Pazdzi Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Witam , widze ze watek juz wiele razy poruszany, natomiast z mojej strony to wyglada tak ze po zejsciu ze ssania stoi normalnie (ok 750) a gdy silnik sie nagrzeje obroty spadaja praktycznie do 500 i faluja (500-600)czemu towarzysza drgania. Wymienilem cewke i swiece adaptowalem i czyscilem przepustnice nic nie pomaga. na Vag niema bledow. Stwierdzili ewidentne wypadanie zaplonu. czym moze byc spowodowane ?? Jakies pomysly??
jacek70 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Jak jest padnięty to takie objawy występują.
marzol Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, odmy, ezektor.
Dragon7820 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 witam mam podobny problem i pytanie jak poradziłeś sobie z tym ?
oca69 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam , widze ze watek juz wiele razy poruszany, natomiast z mojej strony to wyglada tak ze po zejsciu ze ssania stoi normalnie (ok 750) a gdy silnik sie nagrzeje obroty spadaja praktycznie do 500 i faluja (500-600)czemu towarzysza drgania. Wymienilem cewke i swiece adaptowalem i czyscilem przepustnice nic nie pomaga. na Vag niema bledow. Stwierdzili ewidentne wypadanie zaplonu. czym moze byc spowodowane ?? Jakies pomysly??Jeżeli spadają do 500 to wina przepustnicy. Sprawdź czy jest luz na talerzyku. Druga sprawa widzę że masz gaz, mogły się posypać mapy pb od gazu. Pojezdzij trochę na benzynie
gieras1988 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) ja nie wytrzymałem i rozkręciłem cały dolot odmy itd odmy były zawalone do połozy przekroju, podciśnienia nawet niezłe przepustnica oczywiście upaprana, odkręciłem ją od kolektora bez odpinania węży wodnych i wyczyściłem na ile miałem dojście u mnie akurat jak idzie ten plastik do przepustnicy(taka trąba łącząca się potem z filtrem, ale ta przy samej przepustnicy w której jest czujnik temperatury) był nierówno nałożony przez co podwinęła się uszczelka i myślę że wpuszczało dużo lewizny poskręcałem wszystko i o dziwo chyba jest coś lepiej jeśli chodzi o drgania, wywaliło jeszcze checka bo by nie był sobą jakby nie wywalił, ale tak czy inaczej jest trochę lepiej. Nie robiłem adaptacji przepustnicy także pojeżdżę trochę i zobaczę czy będzie jeszcze lepiej, pod koniec tygodnia będę miał dostęp do kabla to też zczytam czemu tego checka wywaliło no i d*pa, znowu falują i auto drga jeszcze zauważyłem, że jak jadę powoli na 5, tzn toczę się to słyszę jakiś dziwny dwięk czy coś, jak dodam gazu jest ok, mam w planie rzucić okiem na poduszki pod skrzynią i silnikiem Edytowane 11 Lutego 2015 przez gieras1988
Mateusz00 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 odłącz akumulator na jakiś czas, zakręć gaz i zrób jakies 100km na samej benzynie i zobacz czy problem występuje. u mnie problemem był właś nie gaz, jeden wtryskiwacz nie wyrabiał i rozjeżdżały się mapy. po regeneracji wtryskiwaczy i odpowiednim strojeniu, wymianie świec było ok. faluje o jakieś 10-20 obr/min co dla tego silnika chyba jest normalne.
gieras1988 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 odłącz akumulator na jakiś czas, zakręć gaz i zrób jakies 100km na samej benzynie i zobacz czy problem występuje. u mnie problemem był właś nie gaz, jeden wtryskiwacz nie wyrabiał i rozjeżdżały się mapy. po regeneracji wtryskiwaczy i odpowiednim strojeniu, wymianie świec było ok. faluje o jakieś 10-20 obr/min co dla tego silnika chyba jest normalne. dobry pomysł z tym pojeżdżeniem na benzynie, po wypłacie wypróbuję sam, ale czy to możliwe jak mam nowy gaz na Hanach który przejechał około 2000km dopiero ? niby wtryski dobre, ale gazownik powiedział że mam taki sobie komputer, Zenit czy coś takiego
Mateusz00 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 odłącz akumulator na jakiś czas, zakręć gaz i zrób jakies 100km na samej benzynie i zobacz czy problem występuje. u mnie problemem był właś nie gaz, jeden wtryskiwacz nie wyrabiał i rozjeżdżały się mapy. po regeneracji wtryskiwaczy i odpowiednim strojeniu, wymianie świec było ok. faluje o jakieś 10-20 obr/min co dla tego silnika chyba jest normalne. dobry pomysł z tym pojeżdżeniem na benzynie, po wypłacie wypróbuję sam, ale czy to możliwe jak mam nowy gaz na Hanach który przejechał około 2000km dopiero ? niby wtryski dobre, ale gazownik powiedział że mam taki sobie komputer, Zenit czy coś takiego odłącz akumulator na jakiś czas, zakręć gaz i zrób jakies 100km na samej benzynie i zobacz czy problem występuje. u mnie problemem był właś nie gaz, jeden wtryskiwacz nie wyrabiał i rozjeżdżały się mapy. po regeneracji wtryskiwaczy i odpowiednim strojeniu, wymianie świec było ok. faluje o jakieś 10-20 obr/min co dla tego silnika chyba jest normalne. dobry pomysł z tym pojeżdżeniem na benzynie, po wypłacie wypróbuję sam, ale czy to możliwe jak mam nowy gaz na Hanach który przejechał około 2000km dopiero ? niby wtryski dobre, ale gazownik powiedział że mam taki sobie komputer, Zenit czy coś takiego Możliwe, jeżeli gazownik źle wystroil instalacje. Zenit jest dobrym sterowników. Zenit jest dobrym sterowników i jeżeli gazownik mówi ze tu jest problem, to wg mnie problem jest ale z gazownikiem jaki masz reduktor? Możliwe tez ze jest jakas usterka w aucie. Podlacz kompa, sprawdź błędy, sondy lambda, zainteresuj sie tez ezektorem
gieras1988 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) ezekator wymieniłem, no sondy tak, ale walcze z systemem na komputerze żeby kabel odpalić bo chcę zrobić logi sond może to jakiś stary Zenit bo nei jest podłączony do sond co jest dziwne wg mnie przy tak skomplikowanym motorze, no i fakt może ten gazownik... nie wiem jaki reduktor :/ Edytowane 24 Lutego 2015 przez gieras1988
killer92 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Witam.podpinam sie pod temat.Mianowicie falują mi obroty po dodaniu gazu i puszczeniu a nastepnie sie ustatkują na 850 i jest ok.A chodzi o to że po włączeniu klimy to jest masakra pływają jak szalone a ostatnio to nawet auto gaśnie gdy jest gorąco na dworze.Byłem na gazowni-podpinali sie i katem ucha uslyszalem o zbyt duzej temp. gazu(nie wiem czy to ma cos wspólnego)ale na benzynie też mi falują.I autko sie muli jakby mialo z 70km po włączeniu klimy..Myślę że przepustnica by tak nie muliła.Odma i podciśnienie zrobiłem,sondy nie mogę wykręcić by podmienić .Błędy usunięte i nie ma żadnego,kiedyś był o składzie mieszanki-ale mysle ze to od różnicy paliwa bo teraz mi nie pokazuje go.Co myślicie o tym?? Edytowane 13 Lipca 2015 przez killer92
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się