Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pompa paliwa


sasna

Rekomendowane odpowiedzi

poczytaj na forum o buczeniu pompy paliwa:)

ale co pompka jak po wymienia filtra sie zaczelo. filtry oleju filtrona tak filtruja ,ze az kontrolka cisnienia oleju sie zapala.taki duzy opor stawiaja. wymien na mannowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma znaczenia czy wymieni na manna czy filtrona,na nowym filtrze będzie już buczeć.przerabiałem to

zauważyłem że im mniej benzyny w baku tym bardziej buczy

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma znaczenia czy wymieni na manna czy filtrona,na nowym filtrze będzie już buczeć.przerabiałem to

zauważyłem że im mniej benzyny w baku tym bardziej buczy

ja mam cały czas połowę zbiornika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma znaczenia czy wymieni na manna czy filtrona,na nowym filtrze będzie już buczeć.przerabiałem to

zauważyłem że im mniej benzyny w baku tym bardziej buczy

ja mam cały czas połowę zbiornika

też się staram aby była połowa albo więcej ale różnie to bywa.

czasem jak auto pochylone bokiem też zabuczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy warto zakupic uzywana pompe oryginalną czy jakis zamiennik ? I jaki jest numer pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie początek końca pompy objawił się właśnie sporadycznym buczeniem, ori to koszt koło 800 zł plus minus nie pamiętam dokładnie, akurat do AVJ (B6)samej pompy nie dało się dokupić nawet w aso tylko była zintegrowana z inną częścią. Za zamiennik zapłaciłem 250 zł i było wszystko cacy poza głośniejszą pracą.


i nie słuchaj tych co pisza że filtron to d*pa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie początek końca pompy objawił się właśnie sporadycznym buczeniem, ori to koszt koło 800 zł plus minus nie pamiętam dokładnie, akurat do AVJ (B6)samej pompy nie dało się dokupić nawet w aso tylko była zintegrowana z inną częścią. Za zamiennik zapłaciłem 250 zł i było wszystko cacy poza głośniejszą pracą.

i nie słuchaj tych co pisza że filtron to d*pa.

kolego nie slucham opini na forum. kupuje filtry w jednej z najwiekszej hurtowni w polsce. sprzedawca powiedzial mi jasno "filtron jest slabej jakosci.jego konstrukcja i dobor materialow" .owszem filtr kabinowy moze byc filtrona,zaden inny.ale decyzja nalezy do nas kazdego z osobna. najwyzej przyjdzie wymienic caly silnik:) da sie? da:) co do pompy,to wolalbym ori uzywana jak nowy zamiennik

Edytowane przez quadral20004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz mieć taki sam nr jak swojej pompy, inaczej one się delikatnie różnią i nie dopasujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wymieniona jest o niebo lepiej tylko pojawił się inny problem wskaźnik paliwa pokazuje dużo więcej paliwa niż było na starej pompie na kompie cały czas wzrasta zasięg przejechania kilometrów.coś nie tak z pompą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej cos przy pływaku pogrzebałes w czasie wymiany pompy albo przy kablach.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej cos przy pływaku pogrzebałes w czasie wymiany pompy albo przy kablach.

kable nie ruszone.po założeniu pokazywało prawidłowo tylko w czasie jazdy zaczęło wzrastać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...