Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zawieszające sie obroty, ciężko pali i sie dusi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem posiadaczek slicznej a4 b5 z 99 roku z silniczkiem 1.6 [ANA]

autko spisywało sie bez zarzutów aż do teraz ;/

raz na jakis czas ciezko jest odpalić auto, raz pali na dotyk a raz musze długo kręcic rozrusznikiem i po ok 30 sekundach z trudem odpali... dzieje sie tak zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku.. chociaz na ciepłym czesciej.. druga rzecz jaka zauwazyłem jest to ze czasem obroty mi sie zawieszaja... puszczam gaz a obroty utrzymuja sie na 3,5 tys do 4 tys.. po ok 40 sekundach powoli spadaja... dzisiaj miałem sutuacje taka ze stałemna swiatłach a silnik pracował na 3 tys obr. z boku wygladało to tak jakbym uczył sie jezdzic..

wymieniłem świece i przewody, filtr powietrza.. w poniedziałek wymienie filtr paliwa i wyczyszcze przepustnice.. moze to cos pomoże.

moze to jakis czyjnik ale coś? jak sadzicie?

Opublikowano

Sprawdź błędy. Może to być zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.

Opublikowano

dzis zauwazyłem ze jeden z przewodów odmy jest mogry... pekniety albo przegnił... moze to ma zwiazek z tym? zasysa lewe powietrze

Opublikowano (edytowane)

Witam. Nie będę zakładał nowego tematu bo problem podobny z tą różnica że z obrotami wszystko ok. Wymieniłem świece ale dalej to samo. Po podłaczeniu pod vaga pokazuje taki błąd

522 Czujnik temp cieczy chłodzącej G-62 przerwa lub zwarcie do plusa.

Chciałem wymieniać kable ale zastanawiam się czy czasem ten czujnik nie robi bałaganu. Dodam iż kostka czy jest do niego potpięta czy nie to cały czas ten sam błąd. Na zegarach normalnie temp. wskazuje 90 st. Jak ktoś miał podobny przypadek to bym był wdzięczny za pomoc.

Edytowane przez szyman
Opublikowano

borutaaa nie zapomnij obejrzeć kopułki, miałem kiedyś problem z obrotami i dopiero wymiana kopułki i przewodów WN na przewody BERU pomogła bo na innych występowało dziwne "falowanie" obrotów.

Opublikowano

przewody założone mam BERU. niedawno wymieniałem... falowac to mi raczej nie faluja.. poprostu zawieszaja sie i silnik sam chodzi na wysokich obrotach przez dłuższa chwile... nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć


powiedzcie mi jeszcze czy moje problemy moga być z przyczyn uszkodzonej odmy?

Opublikowano

U mnie weszłam się obroty na 2000-2100 obrotów natomiast na wolnych chodził jak na 3 cylindry. Winny był oczywiście zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Dwie dychy zamiennik i po sprawie.

Opublikowano

da sie jakos sprawdzic czy ten zaworek jest uszkodzony?


problem rozwiązany... niestety awarii uległ komputer;/

Opublikowano

Witam. Nie będę zakładał nowego tematu bo problem podobny z tą różnica że z obrotami wszystko ok. Wymieniłem świece ale dalej to samo. Po podłaczeniu pod vaga pokazuje taki błąd

522 Czujnik temp cieczy chłodzącej G-62 przerwa lub zwarcie do plusa.

Chciałem wymieniać kable ale zastanawiam się czy czasem ten czujnik nie robi bałaganu. Dodam iż kostka czy jest do niego potpięta czy nie to cały czas ten sam błąd. Na zegarach normalnie temp. wskazuje 90 st. Jak ktoś miał podobny przypadek to bym był wdzięczny za pomoc.

Zmień po prostu czujnik, nie ufaj ślepo vagowi on ci tylko wskazuje problem a kable nie podają od tak sobie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...