Brdm 2 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Mój BRD bierze około 0,4l na 1000km... moc jest, nie dymi po dłuższym postoju, brak dymu podczas ostrego ruszania. Czytam i ludzie różnie piszą na ten temat... Możecie napisać ile wam ten silnik łyka oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Moja jakoś 0,5 na 10.000km Nic nie zostaje jak zamontować OCT i obserwowac. To ci powie czy odma jest zmeczona czy turbo żuca w dolot. Chyba że uszczelniacze PPd puszczaja olej do paliwa lub tantemówka lub problem z uszczelniaczami zoworów lub pierścienie. Jaki nalot ma auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Stanowczo za dużo. Mój bierze tyle na 15 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brdm 2 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 dobra a dlaczego przy tak dużym zużyciu oliwy nie ma najmniejszego dymu ? bo to mnie zastanawia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) A jesteś już pewny że olej jest spalany a nie miesza się z paliwem? To jest też bardzo czesta usterka w tych silnikach i zjawisko znikania oleju.filtr paliwa wyjmij i zlej z niego do szklanego przeźroczystego naczynia jego zawartoś-paliwo w nich jest zawsze brudne-ciemne od zawartości w nim sadzy,ale jak poświecisz na nie,czy pod słońce spojrzysz to paliwo bedzie przeźroczyście ciemno żółte. Natomiast gdy olej silnikowy trafia do paliwa to paliwo jest czarne i nie przeźroczyste.-wtedy na 99% jest nieszczelna pompa tandemowa z tyłu glowicy.Lecz także zdaża sie ale to bardzo żadko że tworzy sie nieszczelność na tej ze uszczelce tej pompy-między kanałem olejowym a paliwowym. Edytowane 13 Października 2014 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brdm 2 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Tak czytam na temat tej pompy... widzę że problemy z hamulcami mogą wystąpić, a u mnie po dłuższym postoju pedał jest bardzo twardy i praktycznie nie ma hamulców, trzeba naprawdę mocno wcisnąć pedał, aby samochód w trakcie rozruchu silnika nie stoczył się. Po uruchomieniu pedał normalnie "wpada" jak w każdym aucie ihamulce zachowują się ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Czyli jedt w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecikj5 3 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 ja mam zrobione jakies 5 tyś na oleju i jeszcze nie było potrzeby dolewania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafa61 0 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Kilka miesiecy temu opisywalem taki sam watek w swojej brd. Tez brala mi coraz to wiecej.bylo najpierw litr na cykl potem poltora i tak tendencja w gore i wyobraz sobie ze zmienilem olej.Przestalem lac Castrola i leje duzo lepszy i co najwazniejsze nie ma on nic wspolnego znnaszym krajem. W twoim przypadku to nie bedzie to ale miej to na uwadze jak jezdzisz na Castrolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki 5 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 W moim byłym służbowym Pasku BMR 170 KM też ubywało oleju ,i to całkiem sporo.W serwisie u Wojtanowicza we Wrocku zalewali go Castrolem.Po zmianie warsztatu i oleju na Motul 504/507 problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piogorski 0 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 W moim byłym służbowym Pasku BMR 170 KM też ubywało oleju ,i to całkiem sporo.W serwisie u Wojtanowicza we Wrocku zalewali go Castrolem.Po zmianie warsztatu i oleju na Motul 504/507 problem zniknął. Potwierdzam, sam przeszedłem z castrola na motul i nic nie ubywa, a wcześniej lałem 1L / 10 000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus83 1 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 A ja mam BRD przelatane 142 tys i dolewam może 100 ml na 10000 km...zasuwam na Motul Specific Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grandus18 0 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Witam, u siebie też zauważyłem duży ubytek oleju zrobiłem w trasie ok 700 km i pożarł od max do min ? dodam że turbina była regenerowana jakieś niecałe 10 000 temu. Auto nie kopci nie ma spadku mocy... ? Olej shell helix ultra 5w-30.Co proponujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 możesz na próbę zmienić oliwę na innej firmy i potestować... prócz turbiny zostaja jeszcze pierscienie tłokowe i uszczelniacze zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grandus18 0 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Jaki olej polecacie ? miałem shell helix ultra 5w-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Większość tu ludu leje motul'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grami121 0 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ja leję Total Quartz Ineo Long Life i szczerze go polecam. Jak kupiłem auto, to taki był zalany przez ASO niemieckie. Na początku nie miałem przekonania, ale z racji niższej ceny od Motula postanowiłem go nie zmieniać i nie żałuję. Podstawa to zmieniać olej na czas i kupić go z dobrze dobraną specyfikacją do rodzaju silnika oczywiście z pewnego źródła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loneliness 0 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Mam ten sam problem co kolega, Jeżdżę jeszcze na oleju LongLife III Audi. Taki był zalany przed kupnem, i dostałem jeszcze 0,5 litrowego pojemnika. Na początku zbytnio nie brał. Później ściągnąłem pokrywę zaworów i po założeniu zrobiłem 800 KM i patrze wyrzuca olej przez uszczelkę i dolałem olej. A, że byłem na wyjeździe to tylko dokupiłem olej w razie "W" castorla 1L o normach odpowiadających. Po przyjeździe wymieniłem uszczelkę i wtedy już uzupełniłem do wysokości górne bańki na bagnecie Castrolem. Teraz zrobiłem 1300KM i patrze a od Bańki do Bańki nie ma 2/3 wysokości. Obstawiam że to wina zmieszania teraz olejów Audi z tym "g..." Castrolem. Wcześniej tego nie miałem, żeby tak olej żarł.... Jak tylko skończy mi się dolewka to zmieniam na Motula. Ogólnie wszystko jest ok z silnikiem, jedynie męczy mnie taki głupi ciężki świst turbiny ( auto ma 188tkm ). Edytowane 6 Marca 2015 przez Loneliness Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Teraz zrobiłem 1300KM i patrze a od Bańki do Bańki nie ma 2/3 wysokości. Obstawiam że to wina zmieszania teraz olejów Audi z tym "g..." Castrolem. Pierwsze słyszę żeby zmieszanie oleju spowodowało ubytek ponad 0,5litra oleju na 1000km. Stawiam na wyciek albo zaczął ci go spalać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loneliness 0 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Od bańki do bańki tyle nie ma. Spalił mi gdzieś 200ml podczas tego odcinka 1300 KM. Wcześniej przed wlaniem Castrola takiego spalania oleju nie było... Jeśli po wymianie będzie takie coś dalej to wtedy będę szukał przyczyny. Wycieku nie może mieć, ponieważ po wymianie uszczelki cały silnik myłem razem z dolna osłoną i jest sucho. Edytowane 6 Marca 2015 przez Loneliness Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się