maniek240676 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Witam kolegów, mam problem w postaci skakania temperatury na desce Zapala się również kontrolka przegrzania silnika. Wymieniony został termostat z czujnikiem. Mechanik twierdzi że jest przepływ wiatraki chodza, mierzona termometr temperatura płynu ok. Spotkał się ktoś z czymś takim? Elektryka czy mechanika? Uszczelka pod głowicą 99% dobra brak wskazań CO2 w płynie chłodniczym.
powaguspisz Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Czujnik tem. do wymiany. Jeśli na desce Ci stacze temperatura, raz 90 raz mniej i więcej to czujnik do wymiany.
maniek240676 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Na vagu nie wykazuje żadnych błędów a który czujnik wymienić bo ten zintegrowany z termostatem jest zmieniony.O który czujnik chodzi? Gdzie go szukać? Sorki za głupie pytania Edytowane 8 Października 2014 przez maniek240676
jacek70 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Z tyłu silnika, w gumowym wężu masz czujnik.
maniek240676 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Oki dzięki za info, jutro zamówie czujnik. Niestety wizyta na warsztacie dopiero w przyszłym tygodniu. Dziś wracając z warsztatu jakieś 10 kilometrów odległości nie było skoków ani razu, Ale mechanik jeździł i niestety sytuacja się jemu powtórzyła kilka razy,no cóż zostaje poczekać. Dam znać jak po wymianie drugiego czujnika
kawowy19 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 zielony czujnik z tyłu silnika poniżej napinacza wałków. Zamocowany w plastikowym króćcu przykręconym do głowicy. Nr OE 059 919 501A Warto kupić w ASO bo z podróbkami różnie bywa....
arkady1321 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 stawiam na termostat....miałem to samo-wymiana i wszystko gra:))
maniek240676 Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Witam kolegow po przerwie. Sorki ze tak dlugo nie odpisywalem ale auto stalo prawie dwa miechy w warsztacie. Wymiana czujnika pomogla temperatura przestala skakac. Brak CO2 w ukladzie chlodzenia. Ale jest kolejne "ale",montowana byla gazownia i gazownik stwierdzil ze w ukladzie chlodzenia cos jest nie tak. Mianowicie na komputerach pokazywalo temp. 100°C a reduktor mial tylko 34°C po wlaczeniu ogrzewania na max temp. reduktora skoczyla do gory. I pytanie czy na rozgrzanym silniku po odkreceniu korka zbiornika wyrownawczego powinna mocno buchnac para? Wedlug gazownika nie jest to normalne. Gazownik mogl zapowietrzyc uklad ale zrobilem dzis 10 km. I jest tak samo czyli bucha para. Czy uklad powinien sam sie odpowietrzyc? Nie zaobserwowalem innych objawow czyli na korku oleju czysto. Brak ubytkow plynu chlodniczego. Ale jestem juz przewrazliwiony i martwie sie czy jednak nie UPG. Cholera z almerka nie bylo problemow;-) Edytowane 21 Listopada 2014 przez maniek240676
jacek70 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Przy włączonym ogrzewaniu układ powinien się sam odpowietrzyć. Dobrze jest przejechać parę km.
maniek240676 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Opublikowano 22 Listopada 2014 W zasadzie problem rozwiazany. Dzis przestalo dzialac ogrzewanie bo uklad sie zapowietrzyl to niestety UPG:-( i teraz kolejne pytanie w jakie graty inwestowac? Czy warto inwestowac i wymienic od rszu szklanki i popychacze? Jakiej firmy kupic graty?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się