Gabrielr24 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Witam dziś podczas jazdy silnik sobie zgasł tak po prostu. Po scholowaniu auta, zaglądam do bezpieczników i spalony bezpiecznik od pompy paliwa. Wymieniony i nic nie pali. Sprawdzam dalej okazało się, że brak iskry. Odkręciłem moduł zapłonowy i zauważyłem przetarty kabelek. Mój moduł wygląda tak moduł http://allegro.pl/cewka-vw-passat-b5-2-8-v6-audi-2-4-v6-i4675817757.html. Po przekręceniu zapłonu na kostce od modułu zapłonowego nie ma żadnego napięcia. Czy jest gdzieś jakiś bezpiecznik odpowiadający za moduł zapłonowy? Jak sprawdzić i pomierzyć, gdzie szukać usterki.
peacenotwar Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) To co podałeś to cewka a nie moduł zapłonowy. Moduł zapłonowy wygląda takZnajduje się w układzie przed cewką i też miałem akcję, że mi kiedyś zgasł podczas jazdy. Nie odpalał jakby immo było. Odepnij od niego wtyczki, przeczyść je i może pomoże. Sprawdź czy dochodzi do niego prąd jakikolwiek Edytowane 13 Października 2014 przez peacenotwar
Gabrielr24 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 Kurcze ja nic takiego nie widzę u siebie. Wydawało mi się, że moduł jest razem z cewkami pod widocznym radiatorkiem.
peacenotwar Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) To akurat 2.8, ale w 2.6 powinien być w tym samym miejscu.Ty masz 2.6? Bo w opisie masz 2.4 i w dodatku B6. Edytowane 14 Października 2014 przez peacenotwar
Gabrielr24 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 Admin mnie przeniósł do tego działu. Ja mam z 2002 roku tak jak w opisie 2.4 B6. Mam inny układ cewek i u mnie jest moduł razem z cewkami. Te akurat cewki były montowane też w wersji B5. Zakupiłem drugi moduł i to samo, brak iskry. Chyba zostaje komputer jeszcze czyli sterownik silnika, bo pomysłów już nie mam.
peacenotwar Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Tutaj powinieneś był napisać: http://a4-klub.pl/index.php?/forum/197-24/
Gabrielr24 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 Witam problem rozwiązany. Okazało się, że upalił się kabelek przy bezpieczniku. Gniazdo bezpiecznika naprawione, samochód naprawiony. Bezpiecznik numer 29 odpowiada za napięcie na module zapłonowym. Pod jeden przekaźnik podpięta jest pompa paliwa, napięcie na moduł zapłonowy oraz napięcie na przepływomierz to zaś jest rozbite na trzy bezpieczniki. Prosta prawda.
peacenotwar Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Jak zawsze jakaś pierdoła
Gabrielr24 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 Niestety mam do naprawy również sterownik skrzyni, a to zaboli. 1500zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się