largovinch Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Witam, mianowicie w moim APT z 2000 roku od czasu gdy ją kupiłem po wciśnięciu zamknięcia lub otwarcia drzwi alarm włącza/wyłącza się bez dźwięku. Kiedy się wzbudzi kierunki migają ale nie wydaje z siebie dźwięku. Dodatkowo słychać pompkę ale nie otwiera i nie zamyka drzwi (czyżby plastikowy tłoczek w środku niej szlag trafił)? Macie jakieś pomysły aby był dźwięk i otwieranie było z pilota normalnie?
Piotr35KP Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Hej, Opisz dokładnie problem. Czy centralny działa jak zamykasz go kluczykiem z wkładki zamka? Jeżeli działa to wtedy należy sprawdzić kodowanie pompki. Jeżeli nie, to sprawdź przewody od powietrza lub pompka do wymiany. Dźwięk syrenki również może być nie zakodowany lub błędnie podpięty pod piny pompki. I jakie masz oznaczenie pompki? Nie wszystkie pompki posiadają funkcję radiową, za to wszystkie mają sterowanie alarmem. Możesz więc też mieć nieodpowiednią pomkę. Pozdrawiam Edytowane 13 Października 2014 przez Piotr35KP
largovinch Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 Pompkę tylko slychać, nie owiera/zamyka ani z pilota ani z kluczyka. Nie wiesz gdzie ona się znajduje? W prawym tylnim nadkolu tak jak w ADR 95 czy pod kanapą? Jak zakodować dźwięk?
soulmaster3m Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Pewnie wirnik w pompce pękł. Częste schorzenie ze starości lub nieszczelności układu pneumatycznego co potwierdzi błąd "01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)", ale łatwe w naprawie, niestety potrzebna druga lub inna z podobnym i jeśli jest wspomniany błąd to trzeba zlokalizować wyciek powietrza. Co do kodowania to kabel KKL i jakiś program VCDS czy VAG-COM. Kod pompki: +01024 - zamykanie centrala potwierdzone wyciem syrenki (jeśli mamy firmowy alarm) Edytowane 13 Października 2014 przez soulmaster3m
Piotr35KP Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Tak jak napisał soulmaster3m. Mógł strzelić wirnik. Możesz szukać innego na wymianę, ale tu jest trochę roboty, lub kupić używaną za ok 150zł tylko z odpowiednim oznaczeniem, tzn. aby posiadała funkcję sterowania radiowego i fabrycznego alarmu. Pompka znajduje się w prawym tylnym nadkolu. Edytowane 13 Października 2014 przez Piotr35KP
largovinch Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) W takim razie zabieram się do zamówienia kabla. Tylko że nie od viakena bo przebywam w UK. Zostaje mi tylko ebay . Jak to ogarnę to opisze sprawę dzięki póki co Czyżby moduł komfortu szlag trafił? VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 906 018 Q Component: 1.8L R4/5V MOTR 01 0001 Coding: 04001 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8 ö8 ö8D Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 980 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D07 Coding: 00142 Shop #: WSC 00000 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1158508 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 E Component: CV-Pump, Alarm, RC D13 Coding: 13130 Shop #: WSC 06335 14 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01134 - Alarm Horn (H12) 76-00 - Terminal 30 missing 01134 - Alarm Horn (H12) 77-00 - Internal Supply Voltage 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00101 Shop #: WSC 06335 3 Faults Found: 01381 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Right 35-00 - - 01382 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Left 35-00 - - 01383 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Right 35-00 - - Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 E Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 06435 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Edytowane 17 Października 2014 przez largovinch
soulmaster3m Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 W A4 B5 nie ma modułu komfortu. Jeśli masz sedana z kierownicą po prawej stronie to kod pompki wpisać powinieneś 14062 a nie 13130. Sterownik czujników ma błędy, ale to dlatego, że aktywowałeś alarm wskazanymi czujnikami. Z błędów pompki to tak na szybko to widać, że nie podaje stałego plusa do ładowanie baterii w syrenie. No i gdzieś miałeś/masz zwarcie w oświetleniu wnętrza.
largovinch Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Jak to ustrojstwo naprawić? Co do zwarcia to lewa żarówka podświetlenia dywaników jest spalona i może przez to tak pokazuje. Tak kierownica jest po prawej stronie. Edytowane 17 Października 2014 przez largovinch
soulmaster3m Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Ano tak, że bierzesz miernik i sprawdzasz czy prąd jest czy nie. Szukasz rozpiski pinów pompki lub odpowiedniego schematu i sprawdzasz czy tam gdzie prąd być powinien jest. Może już baterie syreny padły i dlatego nie działa. Jeśli masz syrenę H12 to na bank jest to ta do której idą 3 przewody. Pin 1 - Masa - Brązowy Pin 2 - Sterowanie - Czarno-żółty Pin 3 - +12V - stały plus. Co do błędów to 1) Pierw odłącz całkiem syrenę bo może ona ma zwarcie albo nie działa. Lepiej najpierw odłączyć. 2) Przeszperaj wszystkie żarówki i lampki bo masz powracające zwarcie i może ono sieje zwarciem błędy. Pamiętaj, że za oświetlenie jak i alarm odpowiada pompka. 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) Oczywiście, że wraca bo masz pęknięty wirnik, więc cały czas kręci aż do samoczynnego zatrzymania, ale czas kręcenia jest przekroczony. To samo pojawia się jak ma się nieszczelność w instalacji centralnego zamka. 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 01389 - Tailgate Open Switch (F124) Te to cholera wie dlaczego i to mi się strasznie niepodoba. Bo np. terminal 15 to plus po zapłonie. Coś masz nakombinowane i nie wiem co. 00991 - Interior Lights B+ to plus akumulatora, więc gdzieś masz zwarcie w oświetleniu a jest jego sporo do przejżenia i to może ono sieje powyższe błędy. 00955 - Key 1 - 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 - 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Ujowo zaadaptowane piloty centralnego zamka. Ktoś chciał dodać pilot na już zajęte miejsce bez wcześniejszego wyczyszenia zapamiętanych. 01134 - Alarm Horn (H12) - 76-00 - Terminal 30 missing Nie ma plusa na syrenie. 01134 - Alarm Horn (H12) - 77-00 - Internal Supply Voltage Może być powodowane powyższym. 01134 - Alarm Horn (H12) - 49-00 - No Communications A może ten powoduje dwa powyższe bo syrenka siada i dlatego pokazuje, że nie daje czy nie ma napięcia.
W10DI Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Witam. Pozwolę dołączyć się do posta i napisać i prosić o pomoc w swoim problemie. Mianowicie mam troszkę podobnie jak u kolegi z tym ze syrena nie daje znaku życia. Kodowanie robiłem, samochód zamyka/otwiera się diody mrugają w drzwiach. Zamykając auto syreny też nie słychać. No i tak zamykam auto (siedząc w środku) po otwarciu samochodu od wewnątrz (z środka) alarm powiedzmy że działa bo kierunkowskazy mrugają idąc dalej tym tropem znalazłem syrenę (zwykły klakson zamontowany) podłączenie ma ale prądu brak sprawdzane miernikiem było (dodam że klakson sam w sobie działa bo pieściłem go prądem 12V i daje znać ). Idąc dalej dobrałem się pompki która jest w bagażniku no i na schemacie z neta znalazłem pin odpowiadający za impuls do syreny, wpinając tam miernik (uprzednio aktywowałem alarm tak jak by się ktoś włamał do auta) z pompki nie ma żadnej reakcji po prostu głucho. No i pytanie do was panowie co jest nie tak? Bo się nie znam Np. kodowanie alarmu, może trzeba go inaczej kodować czy może coś w pompce się zjebało? Czy może jeszcze co innego ?
largovinch Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Może masz Alarm ustawiony na UK. Czyli samo mruganie bez dźwięku?
W10DI Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 A powiem Ci szczerze że nie pamietam. Ale kodowałem go na różne sposoby i efekt taki sam był. A z ciekawości dzisiaj albo jutro sprawdzę. W sumie auto mam z USA tak więc nigdy nic nie wiadomo kto co grzebał A jeżeli okaże się że to nie to jest to jakiś inny pomysł masz?
Wojtek Osowa Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Gdzie jest ta syrenka , po ktorej stronie bagażnika ? Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka
piter-eg Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Po lewej stronie miedzy blotnikem a wzmocnieniem - pod tapicerka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się