tomek11 0 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 W momencie gdy silnik spada z obrotów, słychać jak turbo wydaje chrypiący odgłos, jaka może być tego przyczyna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DareQ 3 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17053.0.html Ja jestem wlasnie po wymianie, opisywany dzwiek juz nie wystepuje. Jezeli chcesz sie na 100% upewnic ze to turbo, zdejmij wezyk podcisnieniowy z gruszki turbosprezarki i po przygazowaniu sprawdz czy dzwiek ustanie. Jezeli tak - turbo kwalifikuje sie to wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Jezeli tak - turbo kwalifikuje sie to wymiany Nie byl bym taki pewny :gwizdanie: Słuchaj tomek11 Dzwiek rzeczywiscie jest turbinopochodny, ale radze jeszcze sprawdzic poduszki pod silnikiem, bo u mnie ten dzwiek wlasnie zniknął po wymianie poduszek. Turbo padło wczesniej, wymieniłem i nadal grzechotało. Powiedz jeszcze czy masz wycieki z dolotu na klapie gaszacej, lub w okolicach EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DareQ 3 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Jezeli tak - turbo kwalifikuje sie to wymiany Nie byl bym taki pewny :gwizdanie: letallec - nie czytaj miedzy wierszami :gwizdanie: Jezeli dzwiek ustanie po zdjeciu wezyka podcisnieniowego od turbo to bedzie to swiadczyc o stanie turbosprezarki a nie poduszek... 100% pewnosci nigdy nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek11 0 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Witam wycieków nie mam ale rzeczywiści po zdięciu wężyka turbo się uspokoiło a czy to może być zawór sterujący ciśnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Jezeli tak - turbo kwalifikuje sie to wymiany Nie byl bym taki pewny :gwizdanie: letallec - nie czytaj miedzy wierszami :gwizdanie: Jezeli dzwiek ustanie po zdjeciu wezyka podcisnieniowego od turbo to bedzie to swiadczyc o stanie turbosprezarki a nie poduszek... 100% pewnosci nigdy nie ma sprawdzilbym stan plecionki zniszczona rowniez moze powodowac dziwne dzwieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek11 0 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 o którą plecionkę chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 o którą plecionkę chodzi Część wydechu (łącznik) pomiędzy kolektorem wydechowym a katalizatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek11 0 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 to raczej to nie będzie plecionka jest dobra Po wymianie zaworka turbo pracuje inaczej ten odgłos jeszcze występuje ale nie zawsze i nie słychać tego tak głośno jak wcześniiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 zdarza sie ze w wymeczonym turbo, pekaja i ulegaja deformacji łopatki turbiny (cz. goraca), mogace wprowadzac turbine w drgania. tego typu usterka prowadzi do zmiany w symetrii wirnika turbiny-sprezarki w skutek czego pojawia utrata wywazenia tego ukladu i jego bicie objawiajace sie przeroznymi dzwiekami. prowadzi to rowniez do wiekszego obciazenia lozysk turbiny, ktore ulegaja przyspieszonemu zuzyciu, i dalej prowadzi do zniszczenia uszczelniaczy lozysk i puszczania oleju w dolot. mozesz profilaktycznie zobaczyc wlasnie ilosc oleju w dolocie przy dolenej rurze dolotu prowadzacej do intercoolera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek11 0 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 rura od intercoolera nie jest zapaprana olejem jest wilgotna no bo sucha to nie bedzie na 170 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 to zrob probe na wezyk, jezeli nie bedzie roznicy, to poduchy, lub plecionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 W momencie gdy silnik spada z obrotów, słychać jak turbo wydaje chrypiący odgłos, jaka może być tego przyczyna ? proponuję zdjąć z części zimnej turbosprężarki wąż doprowadzający powietrze od filtra powietrza i poruszać na boki wirnikiem, jeśli będą nadmierne luzy a łopatki wirnika tarły o ścianki wewnątrz turbiny to już wiesz co jest przyczyną tych odgłosów - nadmierny luz osiowy wałka turbosprężarki i nadale się ona do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek11 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 to był zawór n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 to był zawór n75 dzięki kolego za odpowiedź... ja ostatnio też coś tam słyszę ale na razie tylko pomiędzy 1ką a 2ką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się