Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa vacum,prawidłowe ciśnienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.Mam problem z pompą vacum.Ropa leje się z sławnego króćca i auto zapala po 2-4sek. kręceniu a wcześniej paliło na dotyk,korekcje na pompkach O.K.Zanim wymienię pompę trzeba zmierzyć ciśnienie.Na wolnych obrotach pompa z auta z opisu ma dawać ciśnienie 0.9-0.95 czy są inne wartości w AWX?Np. w AJM wakuometr podaje 0.6 Bara za prawidłowe podciśnienie-pole zielone.Jeżeli kotoś może to proszę o podanie prawidłowego podciśnienia powietrza jak ciśnienia paliwa.Pzdr

Edytowane przez ogar
Opublikowano

a to masz taki wakuometr elektroniczny i wybierasz z bazy jaki pojazd mierzysz ?

nie znam dokładnych wartości ale tak z 0,8 powinno być ok dla wszystkich 1.9 tdi

Opublikowano

Vakuometr zwykły,wskzówkowy,a chcę być pewny jakie ma być ciśnienie w AWX zanim cokolwiek będę wymieniał

Opublikowano

Ciśnienie paliwa przy obrotach 4000/min. powinno wynosić min. 7.5bar przy czym zwróć uwagę na :

Dotyczy sprawdzenia pompy paliwa:

-napięcie akumulatora (min. 12.5V)

-czy bezpiecznik pompy paliwa, oraz przekaźnik J17 są sprawne

-ilość paliwa w baku (min. 1/4)

-sprawny filtr paliwa (niezabrudzony), oraz przewody paliwa (nie zapchane lub ściśnięte)

Dotyczy sprawdzenia pompy podwójnej:

-ilość paliwa w baku (min.1/4)

-sprawny filtr paliwa (jak wyżej), sprawne przewody paliwa (jak wyżej)

-temp. płynu chłodzącego min. 85C

-sprawne pompowtryskiwacze

-sprawna elektryczna pompa paliwa

Opublikowano

Dotyczy sprawdzenia pompy podwójnej:



-ilość paliwa w baku (min.1/4)

-sprawny filtr paliwa (jak wyżej), sprawne przewody paliwa (jak wyżej)

-temp. płynu chłodzącego min. 85C

-sprawne pompowtryskiwacze

-sprawna elektryczna pompa paliwa

a gdzie w ogóle można sie wpiąć z ciśnieniomierzem ? bo to qrde wszystko idzie chyba w głowicy

Opublikowano

Kolega chce zmierzyć podciśnienie powietrza czy czyśnienie paliwa? To dwie rózne rzeczy.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziękuje Biszczan za super wyczerpującą odpowiedź.Pozdrawiam

Opublikowano

podcisnienie na wyjsciu powinno wynosić -0,9 do -0,7 ale przy -0,7 musimy juz myslec o wymianie. Na wyjsciu do EGR lub Turba po -0,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...