Flyer Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 - zawieszenie obnizone -20 mm lub -30 mm Nie ma -30mm, jest tylko -20mm. 1BE/1BV roznia sie amorami poprostu. S-line, ktory wyjechal z fabryki ma bardzo czesto sportowe amory (1BV).
Cuber Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 1BE/1BV roznia sie amorami poprostu. S-line, ktory wyjechal z fabryki ma bardzo czesto sportowe amory (1BV). nie bede sie sprzeczał odnosnie wysokosci jakie są ale zadam pytanie w takim razie od kiedy amortyzatory sa odpowiedzialne za wysokosc auta ? no chyba że czegoś nie wiem :gwizdanie:
Wąski Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Amortyzator nie ustala wysokości samochodu TYLKO i wyłącznie sprężyna
Flyer Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 nie bede sie sprzeczał odnosnie wysokosci jakie są ale zadam pytanie w takim razie od kiedy amortyzatory sa odpowiedzialne za wysokosc auta ? no chyba że czegoś nie wiem :gwizdanie: cuber, przeczytaj mojego posta jeszcze raz... napisalem wyraznie, ze 1BE i 1BV stoja tak samo jesli chodzi o wysokosc. (i najprawdopodobniej jest to -20mm, bo nieseryjne -35 jest wyraznie nizsze) Technicznie roznia sie amorami - BE komfort, BV sport.
Cuber Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 cuber, przeczytaj mojego posta jeszcze raz... napisalem wyraznie, ze 1BE i 1BV stoja tak samo jesli chodzi o wysokosc. Flyer-ku ale przeciez nie stoją tak samo , przykladem sa autka Waski-ego i Trzeńka co do Mojego poprzedniego B6 mierzylismy i moje stalo wyzej o 1 cm w porównaniu do ich autek :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 To zapytam, czy mierzyliscie te auta na dokladnie takich samych kolach (rozmiar feli, rozmiar opon) ? Jak moglo Twoje ex B6 stac wyzej od Trzenia skoro on tez ma 1BE? Skoro ich stoja tak samo (waski BV, trzeniu BE) to potwierdza to moja teorie . Moze Twoj zawias w B6 byl jakos "grzebniety"... Ja mierzylem swoje i Lukasza - takie same kola - on ma BE, ja mam BV - auta stoja tak samo. Kiedys mierzylem swoje i Trzenia, roznica byla prawie niezauwazalna, ale opony mielismy niestety inne...
Cuber Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Ja mierzylem swoje i Lukasza - takie same kola - on ma BE, ja mam BV - auta stoja tak samo. Kiedys mierzylem swoje i Trzenia, roznica byla prawie niezauwazalna, ale opony mielismy niestety inne... no to skoro Trzeniek miał takie samo zawieszenie jak Ja to dlaczego jego autko stało na takim samym felunku 17-stki niżej od mojego ? cięzsze czy co ? Waski zakładał felunek 18-stke i mierzylismy jego do mojego i co ? i jego stało o 1 cm nizej niż moje ( Ja już wtedy tez miałem 18-stki ) a autko Kepasy na seryjnym zawieszeniu stało o 2 cm wyzej od mojego.... wiec w takim razie juz nie mam pojecia o co chodzi :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 Tak jak napisalem - opony. Ty jezdziles na 245/40/18 przeciez, a waski ma 225/40/18 > opona nizsza, auto stoi nizej. no to skoro Trzeniek miał takie samo zawieszenie jak Ja to dlaczego jego autko stało na takim samym felunku 17-stki niżej od mojego ? cięzsze czy co? Cholera wie. Moze w sedanach seryjnie siedza troche inne sprezyny, a avanty z racji innego przeznaczenia i wiekszej ladownosci stoja ciut wyzej
Cuber Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Tak jak napisalem - opony. Ty jezdziles na 245/40/18 przeciez, a waski ma 225/40/18 > opona nizsza, auto stoi nizej. wszystko sie zgadza ale jak mielismy 17-stki wszyscy to było to samo , Waski miał niżej audika swojego niż Ja mojego Panowie jest ktos kto moze ogarnąć ten temat ?
Flyer Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 W takim razie pozostaje sprawdzenie, czy waski ma seryjny zawias 1BV ... ale patrzac na zdjecia - raczej tak.
Wąski Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Tak mam seryjnie 1BV I na pewno seryjne i na pewno niżej stoi .Sprawdzałem i to nie tylko na spotach [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 14:45_________________________________________________I tak ja Cuber mówi,a co Trzenia ma Q i motor 2,5 a waga motoru na pewno jest większa /całego samochodu /[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 14:47_________________________________________________Panowie a wczym naprawdę jest problem
Flyer Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 Nie ma problemu... poprostu badamy temat
letallec Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Amortyzator nie ustala wysokości samochodu TYLKO i wyłącznie sprężyna Niekoniecznie :gwizdanie: Jak sam pewnie wiesz dlugość zestawu (amora i sprezyny) zalezy od dł. amora, gdyz oba te elementy skręca się ze sobą i w zależnosci od długości amora, zestaw osiąga taka a nie inna wysokość. Inna kwestią jest późniejsze zamocowanie tego zestawu w aucie i to jak bardzo auto dociśnie zestaw do podłoża.
Wąski Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Amortyzator nie ustala wysokości samochodu TYLKO i wyłącznie sprężyna Niekoniecznie :gwizdanie: Jak sam pewnie wiesz dlugość zestawu (amora i sprezyny) zalezy od dł. amora, gdyz oba te elementy skręca się ze sobą i w zależnosci od długości amora, zestaw osiąga taka a nie inna wysokość. Inna kwestią jest późniejsze zamocowanie tego zestawu w aucie i to jak bardzo auto dociśnie zestaw do podłoża. Nie zgadzam się .bo sprężyna może być luzna jak amor jest za długi ale jak samochód opuscisz to i tak siądzie na tyle na ile mu sprężyna pozwoli /w normalnym przypadku / a nie amortyzator Po za tym nikt tak nie składa zestawu.Amortyzator musi miec odpowiednią długość do sprężyny .Rozmawiamy co ustala wysokość w S-line
dandi Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 wysokosc i twadosc - sprezyna, bo im krotsza tym musi byc sztywniejsza + twardosc - amortyzator - czyli albo gestosc oleju, albo przepustowosc tlumikow w przypadku gazowek [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 19:39_________________________________________________oczywscie amortyzator musi pasowac do sprezyny, ale samym amorem raczej niepowinno sie ustawiac wysokosci auta, bo sie szybko zniszczy
letallec Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Po za tym nikt tak nie składa zestawu. Jak to nie. Większość zakłada krótsze sprężyny(-20mm, -30mm) do ORI amorów. I wiekszość dzieki temu ma "glebę" i super komfort.
Flyer Opublikowano 20 Września 2008 Autor Opublikowano 20 Września 2008 ...i fajne bujanie niepodobne do sportowej zawiechy + szybsze zuzycie amorow Ale nie o tym temat
Wąski Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Po za tym nikt tak nie składa zestawu. Jak to nie. Większość zakłada krótsze sprężyny(-20mm, -30mm) do ORI amorów. I wiekszość dzieki temu ma "glebę" i super komfort. ...i fajne bujanie niepodobne do sportowej zawiechy + szybsze zuzycie amorow Ale nie o tym temat Dokładnie
hornet Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 ...i fajne bujanie niepodobne do sportowej zawiechy + szybsze zuzycie amorow Ale nie o tym temat No właśnie
adamooo Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 do -40 można sokojnie wkładać do ori amorków... co do zawieszenia to już wiele razy było ze w sedanach były z zawieszenia s-line -20 i -30..dodatkowo dochodzi zmęczenie materiału..z biegiem czasu i km sprężyny tracą swoją oryginalną wysokość..więc samochód schodzi w dół..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się