Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Akcja wincyj gleby


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

comment_XhVIkavKTZWks8PIhdJeordNbBbnMnHx

Siema, zacznijmy od początku.

mam gwint mtsa skrecony na maxa w dół i dość poważny problem - potrzebuje zejsć niżej jakies 3-4 cm ale amortyzator juz teraz jest całkowicie dobity ( tz że jak wyciągnę sprężynę to i tak niżej nie zejdę). Patrząc na budowę amora chyba jedynym sposobem na zejście niżej jest skrócenie jego "nóżki" zaznaczonej na poniższym zdjęciu literką A

2m7xi4o.jpgaktualnie ma z 7-8 cm i chciałbym ją skrócic na 2-4 cm.

mam w tej sprawie pare pytań

1. Czy mój plan ma jakiekolwiek szanse na powodzenie?

2. Jesli już ciąc i spawać najlepiej byłoby chyba rozebrać amor? czy jak odkręce tą 6kątną nakrętkę to wyjdzie mi wkład?

22410c2269f45d22gen.jpg

3. czym odkręcic to 6kątne coś? :wink:

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

ea50258aabef2516.jpg

to albo tnij progres :decayed:

mts chyba nie jest tym nisko schodzącym gwintem, poszukaj może czegoś innego, u mnie w KW jak bym przód skręcił do końca to oparł bym chyba podłoge o ziemie nie próbowałem ale coś mi się tak wydaje :decayed:

tutaj z helperem, którego jak się wyjmie urywa się 4 cm, wychodziło chyba 65 do nadkola, a zobacz ile jeszcze jest do pokręcenia

P060314_1315_zps7cf0c267.jpg

Edytowane przez Pulpit
Opublikowano

własnie potrzebuje żeby auto schodziło na sama ziemie i brakuje mi urwania tych 3-4 cm :facepalm: ewentualnie czego szukać żeby zejsc bardzo nisko?

Opublikowano

bardzo nisko to i tak trzeba robić miejsce dla wahaczy, 57 cm chyba jest graniczne i wtedy masz coś koło 2 cm wahacz- ziemia

kowi albo czorny zobaczą to Ci powiedzą bo oni chyba mieli grubo pokręcone

Opublikowano

ja mam gwint weitec'a, skręciłem że zostało 4.5 cm gwintu na amorze ale skręcać sie nie dało opona siedziała na rancie błotnika :facepalm: obstawiam że było gdzieś 57-58cm a gdzie jeszcze 4.5cm do kręcenia :lol:

Opublikowano

ze swojego doswiadczenia moge powiedziec ze trudno bedzie zejsc nizej niz 40mm od serii.

miałem kiedys zawieche własnie -40mm i od górnych wahaczy do odboju gumowego w nadkolu było tylko ok 3 cm

jak wjachałem w wieksza dziure to górne wahacze waliły własnie w ten odbój

jakby zejsc jeszcze nizej to tego luzu juz wcale nie bedzie...

Opublikowano

Wal na pw podpowiem.

Opublikowano

amory koni to po pierwsze..ale i tak bedzie waliło u góry..przerabiałem temat..na zime skrecałem -4cm i to był max.. bo obcieralo mi juz o nadkole


sorki za bład ..miał byc AMORY KW!!

Opublikowano

nie chodzi o to, że koła obierają albo wahcze opierają się o bude, tylko o to że amortyzator jest dobity cały czas, a potrzebuje coś typowo pod aira żeby kłaśc auto na ziemi :X

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...