.

Raczej ze 30kkm, bo jak kojarzę to w tym roku wrzucałeś... :-)

Opublikowano (edytowane)

Źle kojarzysz ;)

Wrzucałem z końcem 2014 albo początkiem 2015 :) (a zatem mogłem rozminąć się o ok. 10tys km)

Edytowane przez erchi
Opublikowano

Witam. Wybaczcie że tak późno odpisuje ale nie miałem zbytnio czasu. Dużo osób pisało do mnie już na priv w sprawie kontaktu. Chłopaki regenerują do prawie każdego modelu od Fiata po Wartburga nawet ;D więc ja płaciłem za wszystko prawie 800 zł łącznie z KW. Dostałem gwarancję na rok pisemną. Czekałem na wahacze około 2 dni. Jeśli masz org to wysyłasz do chłopaków i robią na Twoich z tym że musisz tak czekać do tygodnia. A jeśli chcesz to oni Tobie wysyłają już po regeneracji a ty im odsyłasz swoje (muszą być org!) i zwracają Tobie jakąś kwotę. Fajna i miła obsługa.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dnia 27.12.2016 o 00:11, adasm112 napisał:

Witam. Wybaczcie że tak późno odpisuje ale nie miałem zbytnio czasu. Dużo osób pisało do mnie już na priv w sprawie kontaktu. Chłopaki regenerują do prawie każdego modelu od Fiata po Wartburga nawet ;D więc ja płaciłem za wszystko prawie 800 zł łącznie z KW. Dostałem gwarancję na rok pisemną. Czekałem na wahacze około 2 dni. Jeśli masz org to wysyłasz do chłopaków i robią na Twoich z tym że musisz tak czekać do tygodnia. A jeśli chcesz to oni Tobie wysyłają już po regeneracji a ty im odsyłasz swoje (muszą być org!) i zwracają Tobie jakąś kwotę. Fajna i miła obsługa.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Ale jaka nazwa firmy :D

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...