Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy sprzeglo od BRD podejdzie pod AVF?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podejdzie od BRD

Opublikowano

Panowie, popatrzylem po numerach i wychodzi na to, ze te sprzegla (AVF - BRD) roznia sie tylko dociskiem. Czyzby kiedy montowali inne dwumasy a teraz to ujednolicili?

Opublikowano

w poniedziałek wezmę w łapę i porównam sprzęgła.

Opublikowano

hej

sam mam problem z doborem nr sprzęgła.

zestawiłem troche danych z katalogu sachsa i luka.

zf katalog 2004 avf

SACHS 3000 951 705


Kod silnika : AVF
do nr. podw. : 8E-5-040 000


Srednica [mm]: 240
Ilosć zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,28-23N

Montowac tylko razem
Dostarczany tylko jako KIT
tarcza sprzetowa z ttumikiem drgan
VOLKSWAGEN

038 198 141 E
038 198 141 EX
06C 198 141 A
06C 198 141 AX

przeznaczenie 1.9 a4, a6, pasek 3b3



SACHS 3000 951 878

Kod silnika : AVF
od nr. podw. : 8E-5-040 001

Srednica [mm]: 240
Ilosć zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,2-23N

Dostarczany tylko jako KIT

AUDI

03G 141 031 H
06C 141 117
06C 198 141 D
06C 198 141 DX

przeznaczenie: B6 od nr. podw. : 8E-5-040 001
b7 2.0 tfsi, pasek b5fl bez ograniczen

SACHS 2294 501 178 - dwumas

przeznaczenie 1.9, 2.0 do nawet BRD

------------------------------------------------------


zf katalog 2004+ BRD !!!!!!!!!

SACHS 3000 951 872


Srednica [mm]: 240
Profil piasty: 21,8x24,2-23N
Ilosć zębów: 23

Dostarczany tylko jako KIT

AUDI

03G 141 031 H
059 141 117 J
078 198 141 DX

SEAT

078 198 141 DX

SKODA

078 198 141 DX

VOLKSWAGEN

03G 141 031 H
03G 141 031 P
059 141 117 J
078 141 123 C
078 198 141 DX

przeznaczenie: b7, c6 exeo - 2.0 TDI

---------------------------------------------
koniec ZF catalog
------------------------------------------------

KATALOG LUK

B6 1.9 AVF


624 3037 00 Zestaw sprzęgła LuK SAC

do numeru podwozia 5#040000
Srednica [mm] 240
z tarczą sprzęgła
z dociskiem sprzęgła
z łożyskiem oporowym
Dopasowanie z automatycznym nastawianiem
wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Koło zamachowe 2-masowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
SVHC Substancje SVHC niedostępne!

VW 038 198 141 EX

zastosowanie AVF A4, A6, pasek 1.9




624 3329 00 Zestaw sprzęgła LuK SAC

od numeru podwozia 5#040001
Srednica [mm] 240
z tarczą sprzęgła
z dociskiem sprzęgła
z łożyskiem oporowym
Dopasowanie z automatycznym nastawianiem
wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Koło zamachowe 2-masowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
SVHC Substancje SVHC niedostępne

EAN
4005108559579

zastosowanie AVF, 2.0 tfsi, b6, b7, pasek


Koło zamachowe LuK ZMS
415 0244 10

zastosowanie - wsio VAG

LUK B7 2.0 BRD

624 3342 00 Zestaw sprzęgła LuK SAC

Srednica [mm] 240
z tarczą sprzęgła
z dociskiem sprzęgła
z łożyskiem oporowym
Dopasowanie z automatycznym nastawianiem
wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Koło zamachowe 2-masowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
SVHC Substancje SVHC niedostępne!

EAN
4005108561602

AUDI

078 198 141 DX
SEAT

078 198 141 DX

zastosowanie B7 A6 passat 2.0 tdi

wiem że dużo śmieci ale parę rzeczy znalazłem:

- dwumasy są takie same - a przynajmniej te obecnie sprzedawane, zarówno luk jak i sachs. Przy okazji wygląda że sachs zaczał robić dwumase do avf 240mm

ogólnie do mnie (2004) są właśnie 3 do wyboru:

- avf do końca 2004

- avf od 2005 (!!!! co to )

- BRD

nr oem tych trzech ( wybrane z okolic DX )
- 038 198 141 EX
- 06C 198 141 DX

- 078 198 141 DX

i zgłupiałem..... jakby ktoś wrzucił nry tego co kupił i założył

Opublikowano

Jak ja do siebie kupowałem( u kolgi Tom77) to powiedziałem że od silnika BRD komplet, bez żadnych numerów katalogowych czy co kolwiek.

I tak jak napisałeś dwumasy są te same, czy to AVF czy BRD :sick: jedynie różnią się docisk i tarcza.

Ogólnie to nie jestem zadowaolny z dwumasy od LUK`a, która daje o sobie znać po 40kkm (lekko nie miała to fakt ale słabizna w c**j a moc seryjna...). Jest bardziej wyjebana niż ori z przebiegiem 260kkm...

Opublikowano

Nr dwumasu SACHS do BRD/AVF

2294 501 178

Niestety nikt tego nie ma, obdzwoniłem całą Polskę w tym wykonałem tel do SACHS Polska i otrzymałem informację, że istnieje taka referencja ale w środku jest i tak dwumasa LUK-a...........

Ogólnie LUK-a nie chce bo jest słabiutki i mało powtarzalny jakościowo - mechanik zalecił szukać SACHSA, ale co z tego jak nie da się takowego kupić...

Opublikowano

W dziale tuning natknąłem się na temat gdzie ktoś zarzucił info o zestawach z DE które ogarniają spore moce... I year zestawy to chyba od sachsa właśnie. Tylko cena też odpowiednia...

Trzeba to sprawdzić

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

W dziale tuning natknąłem się na temat gdzie ktoś zarzucił info o zestawach z DE które ogarniają spore moce... I year zestawy to chyba od sachsa właśnie. Tylko cena też odpowiednia...
Trzeba to sprawdzić

no jest sachs performace ale 600 euro za sprzęgło

Opublikowano

Komplet? Bo za komplet luka dałem 2000 zł czyli ok 500 €. Także jak 600 € za komplet to wcale noego drogo.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Nr dwumasu SACHS do BRD/AVF

2294 501 178

Niestety nikt tego nie ma, obdzwoniłem całą Polskę w tym wykonałem tel do SACHS Polska i otrzymałem informację, że istnieje taka referencja ale w środku jest i tak dwumasa LUK-a...........

Ogólnie LUK-a nie chce bo jest słabiutki i mało powtarzalny jakościowo - mechanik zalecił szukać SACHSA, ale co z tego jak nie da się takowego kupić...

Dokładnie tak jest. Kupiłem właśnie taki kpl. sachsa z tym numerem i jest to produkt luk-a ale te dwumasy przechodzą kontrolę jakości sachsa i sa sygnowane jego logo

Opublikowano

Nr dwumasu SACHS do BRD/AVF

2294 501 178

Niestety nikt tego nie ma, obdzwoniłem całą Polskę w tym wykonałem tel do SACHS Polska i otrzymałem informację, że istnieje taka referencja ale w środku jest i tak dwumasa LUK-a...........

Ogólnie LUK-a nie chce bo jest słabiutki i mało powtarzalny jakościowo - mechanik zalecił szukać SACHSA, ale co z tego jak nie da się takowego kupić...

Dokładnie tak jest. Kupiłem właśnie taki kpl. sachsa z tym numerem i jest to produkt luk-a ale te dwumasy przechodzą kontrolę jakości sachsa i sa sygnowane jego logo
Daj namiar gdzie zakupiles
Opublikowano

Komplet? Bo za komplet luka dałem 2000 zł czyli ok 500 €. Także jak 600 € za komplet to wcale noego drogo.

samo sprzęgło - tarcza docisk łożysko - bez dwumasy.

jak to sprawdzałem z rok temu to chyba nie było dwumasy w ogóle

Opublikowano

Średnio się to opłaca jak bez 2M.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Nr dwumasu SACHS do BRD/AVF

2294 501 178

Niestety nikt tego nie ma, obdzwoniłem całą Polskę w tym wykonałem tel do SACHS Polska i otrzymałem informację, że istnieje taka referencja ale w środku jest i tak dwumasa LUK-a...........

Ogólnie LUK-a nie chce bo jest słabiutki i mało powtarzalny jakościowo - mechanik zalecił szukać SACHSA, ale co z tego jak nie da się takowego kupić...

Dokładnie tak jest. Kupiłem właśnie taki kpl. sachsa z tym numerem i jest to produkt luk-a ale te dwumasy przechodzą kontrolę jakości sachsa i sa sygnowane jego logo
Daj namiar gdzie zakupiles

właśnie dlatego dystrybutorzy nawet na stanach sachsa nie mają :) Sytuacja stara jak świat że producenci od siebie towares podkupują :)

Opublikowano

Nr dwumasu SACHS do BRD/AVF

2294 501 178

Niestety nikt tego nie ma, obdzwoniłem całą Polskę w tym wykonałem tel do SACHS Polska i otrzymałem informację, że istnieje taka referencja ale w środku jest i tak dwumasa LUK-a...........

Ogólnie LUK-a nie chce bo jest słabiutki i mało powtarzalny jakościowo - mechanik zalecił szukać SACHSA, ale co z tego jak nie da się takowego kupić...

Dokładnie tak jest. Kupiłem właśnie taki kpl. sachsa z tym numerem i jest to produkt luk-a ale te dwumasy przechodzą kontrolę jakości sachsa i sa sygnowane jego logo
Daj namiar gdzie zakupiles

Brat mi zamawiał na Oktawia Club Polska (OCP) bodajże u użytkownika "konkon" ale jeśli potrzeba to dowiem się dokładniej

Opublikowano (edytowane)

Co mowicie ze nigdzie nie ma jak jest

http://www.ebay.de/itm/SACHS-ZMS-SCHWUNGSCHEIBE-ZWEI-MASSEN-SCHWUNGRAD-2294-501-178-Audi-Skoda-VW-/381435761074?hash=item58cf57d1b2:g:rc8AAOSwT5tWG959

http://www.ebay.de/itm/SACHS-KUPPLUNG-Kupplungs-SATZ-SET-KIT-3000-951-705-3000951705-Audi-VW-/400993697380?hash=item5d5d163e64

Wedle katalogu Sachsa:

AVF: 3000 951 705 z profilem piasty: 21,8x24,28-23N

BRD: 3000 951 878 z profilem piasty: 21,8x24,2-23N (co ciekawe katalog pokazuje to samo sprzeglo rowniez do CAHA, CGLB i BGW)

Kola dwumasowe do obydwu AVF i BRD wdg. katalogu Sachcsa to 2294 501 178 i pasuja do calej rzeszy przeroznych silnikow

Kiedys sie w to zaglebialem i wyszlo mi ze wlasciwy komplet do AVF to 3000 951 705 tylko nie moge sobie przypomniec gdzie i jak tego dowiodlem..

I co tu teraz kupic? Teraz to juz musze zmienic caly komplet bo sie sliiizga..

Ktos powie co kupil? nastek79?

dzik co teraz zaoferujesz?

Edytowane przez Oofol
Opublikowano

Też ponawiam pytanie. Co w końcu założyć? avf, po lekkim wirusie 170/382nm, sliizga sie, a przy okazji tez dwumas trzeba za zamachem walnać.

Opublikowano (edytowane)

Poprosiłbym o nr oem Docisku od BRD

W etce online znalazłem 2 nr

078141123C

078141123CX

 

który będzie poprawny

rozumiem ze jest mocniejszy niż avf, jakie inne dociski będą kompatybilne, kolega coś mi mówił ze mam pakować od 2,5 TDI tylko nie wiem od jakiego szukać zęby wszystko pasowało poprosiłbym numery oem, tarcza i tak kevlar

 

czy podejdzie ten docisk 0B1141117JX to jest od A5 2.0 TDI kompatybilny z silnikami CJCA CMFA CJCB CGLD CGLC CJCD CMFB CNHC CNHA CSUA CSUB CGLD CGLC CGLE
podejdzie do avf i czy bedzie mocniejszy

Edytowane przez ZAPi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...