Sensei Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Witam, Mam w swoim A system START/STOP, ale używam go od czasu do czasu. Mechanik powiedział, że to następna rzecz w aucie do spier...... się. A ja chcę tym autkiem jeszcze trochę pojeździć bezawaryjnie. Przecież to AUDI i wszystko tu dopracowane ... Czy mechanik ma rację - jakie są wasze doświadczenia, opinie ? Pozdrawiam 1
ziomek1988 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Ja też jestem śednio nastawiony do tego ustrojstwa W mieście jak jeżdzę, to przy normalnych warunkach na drodzę używam tego, w korkach wyłączam bo co metr gaśnie, w trasie zawsze wyłączam...jedziesz 200km/h na autostradzie, nagle stajesz bo cheesa z Maca i auto od razu gaśnie...kilka razy i po turbo chociaż podobno ten system teoretycznie nie pozwala popsuć turbo w ten sposób ale ja tam wolę dmuchać na zimne
lukas309 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) Jezeli jest system START - STOP w aucie to turbo ma oddzielny dodatkowy system smarowania wlasnie wrazie zgaszenia auta poprzez START - STOP jedyne co moze leciec w pierwszej kolejnosci to nieszczesny naped pompy oleju Edytowane 9 Października 2014 przez lukas309
Jakoob Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Wszyscy Ci powiedzą, że jest smarowane, zabezpieczone itp. Ja Ci powiem, że 200 tysięcy to wytrzyma podobnie jak longlife i wymiany oleju co 30 tysięcy, jedak jeśli te podzespoły mają służyć 500 tysięcy to zapomnij o S&S.
ziomek1988 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 A jaką mamy pewność, że ten system smarowania działa? idzie to jakoś sprawdzić?
POWER-KRIS Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Nawet jeśli.... to i tak zabija rozrusznik 800% szybciej, poduszki silnika i dwumase zapewne też no i akumulator. Edytowane 10 Października 2014 przez POWER-KRIS
ziomek1988 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 A jest sposób żeby w CAGA to wyłączyć, tj. zrobić tak żeby po uruchomieniu auta, system był wyłączony a jak chcę, to sobie go włączam? W sensie, odwrotnie niż jest teraz
Yaro1 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 A jest sposób żeby w CAGA to wyłączyć, tj. zrobić tak żeby po uruchomieniu auta, system był wyłączony a jak chcę, to sobie go włączam? W sensie, odwrotnie niż jest teraz W chwili obecnej jedyny sposób to wymiana modułu MCE.
Jakoob Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Nawet jeśli.... to i tak zabija rozrusznik 800% szybciej, poduszki silnika i dwumase zapewne też no i akumulator. Żeby być obiektywnym - sam rozrusznik jest wzmocniony, akumulator przystosowany do głębokich rozładowań czyli może 800% to przesada, kilka lat pojeżdżą ale kiedyś padną, oczywiście szybciej dzięki S&S niż bez niego. Fajnym bajerem w nieszczęsnym układzie jest zmodyfikowany alternator, który ładuje pełną parą przy zdjęciu nogi zgazu - odwrócono rolę alternatora i to faktycznie daje ciut oszczędności bez skutków ubocznych. A jest sposób żeby w CAGA to wyłączyć, tj. zrobić tak żeby po uruchomieniu auta, system był wyłączony a jak chcę, to sobie go włączam? W sensie, odwrotnie niż jest teraz Nie mam pojęcia co to za firma, nie miałem z nimi styczności ale napisali że robią takie rzeczy, możesz zadzwonić i zapytać możesz: http://www.autowada.pl/node/118 Edytowane 10 Października 2014 przez Jakoob
lukas309 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) Gdzie mieszkasz ???? Chcesz to Ci wylacze oczywiscie jak bedzie taka mozliwosc Edytowane 12 Października 2014 przez lukas309
Jakoob Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) Wiem, że powyższe pytanie nie było do mnie ale może powiesz Łukaszu jakie są możliwości w tym zakresie? - pytam z ciekawości, interesuje mnie troszkę konkrektnej wiedzy w tej materii. Po podłączeniu kompa odhaczasz tylko opcję on/off? Widać cały czas symbol przekreślonego A na wyświetlaczu czy nie? To zmiana ustawienia domyślnego na stałe czy włączysz jak chcesz funkcję przyciskiem na jeden cykl zapłonowy? Każdemu rocznikowi z S&S można wybić z głowy gaśnięcie? Z góry dzięki za przeżycie gradobicia pytań Edytowane 12 Października 2014 przez Jakoob 1
Yaro1 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Gdzie mieszkasz ???? Chcesz to Ci wylacze oczywiscie jak bedzie taka mozliwosc Podobno w CAGA takiej możliwości nie ma, pisałem z kolegą darecy i od niego się dowiedziałem, że tylko wymiana modułu MCE na taki który nie obsługuje S&S.
wrclaguna Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Gdzie mieszkasz ???? Chcesz to Ci wylacze oczywiscie jak bedzie taka mozliwosc Nie dasz rady tego zrobic
lcu Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Serwisy twierdza że to nie jest wielki problem aby wyłączyć start/stop Edytowane 15 Października 2014 przez lcu
miodzio Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Jakie dodatkowe smarowanie po zgaśnięciu silnika Nie ma czegoś takiego!. Ja swój S&S unieszkodliwiłem robiąc program. Co prawda nie całkowicie bo za dużo elementów współpracuje ze sobą ale.. Zmieniony został moment gaśnięcia auta. Obecnie system teoretycznie powinien zgasić auto po 15min pracy na obrotach silnika ok 2500 W praktyce przy normalnej jeździe nie osiągalne więc system z głowy. Wszystko działa normalnie i nie wywala błędów,
mgajder Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Nie dasz rady tego zrobic W pewnym sensie mozna sobie ulatwic zycie, tzn wystarczy kliknac guzik Auto OFF, aby system S/S wylaczyc, wtedy oczywiscie podswietli nam sie ten przycisk, a kazdorazowo pozniej komputer zapamietuje ostatnie ustawienia- oczywiscie nie kasuja sie one tak jak inne rzeczy po 2 godz od wylaczenia samochodu i problem z głowy. Testowane w A4 2012 polift. Start Stop Anpassung -> ohne Modul Man kann beim A4 8k, A5 8T und Q5 8R (an dem konnte ich es noch nicht testen) das Start Stop default auf off setzen oder sogar mit Memory codieren. Auch die Leuchte des Schalters lässt sich invertieren. Dazu geht ihr wie folgt vor: Nehmt eines der bekannten Diagnosetools Steuergerät 09 anwählen (Zentralelektrik) ich habe immer die Zugriffsberechtigung gesetzt (20113) kann aber auch ohne klappen Funktion 10 - Anpassung und Kanal 34 anwählen (lesen). Dort habt ihr einen Wert den ihr notieren (kopieren, merken was auch immer) solltet. dann habt ihr folgende Möglichkeiten: zieht ihr von diesem Wert jetzt 4 ab so ist Start Stop Default (bei zündung an) off Dies klappt laut meiner derzeitigen Erfahrung nur beim Facelift: addiert ihr zu diesem Wert 32 so ist Start Stop Memory aktiv (Status beim Abstellen wird gespeichert) addiert ihr noch 64 so ist die Leuchte invertiert, sprich Leuchte an bei Start Stop an.
black70 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Ja wyrobiłem sobie już taki odruch: Jak zapalam autko, to od razu wyłączam to dziadostwo Dla samego silnika nawet jest lepiej jak pracuje non stop, niż jest co chwilę włączany/wyłączany. O podzespołach (rozrusznik, turbina) koledzy wypowiedzieli się już wcześniej. Ekologia? - wolne żarty. To wszystko to jest pic na wodę, aby spełniać pseudo normy narzucone przez UE i opróżniać skutecznie portfel szczęśliwego i nieświadomego użytkownika.
_Bumier_ Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Z tego co wiem to da się OFF na stałe S/S . Ja tak mam i mam spokój
KoJ@K Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 A przy okazji robienia programu ogarniety tuner jest chyba w stanie wylaczyc to na stale ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się